וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופע נוסף לקומיקאי כריס רוק ב-9 בינואר

4.6.2017 / 18:17

הקומיקאי כריס רוק מוסיף הופעה בישראל, לאחר שכמעט כל הכרטיסים למופע הראשון נמכרו. המופע יתקיים ב-9 בינואר 2018, למחרת המופע הראשון, גם הוא בהיכל הספורט ביד אליהו

כריס רוק. GettyImages
כריס רוק/GettyImages

הקומיקאי כריס רוק מוסיף הופעה בישראל, לאחר שכמעט כל הכרטיסים למופע הראשון נמכרו, כך נמסר מההפקה. המופע הנוסף יתקיים ב-9 בינואר 2018, יום לאחר המופע הראשון, שניהם באותו מקום – היכל הספורט ביד אליהו.

כריס רוק נולד ב-1965 והתפרסם לראשונה בתכנית סאטרדיי נייט לייב לצד אדם סנדלר, דייויד ספייד וכריס פארלי המנוח במקביל לפריצה הגדולה שלו כאמן סטנד-אפ. אדי מרפי גילה את הקומיקאי הצעיר בסרטיו ומשם נסללה הדרך לעשרות סרטים וסדרות טלוויזיה. במקביל הוא הנחה פעמיים את טקס האוסקר.

כריס רוק באוסקר 2016. רויטרס
כריס רוק/רויטרס

בראיון חושפני על שער מגזין הרולינג סטון הוא דיבר לאחרונה על גירושיו המתוקשרים שהסתיימו אחרי 18 שנה ובעקבותיהם החליט להתמסר לסטנדאפ שוב, מה שהוליד סיבוב עולמי. בדירוג עדכני של 50 הקומיקאים הגדולים של כל הזמנים במגזין הרולינג סטון הוא הגיע לחמישייה הראשונה. "הרעיונות שלו לגבי מערכות יחסים, גזע ופוליטיקה מאתגרות את שומעיו וגורמות להם לחשב מחדש כל מה שידעו קודם לכן", נכתב. "רוק מעז ללכת רחוק מאוד עם החומרים. לא חושש להתחדש ולהפתיע על הבמה".

  • עוד באותו נושא:
  • כריס רוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully