וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאנה גרנדה על הפיגוע בהופעתה: "אני שבורה, כל כך מצטערת"

23.5.2017 / 8:45

"שבורה. מעומק לבי, אני כל כך מצטערת. אין לי מילים", כך כתבה אריאנה גרנדה אחרי הפיצוץ שהרג 19 איש בסוף הופעתה אמש במנצ'סטר. סלין דיון, טיילור סוויפט, ג'סטין טימברלייק, הארי סטיילס ואמנים רבים נוספים הביעו את תדהמתם ואת כאבם מהאסון

ניצולים בזירת הפיגוע במנצ'סטר, בריטניה הלילה 23 במאי 2017. GettyImages
זירת הפיגוע במנצ'סטר/GettyImages

אמנים רבים הביעו את תדהמתם וכאבם מהפיצוץ שהתקיים אמש במנצ'סטר, בריטניה, בסיום הופעתה של הזמרת האמריקנית אריאנה גרנדה. לפחות 19 בני אדם נהרגו ועוד 59 נפצעו בפיצוץ, שלפי ההערכות נגרם כתוצאה מפיגוע התאבדות. משטרת בריטניה מגדירה את האירוע מתקפת טרור, וראש הממשלה תרזה מיי תכנס בהמשך היום כינוס חירום. שום ארגון לא קיבל אחריות וטרם נעצרו חשודים במעורבות בפיגוע, שאירע כשבועיים וחצי לפני הבחירות וביום השנה לפיגוע שבו נערף ראשו של חייל.

הפיצוץ אירע בסביבות השעה 0:30 שעון ישראל במנצ'סטר ארנה, שיכול להכיל עד 21 אלף איש, ובו נכחו ילדים רבים. גרנדה כתבה בטוויטר לאחר הפיגוע: "שבורה. מעומק לבי, אני כל כך מצטערת. אין לי מילים".

ניצולות בזירת הפיגוע במנצ'סטר, בריטניה הלילה 23 במאי 2017. GettyImages
אנשים המומים במנצ'סטר/GettyImages

תגובות נוספות שפירסמו אמנים ברשתות החברתיות:

סלין דיון הגיבה בעמוד הפייסבוק שלה: "אין מלים לבטא את הצער העמוק מהחדשות הטרגיות. האובדן חסר ההיגיון של כל כך הרבה נשמות יפות. תפילותיי ומחשבותי נשואות לכל אלו שאיבדו את אהוביהם ולכל אלה שסובלים. אני מתפללת שתמצאו את האומץ ואת הכוח להתמודד עם זה. אני אתכם, בכל אהבתי".

ג'סטין טימברלייק כתב: "מחשבותיי ותפילותיי עם כל אלה שהושפעו על ידי המעשה הנורא במנצ'סטר. עלינו להיות טובים יותר. עלינו לאהוב אחד את השני". ניקי מינאז' צייצה בטוויטר: "לבי כואב בשביל אחותי אריאנה ובשביל כל משפחה שמושפעת מהאירועים הטראגיים בבריטניה. חיים תמימים שאבדו. אני כל כך מצטערת לשמוע את זה". טיילור סוויפט צייצה גם היא: "המחשבות, התפילות והדמעות שלי מוקדשות לכל אלה שהושפעו בטרגדיה במנצ'סטר הלילה. אני שולחת את אהבתי".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
סלין דיון. GettyImages
"אני אתכם, בכל אהבתי". דיון/GettyImages

"הסיפור הזה כל כך עצוב וכל כך מפחיד", צייצה אלן דג'נרס. "שולחת את כל אהבתי למנצ'סטר". והזמרת דמי לובאטו כתבה: "קרועה מלדמיין קהל חף מפשע בהופעה מאבד את חייו. תפילותיי איתך, מנצ'סטר". הארי סטיילס הבריטי כתב: "הלב נשבר ממה שקרה במנצ'סטר הלילה. שולח את אהבתי לכל מי שקשור בזה". ואף כריסטינה אגילרה צייצה: "אני הרוסה מהחדשות שקרו במנצ'סטר בהופעה של אריאנה גרנדה. שולחת את מחשבותיי ואת תפילותיי לכל מי שנפגע".

"תפילותיי מופנות לאנשים במנצ'סטר", כתבה הזמרת שר. "הייתה לי תקופה מיוחדת שם מהנעורים והלאה". ואילו ברונו מארס צייץ: "אין מילים שיכולות לתאר איך אני מרגיש בעקבות מה שקרה במנצ'סטר. אני לא רוצה להאמין שאנחנו חיים בעולם שיכול להיות כל כך אכזרי".

אלן דג'נרס. AP
"עצוב ומפחיד". דג'נרס/AP
אריאנה גרנדה בטקס פרסי ה- VMA’s, ניו יורק, 28 אוגוסט 2016. GettyImages
אריאנה גרנדה/GettyImages

אריאנה גרנדה היא זמרת ושחקנית אמריקאית בת 23, שהחלה את דרכה המקצועית בשנת 2010 כששיחקה בסדרת הנוער "ויקטוריוס", ובהמשך שיחקה בסדרות אחרות ברוץ ניקלודיאון. בשנת 2013 הוציאה את אלבום הבכורה שלה, "Yours Truly" שמו, שהעפיל למקום הראשון במצעד האלבומים האמריקאי בילבורד 200. הסינגל הראשון מתוכו, "The Way", הגיע לטופ 10 במצעד הפזמונים האמריקאי בילבורד הוט 100. האלבום זכה לביקורות טובות, והיה מי שהשווה את מנעד קולה לזה של מריה קארי. אלבום האולפן השני שלה, "My Everything", יצא בשנת 2014 וזכה להצלחה גדולה גם הוא. לפני שנה יצא אלבומה השלישי, "אשה מסוכנת" שמו, שהוביל להפיכתה לזמרת הראשונה בהיסטוריה ששלושת הסינגלים הראשונים משלושת אלבומיה הראשונים הגיעו לעשרת הגדולים של מצעד הבילבורד בשבוע הראשון ליציאתם. בנוסף, היא הייתה מועמדת ארבע פעמים לפרס הגראמי.

ג'סטין טימברלייק בקמפיין למקדונלדס. GettyImages
"עלינו להיות טובים יותר". טימברלייק/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully