וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משחקי הכס", "כתום זה השחור החדש", "ריי דונובן": מדריך סדרות קיץ 2017

1.6.2017 / 0:42

"ריק ומורטי", "המגנים" (דרדוויל, ג'סיקה ג'ונס ויתר החברים) מגיעים בסדרה חדשה, פעמיים סטיבן קינג, וכן "משחקי הכס", ועוד ועוד (ועוד) המון סדרות חדשות וחוזרות. המדריך היחיד שאתם צריכים למה שקורה בטלוויזיה בחודשים הקרובים

צילום מסך

כתמיד אנו מביאים לכם פירוט מקיף של הסדרות והספיישלים הצפויים לעלות בארה"ב ובבריטניה. לא על כל התכנים יש מידע בנוגע לרכישתם ולשידורם בישראל, אך מה שיש מצוין להלן, כולל בפלטפורמות הסטרימינג הזמינות בישראל - נטפליקס (בדרך כלל עם תרגום לעברית) ואמזון פריים (עדיין בלי תרגום לעברית). תאריכים של עוד סדרות יתווספו כאשר יפורסמו. סקירה מקיפה יותר של הסדרות החדשות תגיע בקרוב.

חמישי, 1 ביוני 2017

נאשוויל
חלקה השני של העונה החמישית בסבוניה המוזיקלית (בהמשך גם ב-HOT).

שישי, 2 ביוני 2017

Long Strange Trip
מיני-סדרה דוקומנטרית של מרטין סקורסזה הסוקרת את ההיסטוריה של הגרייטפול דד (במקביל גם באמזון פריים ישראל).

צ'יפ (Flaked)
עונה שנייה לדרמה הקומית בכיכובו של וויל ארנט (במקביל גם בנטפליקס ישראל).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ראשון, 4 ביוני 2017

מת על הבמה
דרמה חדשה של שואוטיים בהפקת ג'ים קארי ובכיכובה של זוכת האוסקר מליסה ליאו, המגלמת בעלים של מועדון סטנד-אפ קומדי נחשב בלוס אנג'לס בשנות ה-70, המקום ממנו יצאו קומיקאים מצליחים רבים כמו דיוויד לטרמן, ג'יי לנו וריצ'ארד פריור, ומציגה את האנשים הפגומים, מלאי ההשראה והקצת משוגעים, שעמדו לבדם לפני קהל חי (ב-6 ביוני גם ב-yes).

אימת המתים המהלכים
עונה שלישית לספין אוף של "המתים המהלכים" (למחרת גם ב-AMC ישראל).

שני, 5 ביוני 2017

ציידי הצללים: בני הנפילים (Shadowhunters)
המשך העונה השנייה של סדרת הפנטזיה של רשת פריפורם, המבוססת על סדרת ספרי הנוער "בני הנפילים" (בהמשך גם בנטפליקס ישראל).

Stitchers
עונה שלישית לדרמת המד"ב של רשת פריפורם, על בחורה המגויסת לסוכנות ממשלתית סודית ודעתה "נתפרת" אל מוחם של כאלה שמתו לאחרונה, על מנת לחקור מקרי רצח.

הנותרים
פרק אחרון לגמרי של הדרמה העל טבעית של HBO (למחרת גם ב-HOT, yes וסלקום TV).

רביעי, 7 ביוני 2017

Nightcap
עונה שנייה לקומדיה של רשת הכבלים Pop, העוקבת אחרי מלהקת אורחים בתוכנית לילה (הקומיקאית אלי וונטוורת', השמופי של ג'רי בפרק "סופ נאצי" ב"סיינפלד"), שכחלק מעבודתה מתעסקת עם מיני כוכבים המגלמים את עצמם.

חמישי, 8 ביוני 2017

מלכת הדרום
עונה שנייה לדרמת הפשע על אישה צעירה שנאלצה לברוח ממקסיקו ולחפש מקלט באמריקה, ובמהרה הפכה לברונית סמים (בהמשך גם ב-yes).

שישי, 9 ביוני 2017

כתום זה השחור החדש
עונה חמישית של דרמת הכלא (למחרת גם ב-HOT).

Dark Matter
עונה שלישית לסדרת המד"ב של רשת SyFy על ששה אנשים שהתעוררו בלי זיכרון על ספינת חלל.

וינונה ארפ (Wynonna Earp)
עונה שנייה לסדרת הפנטזיה של רשת SyFy העוקבת אחרי נינתו של השריף האגדי וויאט ארפ, בעולם המאוכלס על ידי מפלצות (בהמשך גם בנטפליקס ישראל).

שבת, 10 ביוני 2017

אורפן בלאק
עונה חמישית ואחרונה לדרמת המד"ב בכיכובה של טטיאנה מסלאני (בהמשך גם ב-HOT).

אידיוטסיטר
עונה שנייה לסדרה של קומדי סנטרל על הקשר הבלתי צפוי שנרקם בין חונכת לבין חניכתה העשירה והאינפנטילית. הפעם ההתרחשות עוברת מהאחוזה המשפחתית אל הקולג' (בהמשך גם ב-HOT).

ראשון, 11 ביוני 2017

Claws
קומדיית פשע בכיכובן של ניסי נאש ("מלכות הצעקה"), קארי פרסטון (אלסבת' טסיוני מ"האישה הטובה"), הרולד פרינאו (מייקל מ"אבודים"), דין נוריס (האנק מ"שובר שורות") ואחרים, על חמש מניקוריסטיות בסלון בפלורידה, שנכנסות לעולם הפשע המאורגן הגברי באופיו כשהן מתחילות להלבין כסף עבור קליניקת הכאב השכנה.

The Loch
מיני סדרת מתח בריטית בת שלושה פרקים בכיכובן של לורה פרייז'ר ("הנעדרת", "שובר שורות") ושיבון פניגן ("עמק האושר") על הניסיון לתפוס רוצח סדרתי בעיירה המורגלת במסתורין, לוך נס.

פולדארק
עונה שלישית לדרמה הבריטית המתרחשת במאה ה-18, על אודות גבר שחזר ממלחמת העצמאות האמריקאית ומנסה לשקם את הריסות חייו (בהמשך גם בסלקום TV).

שני, 12 ביוני 2017

ראיונות פוטין (The Putin Interviews)
סדרה תיעודית בת ארבעה פרקים (שבארה"ב ישודרו בשידור יומי) של אוליבר סטון בשואוטיים, המורכבת מריאיונות שערך עם ולדימיר פוטין (ב-10 ביולי גם ב-HOT8).

רביעי, 14 ביוני 2017

Blood Drive
סדרת מד"ב חדשה של רשת SyFy המתרחשת בלוס אנג'לס בעתיד כמעט-אפוקליפטי, על שוטר שנאלץ להשתתף במירוץ מחוף לחוף במכונית שהדלק בה הוא דם אנושי. חוברת אליו אישה מסתורית שיש לה אג'נדה משלה.

חמישי, 15 ביוני 2017

ריביירה
דרמת פשע שנוצרה על ידי הבמאי זוכה האוסקר ניל ג'ורדן ("משחק הדמעות", "ראיון עם הערפד") ובכיכובה של ג'וליה סטיילס (סרטי ג'ייסון בורן). נישואיה של אוצרת אמנות אמריקנית לאיש עסקים מיליארדר (אנת'וני לפאליה, "ללא עקבות") סוחפים אותה לתוך עולם של עושר, אופנה עילית וגם תככים ושקרים – אך מהר מאוד היא מגלה שלא כל הנוצץ זהב. חייה החדשים, שמלאים במסיבות זוהרות, אמנות יקרה מפז ובילויים עם היפים והעשירים בעולם, מתנפצים לרסיסים בעקבות פיצוץ של מטען חבלה על יאכטה בריביירה הצרפתית. עוד בקאסט: לינה אולין ("שוקולד"), איוון ריאון ("משחקי הכס") והשחקן הישראלי יגאל נאור ("ישמח חתני", "כפולים") (בהמשך גם ב-HOT).

שישי, 16 ביוני 2017

החווה (The Ranch)
עונה שלישית לקומדיה בכיכובם של אנשי "מופע שנות ה-70", אשטון קוצ'ר ודני מסטרסון (במקביל גם בנטפליקס ישראל).

שבת, 17 ביוני 2017

המרגלים של וושינגטון
עונה רביעית ואחרונה של דרמת הריגול החביבה (ב-13 ביולי גם ב-yes).

ראשון, 18 ביוני 2017

המלחמה של אמריקה בסמים
מיני-סדרה של ערוץ ההיסטוריה הסוקרת את המלחמה של ארה"ב בסמים, שפעמים רבות התרחשה במקביל לעידוד של גופים זרים שדאגו להכניס סמים אל תחומי ארה"ב (ב-10 באוגוסט גם בערוץ ההיסטוריה המקומי).

Legends of Chamberlain Heights
עונה שנייה לקומדיית התבגרות האורבנית של קומדי סנטרל, העוקבת אחר שלושה חמשושים המשמשים כשחקנים מחליפים בנבחרת הכדורסל התיכונית, שלא מתייאשים לנוכח מציאות שאינה בהכרח מיטיבה איתם, כי בעיני עצמם הם אגדות.

שלישי, 20 ביוני 2017

Wrecked
אחת הקומדיות החביבות של השנה שעברה חוזרת בעונה שנייה - המשך קורותיהם של חבורת זרים שמטוסם התרסק באי בודד והם נאלצים להתקיים שם, מנותקים מציביליזציה.

Queen Sugar
עונה שנייה לדרמה של רשת OWN, על שלושה אחים ואחיות מנוכרים שנאלצו לחבור זה לזה כדי לנהל את חוות קני הסוכר המשפחתית בלואיזיאנה הכפרית.

חמישי, 22 ביוני 2017

הערפל (The Mist)
עיבוד חדש של ערוץ הכבלים ספייק לנובלת האימה של סטיבן קינג על עיירה קטנה שערפל מכסה אותה. עם פרנסס קונרוי ("עמוק באדמה") ואייזיה וויטלוק ג'וניור (סנטור קליי דיוויס מ"הסמויה") (ב-25 באוגוסט גם בנטפליקס ישראל).

The Night Shift
עונה רביעית לדרמה הרפואית של NBC (בהמשך גם באמזון פריים ישראל).

שישי, 23 ביוני 2017

GLOW
דרמה בכיכובה של אליסון ברי ("קומיוניטי") המתרחשת בשנות השמונים ומתמקדת בנשים היפהפיות של ההתאבקות (במקביל גם בנטפליקס ישראל).

Free Reign
דרמת התבגרות חדשה של נטפליקס על נערה בת 15 שמתחברת עם סוס מסתורי באזור הכפרי של אנגליה. הקשר ביניהם עוזר לה להתמודד עם בעיות שהיא חווה (במקביל גם בנטפליקס ישראל).

Playing House
עונה שלישית לקומדיה על שתי החברות הטובות שגרות ביחד, והפעם מתמודדות עם אתגר חדש כששתיהן מגדלות ביחד את בתה של אחת מהן. יוצרות ומככבות ג'סיקה סנט קלייר ולנון פרהם (שתיהן התארחו בין היתר ב-"Veep").

ראשון, 25 ביוני 2017

כוח
עונה רביעית לדרמת ההיפ הופ (בהמשך גם ב-HOT).

Preacher
עונה שנייה לדרמת הקומיקס של AMC.

שלישי, 27 ביוני 2017

שקרניות קטנות
הפרק האחרון לגמרי של דרמת המסתורין, שמסתיימת אחרי שבע עונות (בסמוך גם ב-HOT).

רביעי, 28 ביוני 2017

יאנגר
עונה רביעית לדרמה הקומית על גרושה בת ארבעים שמתחזה לבת 26 (בהמשך גם ב-HOT).

Cleverman
עונה שנייה לדרמת המד"ב של ערוץ סאנדנס בהפקה אוסטרלית-ניו זילנדית-אמריקאית, המבוססת על מיתולוגיה אבוריג'ינית ומתקיימת בעתיד הקרוב. גזע של יצורים דמויי אדם בעלי כוח פיזי עצום חי בקרב בני האדם כמנודה, ונאלץ להילחם על הישרדותו בעולם שרוצה להשתיק, לנצל ולהרוס אותו.

חמישי, 29 ביוני 2017

Battle of the Network Stars
שעשועון חדש (שלמעשה קם לתחייה אחרי ששודר בעבר בשנות ה-70 וה-80) שבמסגרתו כוכבי תוכניות של רשתות טלוויזיה שונות בארה"ב מתחרים זה בזה.

Zoo
עונה שלישית לדרמת המד"ב שבמסגרתה חיות הטרף שבות להשתלט על העולם (ב-4 ביולי גם ב-yes).

שישי, 30 ביוני 2017

צוענייה (Gypsy)
מותחן פסיכולוגי בן עשרה פרקים בכיכובה של נעמי ווטס ("מולהולנד דרייב"), המגלמת פסיכולוגית ממנהטן שמתחילה לפתח מערכות יחסים עם אנשים מחיי המטופלים שלה. גם עם בילי קרודאפ ("כמעט מפורסמים") (במקביל גם בנטפליקס ישראל).

קילג'ויס (Killjoys)
עונה שלישית לסדרת המד"ב של רשת SyFy העוקבת אחרי שלושה ציידי ראשים המנסים ללכוד את הפושעים המסוכנים ברחבי הגלקסיה (בהמשך גם בנטפליקס ישראל).

רביעי, 5 ביולי 2017

שלג צח (Snowfall)
סדרת דרמה חדשה של הבמאי ג'ון סינגלטון ("החבר'ה מהשכונה") ברשת הכבלים FX, המתארת את מגפת הקראק בלוס אנג'לס בשנות ה-80 באמצעות מספר דמויות משני צדי החוק (ב-17 בספטמבר גם ב-yes).

שישי, 7 ביולי 2017

קסטלווניה (Castlevania)
סדרת אנימציה קודרת ובוגרת של נטפליקס בהשראת משחק המחשב באותו שם. השורד האחרון משבט נודע לשמצה, מנסה להציל את מזרח אירופה מידיו של הרוזן דרקולה בכבודו ובעצמו. יוצר הנובלות הגראפיות וורן אליס כותב את הסדרה, שכבר חודשה לעונה נוספת שתגיע ב-2018 (במקביל גם בנטפליקס ישראל).

ראשון, 9 ביולי 2017

The Defiant Ones
סדרה תיעודית של HBO, המגוללת בארבעה פרקים בשידור יומי את סיפור הקריירות של ד"ר דרה וג'ימי איובין.

שנות התשעים
עונה חדשה של הסדרה התיעודית המופתית של CNN (בהמשך גם בכאן 11).

שני, 10 ביולי 2017

Will
דרמה חדשה של רשת הכבלים TNT, המספרת את סיפור חייו של וויליאם שייקספיר באופן לא בדיוק נאמן למקור - הסדרה מתרחשת על רקע סצנת הפאנק-רוק של לונדון במאה ה-16.

שלישי, 11 ביולי 2017

The Hollywood Puppet Sh!t Show
קומדיה חדשה שבמסגרתה מריונטות בדמותן של כוכבים מוכרים מגוללות את הסיפורים ה"אמיתיים" של הידוענים.

The Bold Type
דרמה חדשה של רשת פריפורם המבוססת על חייה של עורכת מגזין "קוסמופוליטן" לשעבר, ג'ואנה קולס. שלוש חברות מתמרנות בין קריירה לאהבה במהלך עבודתן במגזין הנשים הפיקטיבי "סקרלט".

משפחת פוסטר
עונה חמישית לדרמה המשפחתית על זוג הנשים שמגדל ילדים מאומצים (ב-19 ביולי גם ב-yes).

Still the King
עונה שנייה לקומדיה בכיכובו של זמר הקאנטרי (ואביה של מיילי) בילי ריי סיירוס, העוקבת אחר כוכב קאנטרי שחוק, חובב אלכוהול וסמים, שמתחזה לכומר ומנסה לקנות את לבה של בתו בת 15, שעד לאחרונה לא ידע על קיומה.

רביעי, 12 ביולי 2017

Salvation
דרמת מתח של CBS. מיליארדר ובוגר לימודי טכנולוגיה יוצרים קשר עם שרת הביטחון האמריקאית ומתריעים מפני אסטרואיד הצפוי להתנגש בכדור הארץ בעוד חצי שנה.

I'm Sorry
קומדיה בכיכובה ופרי עטה של השחקנית והיוצרת הקומית אנדריאה סאבג' (בין היתר הנשיאה לאורה מונטז ב-"Veep"), המבוססת בחופשיות על חייה כאשת משפחה וקריירה בשואוביזנס.

Odd Mom Out
עונה שלישית לקומדיה על אישה רגילה שנישואיה לגבר עשיר הביאו אותו אל האפר איסט סייד בניו יורק, שם היא מנסה לפלס את דרכה בקליקת האמהות העשירות.

Suits
עונה שביעית לדרמה המשפטית (ב-16 ביולי גם ב-yes).

שישי, 14 ביולי 2017

חברים מהקולג' (Friends From College)
סדרה קומית חדשה שיצרו ניקולס סטולר (הסרטים "לשכוח את שרה מרשל", "שכנים") ורעייתו פרנצ'סקה דלבנקו עבור נטפליקס, המתמקדת בקבוצת חברים שלמדו בעבר ביחד בקולג', וכעת כבר קרובים לגיל 40. הקאסט המרשים כולל בין היתר את קיגן-מייקל קי ("קי ופיל"), פרד סבאג' (לנצח קווין מ"שנות הקסם") וקובי סמולדרס ("איך פגשתי את אמא") (במקביל גם בנטפליקס ישראל).

ראשון, 16 ביולי 2017

משחקי הכס
יותר משנה אחרי שהסתיימה העונה השישית, מגיעה השביעית של סדרת הפנטזיה האפית, אחת לפני האחרונה. הפעם היא תמנה שבעה פרקים בלבד (במקביל גם ב-HOT, yes וסלקום TV).

הנגיף
עונה רביעית ואחרונה של דרמת הערפדים של גיירמו דל טורו (ב-26 ביולי גם ב-yes).

שלישי, 18 ביולי 2017

צלף (Shooter)
עונה שנייה לדרמת האקשן בכיכובו של ריאן פיליפה (למחרת גם בנטפליקס ישראל).

שישי, 21 ביולי 2017

אוזרק (Ozark)
דרמת פשע של נטפליקס בכיכובם של ג'ייסון בייטמן (שגם מפיק ומביים חצי מעשרת פרקי העונה הראשונה) ולורה ליני על אודות רואה חשבון משיקגו שבין יתר מטלותיו הוא גם מלבין כסף למאפיונר רב עוצמה מקומי. כשהעניינים שם מסתבכים הוא נאלץ לעקור עם משפחתו אל מקום חדש, עיירת נופש קסומה למראה באגמי אוזרק במיזורי, אלא שגם שם החיים שלהם לא עומדים להיות פשוטים.

ראשון, 23 ביולי 2017

בולרז
עונה שלישית לקומדיית הפוטבול של HBO בכיכובו של דווין ג'ונסון (בסמוך גם ב-yes ובסלקום TV).

לא בטוחה
עונה שנייה לדרמה הקומית של HBO בכיכובה ופרי עטה של איסה ריי, על חייה של צעירה שחורה בלוס אנג'לס (בסמוך גם ב-HOT, yes וסלקום TV).

שני, 24 ביולי 2017

Midnight, Texas
דרמה על טבעית של NBC על פי ספרה של שארליין האריס ("דם אמיתי"). בעיירה נידחת בטקסס, שבה חיים אלה לצד אלה בני אדם, ערפדים, מכשפות, אנשי זאב ומלאכים. מערכות היחסים המתוחות בין הגזעים ובינם לבין עצמם מייצרים מקום מפחיד ומרתק עבור אורחים מבחוץ שנקלעים אליו.

Somewhere Between
מותחן דרמה של ABC המבוסס על הסדרה הקוריאנית "מתת אל: 14 ימים". מפיקת חדשות מגלה את המקום והזמן שבהם בתה בת ה-8 תירצח, ומנסה לעשות הכל כדי לשנות את רוע הגזירה ולעצור את הרוצח.

People of Earth
עונה שנייה לקומדיה החביבה של רשת הכבלים TBS בהפקת גרג דניאלס (יוצר "המשרד" האמריקאית) וקונאן אובריאן, העוקבת אחר קבוצת תמיכה לחטופי חייזרים. נסים פדרד ("SNL", "בחורה חדשה") מצטרפת לקאסט, המונה כבר את ווייט סנאק מ"הדיילי שואו", אנה גסטייר (אף היא מ-"SNL"), אוסקר נונז ("המשרד") ואחרים.

שישי, 28 ביולי 2017

הטייקון האחרון (The Last Tycoon)
יצירתו הלא גמורה של פ. סקוט פיצג'רלד מגיעה אל אמזון פריים: סיפורו של ילד הזהב של הוליווד, מונרו סטאר (מאט בומר, "מג'יק מייק"), הנלחם בדמות אב ובוס – פאט בריידי (קלסי גרמר, "פרייז'ר") על נשמת האולפן שלהם בהוליווד של שנות ה-30. גם עם לילי קולינס ("הזדמנות שניה"), רוזמרי דה-וויט ("מד מן") ועוד (במקביל גם באמזון פריים ישראל).

חדר 104
סדרת אנתולוגיה חדשה של האחים דופלאס ("כולנו יחד") של HBO, המתמקדת בחדר אחד במלון - 104 כמובן - שמדי פרק מאכלס אנשים אחרים עם סיפורים שונים (למחרת גם ב-HOT, yes וסלקום TV).

קצה האגם
עונה שנייה לדרמת המתח בכיכובה של אליזבת' מוס, הנפתחת ארבע שנים לאחר אירועי העונה הקודמת. גריפין (מוס) שבה לסידני ומנסה לבנות מחדש את חייה, אך גופתה של נערה אסייתית הנשטפת אל החוף משנה הכל. ניקול קידמן וגוונדלין כריסטי (בריאן מטארת' מ"משחקי הכס") (ב-9 באוגוסט גם ב-HOT, מתישהו גם בנטפליקס).

ראשון, 30 ביולי 2017

ריק ומורטי
סוף סוף, עונה שלישית לסדרת האנימציה הגאונית של דן הרמון וג'סטין רוילנד (ב-9 באוגוסט גם בנטפליקס).

זאב צעיר
חלקה השני של העונה השישית והאחרונה.

שלישי, 1 באוגוסט 2017

Manhunt: Unabomber
מיני-סדרת דרמה בת 8 פרקים של דיסקברי, המתארת את המצוד של ה-FBI אחר טד קצ'ינסקי ("היונבומבר"), הרוצח הסדרתי והטרוריסט שמאז סוף שנות ה-70 ועד 1995 שלח חבילות נפץ לאנשים שונים בארה"ב. עם סם וורתינגטון ("אווטאר"), פול בטאני, ג'יין לינץ', כריס נות', מארק דופלאס, קיישה קאסל-יוז, טריסטי קלי דאן, אליזבת ריזר ועוד (בהמשך גם בדיסקברי ישראל).

רביעי, 2 באוגוסט 2017

The Sinner
סדרת אנתולוגיה עונתית של רשת USA בכיכובה של ג'סיקה ביל, המגלמת אם צעירה שאין לה מושג מדוע ביצעה פשע אלים כלפי זר על החוף. הבלש החוקר את המקרה (ביל פולמן) מאמין כי יש משהו שהיא לא מספרת.

חמישי, 3 באוגוסט 2017

What Would Diplo Do?
הסדרה המתוסרטת הראשונה של VICE היא קומדיה בכיכובו של ג'יימס ואן דר ביק, המגלם גרסה פיקטיבית של היוצר האלקטרוני דיפלו במסגרת עלילה על רקע עולם מוזיקת הדאנס.

The Guest Book
קומדיית אנתולוגיה שיצר גרג גרסיה ("קוראים לי ארל", "לגדל את הופ") המתרחשת בבית הארחה בעיירה הררית קטנה, שמדי פרק יתארחו בו אורחים שונים, בהם מרגו מרטינדייל, מרי לין רייסקוב, ג'נה פישר, דני פודי, ג'יימי פרסלי ואחרים. על הקאסט הקבוע, הצוות שמתפעל את המקום, נמנים גארט דילהאנט מהסדרה הקודמת של גרסיה, וכן קלי מרטין וצ'ארלי רובינסון.

שישי, 4 באוגוסט 2017

קיץ אמריקאי חם ורטוב: כעבור עשר שנים (Wet Hot American Summer: Ten Years Later)
עונה נוספת לקומדיה הנפלאה של נטפליקס, המבוססת על הסרט באותו שם והפעם מנצלת את ההצעה שנאמרת בסופו: בואו ניפגש בעוד עשר שנים מעכשיו. המשמעות היא שעלילת העונה החדשה מתרחשת בתחילת שנות התשעים. גם הפעם חוזרים פול ראד, אליזבת בנקס, בראדלי קופר, איימי פוהלר, ג'נין גרפולו, כריסטופר מלוני ועוד ועוד (במקביל גם בנטפליקס ישראל).

Comrade Detective
קומדיה משטרתית חדשה של אמזון המתרחשת ברומניה בשנות השמונים, ומוצגת כאילו מדובר בסדרה רומנית אמיתית ותיקה, המדובבת על ידי כוכבים אמריקאיים דוגמת צ'אנינג טייטום, ג'וזף גורדון-לוויט ואכן משוחקת על ידי שחקנים רומנים. מלבדם יתרמו את קולם המון כוכבים אורחים, בהם מהרשלה עלי, פרד ארמיסן, קלואי סביני, קים בסינגר, בובי קנאבלי וג'ני סלייט.

ראשון, 6 באוגוסט 2017

ריי דונובן
עונה חמישית לדרמת הפשע. סוזן סרנדון מצטרפת לקאסט (ב-15 באוגוסט גם ב-yes).

שלישי, 8 באוגוסט 2017

Trust Me
דרמה בריטית בת ארבעה פרקים בכיכובה של ג'ודי וויטאקר, היא דוקטור הו החדשה, המגלמת אחות רפואית מיומנת המפוטרת מעבודתה אחרי שהיא מצביעה על כשלים, וכדי לפרנס את בתה נאלצת לנקוט באמצעים קיצוניים: היא מנצלת הזדמנות לגנוב את זהותה של חברתה הטובה, מתחזה לרופאה ומתחילה חיים חדשים עם בתה באדינבורו.


קארפול קריוקי
גם אפל נכנסת לעסקי התוכן המקורי, ובמקרה הזה לא כל כך מקורי - הפינה האהובה של ג'יימס קורדן הופכת לסדרה בת 16 פרקים שהוא עצמו ינחה, וכתמיד יארח ברכב שלל זמרים לשיר ולשוחח עמו.

מרושעים (Difficult People)
ג'ולי קלאוזנר ובילי אייכנר חוזרים בעונה שלישית לסדרה של הולו על שני חברים טובים סוציופתים שמחבבים רק אחד את השני ושונאים את יתר העולם (בהמשך גם בסלקום TV).

רביעי, 9 באוגוסט 2017

Mr. Mercedes
ספר נוסף של סטיבן קינג מגיע לטלוויזיה, הפעם בעיבוד של דיוויד אי. קלי (שעשה זאת לאחרונה גם עם "שקרים קטנים גדולים"). העלילה עוסקת בניסיון של בלשים בעיר במערב התיכון בארה"ב לפענח רצח של מספר אנשים שנדרסו למוות על ידי מרצדס גנובה. הקאסט מונה בין היתר את ברנדן גליסון, קלי לינץ' ומרי לואיז פרקר.

חמישי, 10 באוגוסט 2017

סאטרדיי נייט לייב: עדכון סופ"ש
הפינה הפופולרית של תוכנית המערכונים מגיעה בגרסת לייב למהדורת קיץ. קולין ג'וסט ומייקל צ'ה מנחים גם הפעם, וכמו בתוכנית האם מובטחות גיחות של דמויות שונות המגולמות על ידי אחרים בקאסט של התוכנית.

שישי, 11 באוגוסט 2017

לא טיפוסי (Atypical)
קומדיה משפחתית של נטפליקס בכיכובה של ג'ניפר ג'ייסון לי, המגלמת אם לבת עשרה אוטיסטית (במקביל גם בנטפליקס ישראל).

ראשון, 13 באוגוסט 2017

Get Shorty
22 שנה אחרי העיבוד הקולנועי המוצלח לספרו של אלמור לנארד, מגיעה סדרה של רשת הכבלים Epix שאמורה לקחת חירויות יצירתיות ביחס לשתי היצירות הללו. סיפורו של עבריין המנסה לפרוץ אל עסקי הקולנוע. ריי רומנו וכריס אודאוד ("צוות IT", "מסיבת רווקים") מככבים.

שלישי, 15 באוגוסט 2017

Quacks
קומדיה בריטית רפואית חדשה המתרחשת בלונדון הוויקטוריאנית ועוקבת אחר ארבעה חלוצים, חברים ויריבים, הנלחמים כדי להותיר חותם על העולם ולהציל חיים.

רביעי, 16 באוגוסט 2017

Marlon
סיטקום חדש של NBC השואב השראה מסיפור חייו של הקומיקאי במרלון ווייאנס ("מת לצעוק", "רקוויאם לחלום"). במוקד העלילה ניצב אב מסור (בגילומו של ווייאנס) המחויב לגידול ילדיו ומנסה לגרום להם לשרוד את הקשר בינו ובין גרושתו.

שישי, 18 באוגוסט 2017

Marvel: המגנים (Marvel's The Defenders)
גיבורי סדרות מארוול של נטפליקס - "דרדוויל", "ג'סיקה ג'ונס", "לוק קייג'" ו"איירון פיסט" - מתאחדים בסדרה אחת כדי להציל את העיר ניו יורק.

Girlfriends' Guide to Divorce
עונה רביעית של הדרמה שיצרה מרטי נוקסון מ"באפי" בכיכובה של ליסה אדלשטיין (קאדי מ"האוס"), על אישה פרודה המנסה להצליח בלוס אנג'לס כמישהי בשנות הארבעים לחייה.

פרויקט מסלול
עונה 16 (בהמשך גם ב-HOT).

שבת, 19 באוגוסט 2017

קוד שרוף (Halt and Catch Fire)
עונה רביעית ואחרונה לדרמה המהוללת, המתרחשת על רקע עליית המחשב הביתי בשנות השמונים. אנה קלאמסקי מ-"Veep" מצטרפת לקאסט.

ראשון, 20 באוגוסט 2017

Ill Behaviour
קומדיה בריטית שחורה שיצר סם ביין ("פיפ שואו", "בשר טרי") על אודות בחור חולה סרטן המחליט לוותר על כימותרפיה לטובת עזרים טבעיים, אבל החברים שלו יעשו הכל כדי למנוע מזה לקרות. עם טום ריילי ("הסודות של דה וינצ'י"), כריס גיר ("הכי גרועים שיש"), ליזי קפלן. שלושה פרקים.

אפיזודס
העונה החמישית והאחרונה של הקומדיה בכיכובו של מאט לבלאנק (בסמוך גם ב-yes).

דייס
עונה שנייה לקומדיה הסמי-אוטוביוגרפית של רשת הכבלים שואוטיים, העוקבת אחר חייו ועבודתו של הקומיקאי הוותיק והקיצוני אנדרו דייס קליי.

The Last Ship
עונה רביעית למותחן האקשן בהפקת מייקל ביי, על צוות משחתת ששרד בלב ים אחרי קטסטרופה כלל-עולמית.

Survivor's Remorse
עונה רביעית לקומדיה של רשת הכבלים סטארז, המתארת על קורותיו של שחקן כדורסל עולה ומשפחתו אחרי שהם עוברים לאטלנטה

חמישי, 24 באוגוסט 2017

!There's… Johnny
קומדיה חדשה שיצר פול רייזר ("משתגעים מאהבה") עבור הפלטפורמה הדיגיטלית Seeso, שעלילתה מתרחשת בשנות ה-70 ועוקבת אחר צעיר בן 19 שעושה את צעדיו הראשונים והמהוססים בעבודתו בתוכנית הלילה של ג'וני קרסון.

שישי, 25 באוגוסט 2017

הפוכים (Disjointed)
קומדיה של צ'אק לורי ("המפץ הגדול") שלראשונה יוצר סדרה עבור נטפליקס, הפעם על קורותיהם של באי מקום חלוקת מריחואנה רפואית בלוס אנג'לס. קת'י בייטס היא הבעלים (במקביל גם בנטפליקס ישראל).

הקרציה (The Tick)
סדרה קומית המבוססת על קומיקס פולחן באותו שם על קורותיו של גיבור העל "הקרציה" שנלחם בפשע בלי שיהיו לו שום כוחות כל, ושל רואה חשבון שנקרה בדרכו ומצטרף אליו. בן אדלונד, יוצר הקומיקס (שאחראי גם לכמה מהפרקים הגדולים ביותר של "על טבעי"), אמון גם על הסדרה. הפרק הראשון כבר זמין ברחבי הרשת (במקביל גם באמזון פריים ישראל).

ראשון, 27 באוגוסט 2017

ויקטוריה
עונה שנייה לדרמה התקופתית המגוללת את סיפורה של המלכה ויקטוריה בצעירותה (בהמשך גם ב-yes).

seperator

עוד ב-yes בחודשים הקרובים: Harlots, לגיון, סטאר, מגורש, מלכת הדרום, פילדלפיה זורחת ועוד

עוד ב-HOT בחודשים הקרובים: סדרות NCIS, ממי, בייטס מוטל, כנופיית ברמינגהם, קז'ואל ועוד.

עוד בסלקום TV בחודשים הקרובים: פולדארק. תכני HBO מצטרפים לשירות החל מ-1 ביוני, כולל תכנים ישנים יותר בנוסף לאלה שצוינו ברשימה למעלה.

עוד בנטפליקס בחודשים הקרובים: אגדות המחר, הפלאש, סופרגירל, יומני הערפד, ה-100, שקרניות קטנות, Hinterland ועוד.


עדכון אחרון: 15 באוגוסט 2017

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully