וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברבי, קים, בריטני וקן - כשאנשים שעיוותו את גופם נפגשים

4.5.2017 / 10:07

12 משתתפים, שהוציאו במשותף כשלושה מיליון דולר כדי לשנות את גופם, יככבו בתכנית חדשה: "האנשים האלה לא מתקבלים בחברה, אבל אנחנו חושבים שהם מרתקים"

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

https://www.instagram.com/pixeefox/

בסרטון - כשברבי וקן האנושיים נפגשו

בתוך מבול תכניות הריאליטי בארצות הברית צצה אחת מטרידה במיוחד. "הוליווד מפלסטיק" מאגדת 12 בובות אנושיות - אנשים שעברו ניתוחים פלסטיים כדי להיראות בדיוק (או בערך) כמו דמויות מפורסמות - מברבי וקן, ועד קים קרדשיאן, בריטני ספירס וג'סיקה ראביט.

עוד בנושא:
ההורים מזועזעים: אחרי 100 ניתוחים לג'סיקה ראביט האנושית לא נמאס
הנערה הגותית ביזבזה יותר מ-25 אלף ליש"ט כדי להפוך לברבי אנושית
שתי ברביות אנושיות בקרב עקוב מדם שאף קן לא יצליח לעצור

12 המשתתפים בתוכניץ, שעוקבת אחרי סוכנות הדוגמנות בה הם כולם מועסקים, הוציאו במשותף כשלושה מיליון דולרים על ניתוחים פלסטיים. לטענת מפיקת התכנית, מרסלה איגלסיאס, "אנחנו הסוכנות הראשונה בעולם לאנשים ששינו את עצמם. מדובר בדמויות מדהימות שעברו ניתוחים פלסטיים או שיש להם חזות יוצאת דופן".

עוד באותו נושא

"לא אהבתי את הגוף שלי יותר": הברבי האנושית עברה מהפך

לכתבה המלאה

איגלסיאס נתנה כדוגמא את ג'סטין ג'דליקה, קן האנושי שהוציא חצי מיליון דולר וביטח את גופו במיליון דולר. "עבור האנשים האלה, הם צריכים להיראות כמו מישהו אחר כי הם נולדו בגוף הלא נכון. לא אכפת לי מהביקורות, אנשים אוהבים או שונאים אותנו, אבל אני לא שופטת אף אחד, אז אני לא מבינה למה שופטים אותנו".

התכנית תעקוב אחר המשתתפים, שעה שינסו לבנות את הקריירות שלהם. "כחלק מהסוכנות שלנו, ננסה להפוך אותם להיות הכי טובים שהם יכולים, בין אם הם רוצים להיות זמרים, שחקנים, פרפורמרים, אנחנו רוצים לתת להם את הכלים הטובים ביותר כדי לעמוד במטרות שלהם", אמרה איגלסיאס. "האנשים האלה לא מתקבלים בחברה בגלל איך שהם נראים, אבל אני חושבת שהם מרתקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully