וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: "טודו בום", הקליפ החדש של סטטיק ובן אל תבורי

4.6.2017 / 10:00

הצמד הכי מרים בישראל חוזר עם שיר חדש, הפעם בגוונים ברזילאיים עזים. כמו תמיד הוא מלווה בקליפ מושקע, הפעם כזה שמשתלט על כיכר ביאליק בתל אביב והופך למיני-קרנבל

בימוי: רומן בוצ'אצקי, צילום: מישה קמינסקי, עריכה: ROMS, תמונה: משה נחומוביץ'

סטטיק ובן-אל תבורי לא נחים. אחרי שורת להיטים מצליחים, האחרון שבהם הוא "זהב" מלפני ארבעה חודשים, משחררים השניים - יחד עם ג'ורדי כמובן - את השיר "טודו בום", כלומר "הכל בסדר" בפורטוגזית. כמו שניתן לנחש לפי השם, השיר צבוע בצבעים ברזילאים עזים, כולל 11 מתופפים מהארץ הדרום אמריקאית.

כמו תמיד מגיע השיר עם קליפ מושקע וצבעוני. סיפור הרקע: לאחר מסע ארוך בין כוכבי הלכת השונים שבמהלכו השתלטו סטטיק ובן אל תבורי על כוכבים ושאבו את האושר והצבעים מהגלקסיות השונות, הם נוחתים בלב תל אביב היישר על גג בית העיר בכיכר ביאליק, ויוצאים לרחוב כדי לגלות אנשים רגילים השרויים בשגרה יום יומית. הם מחליטים להשתלט גם על הכוכב שלנו, תוך כדי שהם עוברים אדם אדם, צובעים את העיר ומכניסים בהם צבע ושמחת חיים. המשטרה, אנשי החוק והמדע ואפילו ראש העיר רון חולדאי, מגיעים ומנסים להשתלט על המהומה. אך גם הם לא עומדים בפיתוי ונשאבים לתוך הקרנבל הגדול עם 64 ניצבים רקדנים, להטוטני אש, שוטרים ואקרובטים. בין כל ההילולה הזו, חדי העין שביניכם יוכלו למצוא קריצות ומחוות לקליפים הקודמים "זהב", "סלסולים" ו"כביש החוף". הצמד כבר הופך למיתולוגיה שמרפררת לעצמה.

צפו למעלה בקליפ, טודו בום, טודו טודו בום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully