וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך יצרו את הפסקול המושלם של השנה? הצצה ל"בייבי דרייבר"

11.6.2017 / 10:09

התקשורת העולמית כבר העניקה לקומדיית הפעולה "בייבי דרייבר" את תואר "פסקול השנה". לרגל עלייתו לאקרנים בישראל, כוכב הסרט ג'ון האם מעניק לנו הצצה מאחורי הקלעים של הסרט ושל המוזיקה שלו

יח"צ - חד פעמי

מאז הקרנת הבכורה שלו בפסטיבל South by Southwest במרץ האחרון, נהיה "בייבי דרייבר" אחד הסרטים המדוברים של השנה. המבקרים השתפכו על קומדיית האקשן הזו, העוקבת אחר נהג שודים צעיר הזקוק רק לדבר אחד כדי לחרוך את הכבישים – זוג אוזניות ומוזיקה טובה.

בהתאם לכך, יותר מכל החמיאו המבקרים לפסקול העשיר והאיכותי של "בייבי דרייבר", המהווה ממש דמות בפני עצמה ומכתיב את הקצב של הסרט כולו. לקראת עלייתו לאקרנים כאן, ב-29 ביוני, הנה קטע מיוחד מאחורי הקלעים המספק הצצה לעבודה על האספקט המוזיקלי של הפרויקט הקולנועי הזה.

כוכב הסרט, ג'ון האם, מספר כי התסריט שלו הגיע אליו מלכתחילה עם מוזיקה מצורפת ומסביר גם איך האופי המוזיקלי שינה את צורת המשחק שלו. הבמאי אדגר רייט מסביר איך כתב וביים אותו בהשראה מוזיקלית ובין כל אלה אנו מקבלים גם כמה קטעים מן הסרט וכמובן את מיטב השירים ממנו. צפו להנאתכם ואם תבקשו ממש יפה (וגם אם לא, האמת), בעתיד הקרוב נכין גם מיקסטייפ עם הצלילים מתוך "בייבי דרייבר".

בייבי דרייבר. פורום פילם,
בקרוב המיקסטייפ. מתוך "בייבי דרייבר"/פורום פילם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully