וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב גפן הופיע במנצ'סטר: "היה מרגש, הבריטים מוכי יגון"

26.5.2017 / 14:25

שלושה ימים לאחר הפיגוע במנצ'סטר, הופיע שם אביב גפן עם ההרכב שלו "בלקפילד". בשיחה עם וואלה! תרבות, סיפר: "הייתה הופעה מיוחדת, היה שקט של אובדן. לא דיברתי על פוליטיקה". לדבריו, "אין שום מקום בטוח בעולם"

נושא: אביב גפן והתעויוט בהופעה חיה באולפן השקוף של וואלה. ראובן קסטרו
"העולם החדש". גפן/ראובן קסטרו

שלושה ימים לאחר הפיגוע הקשה במנצ'סטר, שנרצחו בו 22 בני אדם, הופיע שם אמש (חמישי) אביב גפן במסגרת סיבוב ההופעות האירופאי עם ההרכב שלו "בלקפילד". גפן, שעלה לבמה עם חולצה שעליה כתוב "אני אוהב את מנצ'סטר", סיפר לוואלה! תרבות כי ההופעה הייתה מרגשת בצורה יוצאת דופן. "הקהל הגיע ושר איתנו את כל השירים, איש לא ביטל, זה הרגיש חשוב, בעיקר לי כישראלי".

גפן סיפר כי ההחלטה לקיים את ההופעה התקבלה לאחר לבטים רבים. "היו הרבה להקות שהיו אמורות להופיע בעיר והחליטו לבטל. אנחנו התלבטנו הרבה מאוד אם בכלל לקיים את ההופעה, ואם כן - מתי לקיים אותה. בסופו של דבר הקהל הגיע והייתה הופעה מיוחדת מאוד. אנחנו כל לילה מופיעים אבל אתמול היה שקט של אבל, שקט של אובדן".

החלטת לשנות משהו בהופעה בעקבות הפיגוע?

"כן. פחות דיברתי על פוליטיקה, לא נכנסתי בטראמפ הפעם. הייתה הרבה יותר חמלה. תשמע, העיר מנצ'סטר נמצאת תחת אבל כבד ומצוקה שמעולם לא ראיתי, והאמת שגם סטיבן (ווילסון, שותפו להרכב 'בלקפילד' – נ"י) לא ראה".

ארוע הזכרון במנצ'סטר לאחר הפיגוע אתמול 24 במאי 2017. רויטרס
"עיר הלומה". מנצ'סטר/רויטרס

לדברי גפן, בניגוד לישראלים המורגלים לפיגועים – הבריטים לא יודעים כיצד להתמודד עם ההלם. "אני כישראלי כבר רגיל לטרור ולפיגועים, אבל הבריטים לא מורגלים. זה היכה בהם קשות, הם אובדי עצות והלומים. אנחנו כבר חסינים לזה. כשיש פיגוע בישראל, יש אבל כבד אבל זה כבר סוג של הישרדות. החבר'ה הבריטים שמלווים אותנו בסיבוב ההופעות בהיסטריה, הם לא תפקדו כשהם שמעו על הפיגוע. אין להם באמת פתרון כיצד להתמודד נפשית עם המצב הזה".

"אני שמאלני בדעותיי, יש לי המון ביקורת על ראש הממשלה נתניהו ועל המדיניות שלו. אבל עדיין צריך לזכור שכל מקום בעולם פגיע. אף מקום לא בטוח. אמרתי לבן שלי, דילן, שכל עיר שאליה נגיע במהלך סיבוב ההופעות הזה אינה בטוחה. זה העולם החדש".

ואיך סיבוב ההופעות באופן כללי?

"מאוד מוצלח. אנחנו מופיעים כל ערב מול קהל מקומי. לא מדובר בישראלים או בקהילה היהודית אלא בקהל אירופאי שממלא את המועדונים כדי לשמוע את השירים שלנו. בשבילי זו גם הגשמת חלום כי הסיבוב הזה הוא ללא סטיבן ווילסון. זה רק אני, ואני שר את השירים של בלקפילד. הלילה אנחנו מופיעים בלונדון ומשם ממשיכים לגרמניה. זה כבוד גדול ומרגש מאוד".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
נשף רוק של אביב גפן. נמרוד סונדרס
"אין מקום בטוח". גפן/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully