וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שם מעבר לקשת: 50 אלף איש הגיעו למופע ההתרמה המרגש למען נפגעי הפיגוע במנצ'סטר

5.6.2017 / 2:07

מופע התרמה מיוחד התקיים אמש במנצ'סטר למען נפגעי הפיגוע שאירע לפני שבועיים בהופעתה של אריאנה גרנדה. 50 אלף איש נכחו בקהל, ולצד גרנדה עצמה הופיעו קולדפליי, ג'סטין ביבר, מיילי סיירוס, קייטי פרי, פארל וויליאמס, רובי וויליאמס ואחרים. צפו

אריאנה גרנדה במופע ההתרמה שהתקיים ב-4 ביוני 2017 במנצ'סטר למען נפגעי הפיגוע בעיר בהופעתה של גרנדה בחודש מאי. GettyImages
אריאנה גרנדה במופע ההתרמה שהתקיים אמש במנצ'סטר למען נפגעי הפיגוע בעיר בהופעתה לפני שבועיים בעיר/GettyImages

מופע התרמה מיוחד, "One Love Manchester" שמו, התקיים אמש (ראשון) במנצ'סטר למען מעל ל-100 נפגעי הפיגוע בעיר, שהתרחש רק לפני שבועיים בהופעתה של אריאנה גרנדה, למען משפחותיהם ולזכר 22 הנרצחים. המופע התקיים כ-24 שעות בלבד לאחר הפיגוע בלונדון. על פי התקשורת הזרה, הצלב האדום הבריטי גייס 9 מיליון דולר במופע ההתרמה הזה. בפני כ-50 אלף איש בקהל, במשך כ-3 שעות הובילה גרנדה את המופע ולצדה קולדפליי, ג'סטין ביבר, מיילי סיירוס, קייטי פרי, פרל וויליאמס, רובי וויליאמס ואחרים.


אריאנה גרנדה ביקרה את מעריצותיה המאושפזות במנצ'סטר

פארל וויליאמס ומיילי סיירוס במופע ההתרמה שהתקיים ב-4 ביוני במנצ'סטר למען נפגעי הפיגוע בעיר בהופעתה של אריאנה גרנדה. GettyImages
מיילי סיירוס ופארל וויליאמס/GettyImages

בתחילת האירוע ביקש המוזיקאי מרכוס ממפורד מהקהל במקום ומהאנשים בבית, להקדיש דקת דומיה לזכר הרוגי הפיגוע. לאחר מכן הזמין את להקת טייק דאת', שבחרו בשירים שמחים וקצביים. בהמשך ובנפרד מהם הופיע רובי וויליאמס, לשעבר חבר הלהקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רובי וויליאמס במופע ההתרמה שהתקיים ב-4 ביוני במנצ'סטר למען נפגעי הפיגוע בעיר בהופעתה של אריאנה גרנדה. GettyImages
רובי ווילאמס/GettyImages

מנהלה של גרנדה עלה לבמה והציג את הזמרת, לא לפני שנאם והודה לשירותי החירום. "הרוע יבחן אותנו, הוא יראה שוב את פניו", אמר, "אבל בזכותכם, כקהילה בינלאומית, נהיה חסרי פחד. אנחנו חייבים להיות אמיצים, השנאה לא תנצח לעולם, הפחד לעולם לא יפריד בינינו, כי ביום הזה כולנו ניצבים לצד מנצ'סטר".

כשעלתה גרנדה בת ה-23 לבמה, לקול צעקות המעריצים, היא אמרה: "אני אוהבת אותך, מנצ'סטר". בהופעתה היא ביצעה עם הזמרת ויקטוריה מונה את הדואט "Better Days" ולאחר מכן גרסת כיסוי ללהיט "Where Is The Love?" של הבלאק אייד פיז. בהמשך ביצעה דואט נוסף, עם מיילי סיירוס חברתה, לשיר "Don`t Dream It`s Over" של קראודד האוס. סיירוס אמרה לקהל: "זה כבוד גדול עבורי להיות חלק מהאירוע המדהים הזה, מוקפת בכל האנשים הנפלאים. עבורי האחריות הכי חשובה שיש לנו בכדור הארץ היא לדאוג אחד לשני".

סיירוס היתה אחת מהאמנים הרבים שביטאו את כאבם מיד לאחר הפיגוע במנצ'סטר, כשכתבה אז באינסטגרם: "הלוואי ויכולתי לתת לחברתי אריאנה גרנדה חיבוק ענק עכשיו. אוהבת אוהבת אוהבת אותך... כל כך מעציב שהיית חלק מאירוע טראגי כל כך!".

אחד הרגעים העוצמתיים במופע אירע כשגרנדה הופיעה עם מקהלת ילדים ובני נוער מתיכון מקומי, והם ביצעו ביחד את השיר "My Everything". השיר בוצע על ידי המקהלה קודם לכן, זמן קצר לאחר הפיגוע, כחלק ממאמצי גיוס הכספים למען קורבנותיו ומשפחותיהם. במהלך השיר המרגש, גרנדה חיבקה את נטשה בת ה-12 והפנתה אליה את המיקרופון שלה, בעוד דמעות עלו גם בקרב חברי המקהלה וגם בקרב הקהל. על פי "מנצ'סטר איבנינג ניוז", רבים מחברי המקהלה נכחו במופע בליל הפיגוע והיו עדים לזוועה.

בסיום חלקה במופע, גרנדה הוצפה בדמעות בעצמה, כששרה גרסת כיסוי לקלאסיקה "Somewhere Over the Rainbow" מהסרט "הקסום מארץ עוץ" והקהל הריע לה.

צפו בביצועים נוספים מהאירוע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully