וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וני גרינווד, גיטריסט רדיוהד, ושי בן צור יופיעו בזיכרון יעקב

13.6.2017 / 19:45

ב-15 ביולי, ארבעה ימים לפני הופעת רדיוהד בפארק הירקון, יופיע גיטריסט הלהקה, ג'וני גרינווד, עם שי בן צור והתזמורת ההודית רג'סטאן אקספרס, במרכז האמנויות אלמא בזיכרון יעקב. למי שאוהב אותם וגם את גאנז אנד רוזס צפויה בעיה, כי הופעותיהם בארץ יתקיימו באותה שעה

שי בן צור וג'וני גרינווד – רוקד.
ג'וני גרינווד ושי בן צור

ג'וני גרינווד, גיטריסט רדיוהד, יגיע להופעה מיוחדת עם המוזיקאי הישראלי שי בן צור ועם התזמורת ההודית רג'סטאן אקספרס. ההופעה תתקיים במרכז האמנויות אלמא בזיכרון יעקב, ב-15 ביולי, ארבעה ימים לפני הופעת הלהקה בפארק הירקון. רג'סטאן אקספרס הוציאו בסוף 2015 את האלבום "Junun", שהוקלט במבצר ברג'סטאן, הודו, והוכתר כאלבום השנה של "סאנדי -טיימס". הופעתם המשותפת הקודמת בישראל התקיימה בשנת 2015 בפסטיבל מקודשת בירושלים.

הקלטת האלבום תועדה בסרט של הבמאי פול תומאס אנדרסון, ובצילומים של האמנית הישראלית שרונה קטן, אשתו של גרינווד. באירוע בזיכרון יעקב תוצג תערוכת הצילומים של קטן לראשונה בישראל (החל ב-19:00), יוקרן סרטו התיעודי של אנדרסון (ב-20:30) ותתקיים הופעה מלאה של בן צור, גרינווד והנגנים ההודיים (ב-21:00). כרטיס לשלושת האירועים ביחד עולה 180 ש"ח. תערוכת הצילומים תמשיך להיות מוצגת באלמא עד סוף הקיץ.

ואגב, למי שאוהב גם את גיטריסט רדיוהד וגם את להקת גאנז אנד רוזס, צפויה דילמה לא פשוטה. הופעת להקתם של אקסל רוז וסלאש בפארק הירקון בתל אביב תתקיים באותה שעה שבה יתקיים המופע של גרינווד, בן צור והרג'סטאן אקספרס בזיכרון יעקב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully