וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע הגאווה: האופרה הישראלית תבצע את שירי להקת אבבא

23.5.2017 / 9:45

במסגרת אירועי שבוע הגאווה בתל אביב, יתקיים ב-5 ביוני מופע בו זמרי האופרה יבצעו את להיטי להקת אבבא בעיבודים מיוחדים, כחלק משיתוף פעולה של המרכז הגאה עם האופרה

אבבא באירוויזיון. GettyImages
אבבא יש רק אחד/GettyImages

במסגרת אירועי שבוע הגאווה בתל אביב, יתקיים ב-5 ביוני בשעה 19:30 מופע יוצא דופן, "THANK YOU FOR THE MUSIC", ובו זמרי האופרה המבצעים את להיטי להקת אבבא בעיבודים מיוחדים ברחבת מלון NYX - המלון הרשמי של אירועי הגאווה בתל אביב-יפו - כחלק משיתוף פעולה ראשון מסוגו של המרכז הגאה עם האופרה הישראלית.

סולני האופרה יבצעו בין השאר את להיטי הלהקה "THE WINNER TAKES IT ALL", "ווטרלו", ו-" MONEY MONEY MONEY". הסולנים הינם יעל לויטה (סופרן), דניאלה סקורקה (סופרן), נמרוד גרינבוים (טנור), יאיר פולישוק (בריטון). דוד זבה הוא ינהל מוזיקלית.

מהמרכז הגאה גן מאיר נמסר: "אנו מברכים על כך שיותר ויותר גופי תרבות בוחרים להיענות לבקשתנו, ולשתף פעולה עם הקהילה הגאה ובכך להכניס את התרבות הגאה למרכז המיינסטרים הישראלי".

עוד במסגרת אירועי שבוע הגאווה, תתקיים כזכור גם הופעה של הרכב האלטרו פופ הוותיק פט שופ בויז בפארק הירקון ב-10 ביוני. זוהי הופעתם הרביעית הישראל של הצמד ניל טננט וכריס לואו, שתלווה את הוצאת אלבומם ה-13, "סופר". ההרכב פרץ לתודעה בשנות השמונים, ובין להיטיהם "Go West", "It`s a Sin", "West End Girls" ו-"Rent".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully