וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן אדם ווסט ("באטמן", "איש משפחה") הלך לעולמו

10.6.2017 / 19:48

השחקן האמריקאי שידוע כ"באטמן המקורי" אחרי שגילם את איש העטלף בסדרה בין השנים 1966 ל-1968, מתי ביום שישי בגיל 88 אחרי מאבק קצר בלוקמיה. בשנותיו האחרונות עסק בעיקר בדיבוב, ובפרט היה מוכר כראש העיר המושחת הנושא את שמו ב"איש משפחה"

אדם ווסט. AP
1928-2017. אדם ווסט/AP

השחקן האמריקאי אדם ווסט הלך לעולמו ביום שישי בגיל 88, אחרי מאבק קצר בלוקמיה. "אבינו ראה את עצמו כ'אביר הבוהק'", נמסר בהודעה של משפחתו, "ושאף ליצור השפעה חיובית בחיי מעריציו. הוא תמיד יהיה הגיבור שלנו".

ווסט קנה את עולמו כשגילם את "באטמן" בסדרת האקשן הקומית על שם איש העטלף בין השנים 1966 ל-1968. הסדרה אמנם שרדה שנתיים, אך הפכה ליצירת פולחן שהמשיכה להדהד גם אחרי שירדה מהמסך.

הזיהוי של ווסט עם דמותו של באטמן הקשתה עליו למצוא תפקידים רציניים לאחר מכן, ואף כי המשיך לעבוד, מדובר היה במשרות שוליות יחסית. רק בשני העשורים האחרונים זכה לעדנה חדשה מחזית אחרת - דיבוב. מאז ראשית ימיה של קומדיית האנימציה "איש משפחה" הוא מגלם את ראש העיר המושחת שנושא אף הוא את השם אדם ווסט, ומלבדו תרם את קולו גם לסדרות אנימציה כמו "רובוט צ'יקן" ואחרות. כמו כן התארח ווסט בפרק ה-200 של "המפץ הגדול" בעונה שעברה, שציינה גם 50 שנה לסדרה "באטמן".

המיטב של אדם ווסט ב"איש משפחה"

אדם ווסט. AP
יחד עם קווין סמית'/AP
אדם ווסט. AP
אדם ווסט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully