וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיש שחי עשור בתוך ברני הדינוזאור חושף איך שרד שם בזכות הטנטרה

15.6.2017 / 8:41

זוכרים את "החברים של ברני"? האיש מאחורי הדינוזאור הסגלגל שהטריף את ילדי שנות ה-90 חושף איך זה הרגיש ללבוש על עצמו את חליפת הדינוזאור מדי יום במשך 10 שנים ברציפות - וכמה שפוי הוא יצא מזה

צילום מסך

איך אתם הייתם מרגישים אם תפקיד חייכם היה להיות כלוא בתחפושת של דינוזאור שרוקד ושר כל היום? אחרי 10 שנים בתפקיד וודאי הייתם יוצאים עם טראומה קשה ונזק מוחי קל. דייוויד ג'וינר מוכיח אחרת. ג'וינר הוא האיש שהיה בתוך התחפושת של ברני הדינוזאור מתכנית הילדים הפופולארית של שנות ה-90 וראשית שנות ה-2000 "החברים של ברני". למעשה הוא בילה כמעט כל יום במשך 10 שנים בתוך החליפה המחניקה והכבדה של ברני - ואם נשפוט לפי ראיון שנערך עמו לאחרונה - הוא שרד את זה יופי ואפילו זוכר את העשור הדינוזאורי שלו לטובה.

ג'וינר גילם את ברני משנת 1991 (כשהתכנית רק עלתה לאוויר) ועד 2001 אז הוחלף ע"י קארי סטינסון. זה אולי יפתיע אתכם אך ג'וינר היה רק האיש שהפעיל את ברני - בעוד את קולו עשה בוב ווסט. אבל אל תמעיטו בערכו. כל מי שצפה בתכנית יודע כמה ברני אהב לזוז ולרקוד - וזו משימה לא קלה בכלל לרקוד בחליפה כמעט אטומה לגמרי במשקל 30 ק"ג כשהחום בפנים יכול להגיע ל-50 מעלות צלזיוס. שריפה ממש.

ב-Business Insider שוחחו עם ג'וינר כדי לבדוק לשלומו ולשמוע איך הוא מסכם את העשור שלו בתור ברני. לפני שהפך להיות דינוזאור אהוב על ילדים, הוא בכלל היה מנתח תוכנה אך תמיד חלם להופיע בטלוויזיה. "יש הרבה אנרגיות במשפחה שלי ופעמים רבות, כשאני מנסה לפענח סיטואציה, אני חולם עליה. בלילה שלפני האודישן חלמתי חלום כזה. בחלום ברני התעלף והייתי צריך לעשות לו החייאה מפה לפה", הוא מספר, "בדרך לאודישן המתנתי ברמזור ומשהו אומר לי 'תסתכל למעלה'. הסתכלתי למעלה והיה שם שלט שכתוב עליו 'תפיח חיים בחופשה שלך - סאות'ווסט איירליינס'. אז זה הכה בי. הייתי צריך להפיח חיים בברני בחלום שלי. אם אכנס לאודישן הזה ואפיח חיים בדמות הזאת, אצא לחופשה וזה בדיוק מה שעשיתי".

דייוויד ג'וינר, האיש מאחורי ברני הדינוזאור. Photo: Tech Insider, אתר רשמי
דייוויד ג'וינר האיש והאגדה/אתר רשמי, Photo: Tech Insider

עוד בוואלה:

עוד באותו נושא

שערוריית המין ב"רחוב סומסום"

לכתבה המלאה

"אז כמובן, הם התקשרו אליי ושאלו אותי אם אני רוצה להיות ברני ואמרתי 'כמובן'. בשלב הזה כבר ידעתי שאני הולך להיות ברני, אבל זה היה נהדר לקבל את שיחת הטלפון הזאת". בתוך חליפת הדינוזאור ניתן לראות מה שקורה מסביב רק דרך הפה של ברני וכשזה היה סגור - ג'וינר לא ראה כלום. כדי להכין עצמו לעיוורון הזמני, הוא היה מסתובב בדירה שלו כאילו היה עיוור. הוא מספר: "הייתי עוצם את העיניים, מנסה להרגיש את האנרגיה של כל מה שנמצא סביב ומרים דברים".

הייתם מעבירים ככה עשור?

כשג'וינר היה רק בן 19 הוא התחיל ללמוד טנטרה וזה, לדבריו, אחד הדברים שעזרו לו לגלם את ברני. "הרבה פעמים כשאנשים חושבים על טנטרה הם חושבים שזה קשור לסקס", מסביר ג'וינר, "אבל טנטרה זה הרבה מעבר לזה כי טנטרה עוסקת באהבת האנרגיה, האנרגיה של כוח החיים והאנרגיה העולה דרך המערכת שלך. זה לא במקרה שאני מפיץ אהבה בכל העולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully