וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדבר הכי מדהים שתראו היום: טראמפ העתיק נאום מ"לא רק בלונדינית"

18.5.2017 / 12:53

בתכנית הלייט נייט של ג'ימי פאלון עלו על דמיון מחשיד בין נאומו של הנשיא טראמפ השבוע לנאום הסיום של ריס וית'רספון בסרט "לא רק בלונדינית" - והאמת שזה ממש דומה וקורע מצחוק

הנאום של טארמפ הועתק מ"לא רק בלונדינית"?/Twitter

האם נאומו האחרון של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ הועתק מהסרט "לא רק בלונדינית"? גם אם זה לא במכוון, אתם חייבים להודות שמדובר בצירוף מקרים הזוי פשוט. בתכנית הלייט נייט של ג'ימי פאלון הציגו את ההוכחה שהנשיא האמריקני העתיק חלקים מנאומו מול בוגרי אוניברסיטת ליברטי בווירג'יניה מסרט הקומדיה "לא רק בלונדינית".

בדבריו של נשיא ארה"ב בשבת האחרונה יש קווי דמיון בולטים למילות החוכמה של אל וודס (ריס וית'רספון) בסרט. בעוד היא אמרה "אנחנו צועדים את הצעדים הבאים שלנו אל העולם", הוא אמר "עליכם לצעוד קדימה אל העולם". כשהיא אמרה "זאת התשוקה, האומץ שבאמונה... וחשוב מכל – האמינו בעצמכם. עשינו את זה", הוא אמר "תשוקה, האומץ שבאמונתכם... חשוב מכל – היו נאמנים לעצמכם. עשיתי את זה". הלם!

ג'ימי פאלון חושף את הדימיון בין הנאומים (החל מ-01:20)

עוד באותו נושא

אשתו הראשונה של דונלד טראמפ תיכנס לבית האח הגדול ותחשוף סודות?

לכתבה המלאה

זו לא הפעם הראשונה שטראמפ מואשם בהעתקה ואנחנו לא מדברים על נאום מלניה-מישל. מוקדם יותר השנה נטען שבנאום השבעתו הוא גנב שורות מביין, הנבל של באטמן. אז הבטיח טראמפ ש"היום אנחנו לא רק מעבירים את הכוח מממשל אחד לשני או ממפלגה אחת לשנייה – אלא מעבירים את הכוח מוושינגטון הבירה אליכם, העם". לביין בסרט "עלייתו של האביר האפל" היו תכניות קיצוניות יותר אך דומות: "אנחנו לוקחים את גותהאם מהמושחתים, מהעשירים, מהאנשים שדיכאו דורות שלמים ושמרו עליכם שפופים עם חלומות על הזדמנות – ואנחנו נותנים אותה לכם, העם". אנחנו רק מקווים שבנאומים הקרובים בישראל הוא יהיה טיפה יותר מקורי ולא יפתח ב"בשישי לשישי שבעים ושתיים".

גם מבאטמן העתקת?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully