וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמרת אריאנה גרנדה תשוב למנצ'סטר לקיום מופע צדקה

26.5.2017 / 22:43

לאחר פיגוע הטרור שארע בעת הופעתה במנצ'סטר השבוע, הזמרת אריאנה גרנדה הודיעה כי תשוב לעיר ותקיים בה מופע צדקה לזכר הקורבנות ולמען משפחותיהם. "מוזיקה נועדה לרפא אותנו, לחבר אותנו יחד, לעשות אותנו שמחים. זה מה שהיא תמשיך לעשות עבורנו", כתבה

עריכה: ניר חן

לאחר פיגוע הטרור שארע בעת הופעתה במנצ'סטר השבוע, הזמרת אריאנה גרנדה הודיעה כי תשוב לעיר ותקיים בה מופע צדקה לזכר הקורבנות ולמען משפחותיהם. גרנדה לא ציינה מתי יתקיים המופע, אבל ציינה שתמסור למעריציה את כל הפרטים בהקדם האפשרי.

גרנדה הודיעה על כוונתה במכתב שפרסמה בטוויטר, שקרא למעריציה לאזור אומץ לאחר הפיגוע, והביעה את צערה העמוק על אלה שאיבדו את חייהם במופע ועל המשפחות המתאבלות על מות יקיריהם לאחר הפיגוע ה"מתועב", כלשונה.

אריאנה גרנדה. ספלאש
"אני לא רוצה להמשיך את שארית השנה מבלי שאוכל לראות ולהרים את רוח מעריציי". אריאנה גרנדה/ספלאש

"אני לא רוצה להמשיך את שארית השנה מבלי שאוכל לראות ולהרים את רוח מעריציי", כתבה, "באותה דרך שבה הם הרימו את רוחי". במכתב, גרנדה הוסיפה כי רוח המוזיקה ומעריציה מנוגדת למטרות ולשנאה שהניעו אדם לגרום לפיגוע במופע שלה. היא נשבעה כי הפיגוע לא ישנה זאת.

"כשמסתכלים על הקהל בהופעותיי, רואים קהל יפה, מגוון, טהור ושמח. אלפי אנשים, שונים להפליא, כולם שם מאותה סיבה, מוזיקה", כתבה. "מוזיקה היא דבר שכולם בכדור הארץ יכולים לחלוק. מוזיקה נועדה לרפא אותנו, לחבר אותנו יחד, לעשות אותנו שמחים. אז זה מה שהיא תמשיך לעשות עבורנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

לאחר שהעלתה את מכתבה בטוויטר, היא פרסמה לינק לגיוס כספים שנוצר על ידי העיתון "מנצ'סטר איבנינג ניוז", שגייס עד כה כ-1.7 מיליון פאונד (כמעט 8 מיליון שקלים).

22 אנשים, ובהם ילדים, נרצחו ביום שני בפיגוע שהתקיים ביום שני בהופעתה של גרנדה במנצ'סטר. כמה עשרות נפצעו ונלקחו לבית חולים.

זירת הפיגוע במנצ'סטר, בריטניה הלילה 23 במאי 2017. GettyImages
זירת הפיגוע במנצ'סטר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully