וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מה ילדים כיום חושבים על הביטלס ו"סרג'נט פפר"?

7.6.2017 / 6:15

מדובר באחד האלבומים החשובים בתולדות המוזיקה הפופולרית ובכלל, אבל האם הוא עובר את מבחן ילדי 2017? מתברר שיש מצב לא רע. ומה הקשר לסדרה "או בוי"?

מראיין: ליאור נאור, הפקה: חגית ברק, מיה בנאי, עריכה: נועה לוי

אחרי "Revolver" המהפכני, ציפו מיליוני מעריצים ברחבי העולם ליציאת האלבום הראשון של הביטלס לאחר ההכרזה על הפסקת ההופעות - בעיקר נוכח השמועות שהופצו שלפיהן מדובר באלבום יוצא דופן. ובכל זאת, איש לא ציפה ללהקה עם שם חדש ("מועדון הלבבות השבורים"), לאלבום קונספט, לרמזים כה עבים וחצופים לשימוש בסמים בזמן ההקלטות (למשל 'Lucy in The Sky With Diamonds"), להודאה פומבית של פול מקרטני שאכן זה מה שהפך את האלבום למה שהוא, להפקה כה פרועה ויצירתית, ובעיקר - לשירים כל כך אדירים. הביטלס הוכיחו בפעם המי-יודע-כמה שהם מצליחים להתעלות אפילו על עצמם.

פרט ללוסי שעפה ברקיע היהלומים, היו שם גם חברים שעזרו וריגשו ("With a Little Help From My Friends"), נערה שעזבה את הבית ("She's Leaving Home"), מופע קרקסי של אדון בשם עפיפון ("Being for The Benefit of Mr. Kite"), בחורה מתוקה בשם ריטה ("Lovely Rita") ויום אחד בלתי נשכח בחיים ("A Day in a Life"). האלבום המופתי הזה כבש מיד את פסגת המצעד הבריטי, שהה שם במשך 23 שבועות ברציפות (ועוד ארבעה שבועות בשנת 1968) וסחרר כהוגן גם את ארצות הברית - ואת העולם כולו.

החלטנו להושיב כמה ילדים כדי לברר אחת ולתמיד האם האלבום מצליח לעמוד במבחן הזמן: האם הם מתחברים לשירים? מה דעתם עליהם? מה הם אהבו במיוחד? וכמו תמיד - כשמעורבים ילדים, מעורב גם הרבה הומור. צפו למעלה בקטע המלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully