וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ תמר זנדברג מקריאה מתוך "סיפור הווה על פני הארץ" של סמי ברדוגו

14.6.2017 / 9:00

במסגרת פרויקט "מעודדים קריאה ישראלית" של וואלה! תרבות בשיתוף סטימצקי, מקריאה חברת הכנסת תמר זנדברג קטע מספרו של סמי ברדוגו – סיפור הווה על פני הארץ. צפו

צילום מסך

"כמה מתמיהה לשמוע שקצבו של הזמן התנהג אז אחרת במדינה. בשנה ההיא דאגו בכל יום רק ליום עצמו ולמקום ששירת אותו. אני חושב למשל על פתח תקווה ועל הבתים בשולי הרחוב המרכזי שלה. עיר נמוכה וממושמעת להיגיון הטריטוריאלי החיוני לה, מבלי שטרחה לחשוב על קהילות ישראליות שסמוכות אליה. או על אשקלון העיר ובנייני הקומות הפזורים על חול הים. איך שמשו מקום מחייה, מרור והחלטי למשפחות שנצמדו למסורת העבודה באשר היא עבודה. כיצד שימרה סימן ממוצאה העדתי והפרטי. יהודי ישראל הרכה, כיניתי אותם ביני לבין עצמי. אבל הרבה מהם, ובעצם כמעט כולם בארץ השתנו ובאו יותר מדי פעמים לכנרת, צעירים ומבוגרים. ניפחו אותה ואת עצמם ורק משפחתי, כמוני, עדיין נמנעת. וזמיר, מה יקרה לך זמיר?"

במסגרת פרויקט "מעודדים קריאה ישראלית" של וואלה! תרבות בשיתוף סטימצקי, בחרה תמר זנדברג בספר סיפור הווה על פני הארץ של סמי ברדוגו. הסיבה שהיא בחרה דווקא בספר זה היא משום שבעיניה הספר (והסופר) הוא קנוני וגם מינורי. הוא אישי אבל גם פוליטי. הוא ישראלי, אבל גם מאוד זר. זהו ספר מומלץ ביותר על ידי חברת הכנסת תמר זנדברג.

וואלה! NEWS בשיתוף סטימצקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully