וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמצא לראשונה תיעוד נדיר של ברוס לי בקרב MMA אמיתי

14.6.2017 / 8:46

מעריץ נלהב של ברוס לי חושף לראשונה - לא ברור מאיפה - תיעוד יחיד מסוגו של אמן הלחימה הנודע ושחקן הקולנוע ברוס לי בקרב אמיתי מול אחד מתלמידיו הנבחרים. שפשפו את העיניים כי לא ראיתם דבר כזה

תיעוד נדיר: קרב MMA של ברוס לי/brucelee.com

תיעוד נדיר שפורסם בתחילת השבוע החזיר לחיינו את אמן הלחימה ושחקן הקולנוע הנודע, ברוס לי, והזכיר לנו (למקרה שמישהו הספיק לשכוח) איזה עילוי הוא היה. בסרטון שמעולם לא פורסם עד כה, נראה ברוס לי בקרב ה-MMA (אמנויות לחימה משולבות) התחרותי היחיד שלו שתועד אי פעם במצלמה. לי ואחד מתלמידיו הטובים ביותר, טד וונג, לבושים במדי קרב שחורים ומנהלים קרב מול קהל רב של צופים - וכן, כמו תמיד, מוכיח לי שאין לו שום מתחרים.

"זה התיעוד היחיד של ברוס לי בקרב MMA (אמנויות לחימה משולבות) אמיתי", נכתב ביוטיוב ע"י המעריץ שפרסם את הסרטון, "הוא נאבק בטד וונג, אחד מתלמידיו הטובים ביותר. הם לובשים ציוד מגן כי הם לא הורשו להילחם בלעדיהם. אלה היו חוקי המדינה באותה העת. אם לא היו את החוקים האלה, אני יכול להבטיח לכם שברוס היה נלחם חשוף לגמרי".

ברוס לי בסרט "משחק המוות". brucelee.com, צילום מסך
לא יהיה יותר טוב ממך. אמן הלחימה הנודע ברוס לי/צילום מסך, brucelee.com

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

סבתא של צ'אק נוריס? הקשישה שמפגינה יכולת מטורפת עם נונצ'קו

לכתבה המלאה

בקרב המושלם מצליח לי לשמור על היריב שלו ולהפיל אותו לרצפה בעבודת רגליים וידיים זריזה כפי שרק הוא יודע. הסרטון צבר למעלה משלושה מיליון צפיות ואלפי תגובות, "ברוס כל כך רגוע בקרב הזה ועדיין מנצח – איזו אגדה", כתב אחד הצופים בתגובה. טד וונג היה מתרגל אמנויות לחימה שנודע בעיקר בזכות העובדה שלמד תחת לי. הוא נולד בהונג קונג בשנת 1937 ומת בשנת 2010 בגיל 73. ברוס לי, לעומתו, נפטר בשנת 1973 כשהיה רק בן 32.

  • עוד באותו נושא:
  • ברוס לי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully