וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טודו בום" לא לבד: קבלו את להיטי עונת החתונות הקרובה

13.6.2017 / 0:01

בופה פרווה, קבלת פנים לחוצה וכלה רעבה: בואו נודה, החתונות דומות באופן מבהיל זו לזו עד שאפילו שירי החופה המנסים להתחכם, צפויים. רק רחבת הריקודים והיא בלבד לנצח מתעדכנת. ביקשנו מ-6 די.ג'ייאים להרכיב את הפלייליסט שכולנו נשמע בקיץ הקרוב תוך כדי לגימת צ'ייסר

: סטטיק ובן אל, קליפ טודו בום. משה נחומוביץ', אתר רשמי
טודו בום! סטטיק ובן אל/אתר רשמי, משה נחומוביץ'

מי שהזדמן בשבוע החולף לרחבת הריקודים של חתונה בארץ, לא יכול היה להתחמק מ"טודו בום". החדש של סטטיק ובן אל רק יצא לפני כמה ימים וכבר הצליח להשתלט על הפלייליסט של זוגות טריים רבים. לא צריך להיות בעסקי החתונות כדי להבין שזה השיר המרים בקיץ הקרוב: "כל דבר שהצמד הזה עושה נתפס בסופו של דבר", מסבירה די.ג'יי שקד דודוביץ', "הישראלים מתים עליהם". אבל "טודו בום" אינו לבד. בדקנו בקרב שישה די.ג'ייאים מה הם השירים המבוקשים ביותר, אלה שיככבו ברחבת הריקודים של החתונה הבאה שתגיעו אליה. התוצאות לפניכם:

הלהיטים הישראלים

ברשימה הישראלית יש לא מעט מוזיקה ים תיכונית. בדרך כלל כשהמוזיקה הזו מתחילה להתנגן, כולם קופצים. הרחבה הופכת ברגע לעמוסה - וברור לכולם ששלב הריקודים מתחיל. אבל פעמים רבות זוגות מבקשים מהדי.ג'יי לא להשמיע מוזיקה מזרחית והדי.ג'יי נאלץ למלא אחר ההוראות.

"אם הזוג לא אוהב מזרחי, יש מספיק תחליפים ואפשר לשתול מזרחי אחד פה ושם", מסביר הדי.ג'י אלעד רון מ'זברה מיוזיק'. "אם רואים רחבה מלאה בזמן רצף ארוך של מוזיקה מזרחית בחתונה, והזוג לא אוהב מזרחי - זו הסיטואציה הכי עצובה שאפשר לדמיין. כי בעצם הזוג והחברים הקרובים לא ממש שייכים באותם רגעים לאירוע שלהם ומי שרוקד אלו אולי החברים של אבא מהעבודה, לא ממש משהו שהייתי רוצה שיקרה בחתונה שלי". הדי.ג'יי עמרי סמדר מסביר שגם מי שלא חובב מזרחי, קרוב לוודאי ירצה את המוזיקה הזו בחתונה שלו: "המוזיקה הישראלית השמחה העכשווית היא ברובה ים תיכונית, זה הפופ המקומי. לכן יש לה ביקוש גדול בחתונות. הרוב המכריע של הזוגות רוצים שיהיה קצת מזרחי בחתונה שלהם כי הם יודעים שזה מרים, גם אם ברור שזאת לא המוזיקה שהם שומעים בבית או שהם מחוברים אליה במיוחד".

וזו הרשימה של המוזיקה הישראלית שתקפיץ אתכם בקיץ הקרוב:

סטטיק ובן אל - טודו בום

משה פרץ - קרמלה

ליאור נרקיס ודודו אהרון - חגיגה בישראל

סטטיק ובן אל - זהב

איתי לוי והאולטראס - מסיבה בחיפה

האזינו:

סטטיק ובן אל - טודו בום

משה פרץ - קרמלה

ליאור נרקיס ודודו אהרון - חגיגה בישראל

סטטיק ובן אל – זהב

איתי לוי והאולטראס - מסיבה בחיפה

הלהיטים הלועזיים

אם לא שמעתם את "דספסיטו" השנה, כנראה שלא ביקרתם עדיין בחתונה (או שטרם פתחתם רדיו). אין טריטוריה שדדי יאנקי ולואיס פונסי לא פלשו אליה בקצב הרגאטון המשגע. פלייליסטים, תחנות שידור בעולם, מספר שיא של צפיות ואפילו התייחסות ב"ארץ נהדרת". ואם לא די בכך, הם גם קיבלו עזרה מכיוון לא צפוי: ג'סטין ביבר הוציא רמיקס לשיר יחד עם השניים. הביקורות אמנם היו פושרות, אבל יחסי הציבור מעולים. בכל זאת ביבר. השיר הזה פותח את רשימת השירים הלועזיים הפופולריים ביותר בקיץ הקרוב. "אלו שירי מסיבה באווירת הכל טוב, בנים-בנות, דרינקים באוויר", מסביר הדי.ג'יי נדב אגמי. "זה לרוב מה שעובד הכי טוב על הרחבה. הטקסטים פשוטים וקליטים ויש להם "הוק" - אלמנט שתופס אותך חזק ומהר. בנוסף, כולם מופקים ברמה מאוד גבוהה. בקיצור - A hit is a hit".

וזו הרשימה של המוזיקה הלועזית שתקפיץ אתכם בקיץ הקרוב:

Luis Fonsi Ft Daddy Yankee - Despacito

Jason Derulo - Swalla

Bruno Mars - 24k

Clean Bandit - Symphony feat. Zara Larsson

Ed Sheeran - Shape of You

האזינו:

Luis Fonsi Ft Daddy Yankee - Despacito

Jason Derulo - Swalla

Bruno Mars - 24k

Clean Bandit - Symphony feat. Zara Larsson

Ed Sheeran - Shape of You

ממשיכים גם השנה

בסוף רשימת הלהיטים החדשים שכל אחד צריך בחתונה שלו מככבים הממוחזרים. שירים שעוברים מעונה לעונה ולעולם לא נמאס מהם, במיוחד אחרי כמה דרינקים. לצד "באה מאהבה" של יהודית רביץ וכל מיני גימיקים מהניינטיז שתמיד עושים טוב על הלב ועל האגן, תמצאו כמה חדשים-ישנים. בראש הרשימה מככבת "מלכת השושנים" של עדן בן זקן, ולצידה "תל אביב" הרשמי של מצעד הגאווה 2013 בביצוע עומר אדם. ויש עוד, למשל 'חביב גלבי' של A-WA. "חביב גלבי הוא שיר עם מקצב מזרחי אבל סאונד והפקה מערביים", מסביר הדי.ג'י אביב שוורץ. "שילוב שנותן הנאה לכמעט כל מי שמקשיב לו. יש בו שירה ומלודיה ברמה בינלאומית והסיפור שמאחוריו ישר מחזיר אותנו לשורשים".

ומה סוד הקסם של "רק רוצה לרקוד"?

"גם פה יש שילוב של אלמנטים מכמה סגנונות שונים שיוצרים שיר מצוין. הכינור האירי שיושב על מקצב של "טריולות", מקצב אפריקאי שיבטי שגורם לכל מי ששומע ישר לזוז". ובסופו של דבר הרי זו הסיבה שבגללה התכנסנו.

וזו הרשימה של הממוחזרים, הלהיטים שעוברים אתכם מחתונה לחתונה:

עדן בן זקן - מלכת השושנים

משה פרץ ועומר אדם - רק רוצה לרקוד

עומר אדם - תל אביב

סטטיק ובן אל - סלסולים

A-WA - Habib Galbi

האזינו:

עדן בן זקן - מלכת השושנים

משה פרץ ועומר אדם - רק רוצה לרקוד

עומר אדם - תל אביב

סטטיק ובן אל - סלסולים

A-WA - Habib Galbi

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully