וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלא עולם: הישג חסר תקדים ל"וונדר וומן" אצל הביקורת העולמית

31.5.2017 / 0:49

לפי רוטן טומטוז, האתר המוביל אך השנוי במחלוקת שמרכז ביקורות מרחבי העולם, "וונדר וומן" הוא סרט גיבורי או גיבורות העל המוערך של השנים האחרונות, ואחד האהובים אי פעם

יח"צ - חד פעמי

הביקורת העולמית אמרה את דברה: "וונדר וומן" עולה כעת לאקרנים לא רק בישראל אלא גם ברחבי תבל, והמבקרים מרוצים. לפי אתר רוטן טומטוז, המרכז את חוות הדעת של כלי התקשורת המובילים, 97 אחוז מן הביקורות עליו עד כה חיוביות, מה שהופך אותו למעשה לסרט גיבורי או גיבורות העל המוערך של השנים האחרונות, ואחד האהובים בז'אנר אי פעם.

"אני המומה. המומה ומלאת תודה. תודה לכולכם על התמיכה הנפלאה. אני מלאת הוקרה על המילים היפות" צייצה בתגובה פטי ג'נקינס, במאית הסרט, ותייגה את כוכבתו – גל גדות, כמובן.

יש לציין כי שיטת ההערכה של רוטן טומטוז שנויה במחלוקת, והדיון על טיבה הולך ומתגבר בחודשים האחרונים, בשל אופיה הבינארי והשרירותי למדי: ביקורת מסוימת מתויגת אצלה או כ"טובה" או כ"רעה", בלי משהו באמצע, ולעתים גם פידבק סימפטי למדי אך פושר מתויג בצד של הביקורות החיוביות מסיבות לא ברורות.

אך כך או כך, אין ספק כי התגובה של התקשורת העולמית ל"וונדר וומן" חיובית להפליא, בעיקר בשל פריצת הדרך הפמיניסטית שלו, וכעת נותר לחכות לראות מה יהיו ביצועיו הקופתיים.

הציוץ של הבמאית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הוליווד איתה. גל גדות/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully