וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לגעת בוונדרוומן: כך ציירתי את גל גדות

14.6.2017 / 11:58

כוכבת העל הישראלית היא מקור השראה לכולנו. האמן לירן ורדיאל יצר על נייר את אשת החיל הישראלית, מסביר את מקור ההשראה ומגלה מה עשתה לו החוויה

באדיבות המצולמים

"סביר להניח שרובכם צפיתם לאחרונה ב"וונדרוומן" בכיכובה של גל גדות. אי אפשר שלא היה להתגאות בשחקנית הישראלית, מודל לחיקוי בכל התחומים. גדות הראתה שבהחלט אפשר לכבוש את הפסגה גם אם היא נראית רחוקה, שאפשר להצליח גם אם אומרים לך לא והכי חשוב, שחלומות מתגשמים. וגל בהחלט הגשימה חלום כזה.

"עבורי, לצייר גיבורת על זה לחזור לתקופת הילדות. גדלתי על גיבורי על, את כולם ציירתי, עם כולם נלחמתי ועל כולם חלמתי. החלטתי לסגור מעגל ולצייר גיבורה שנותנת דוגמה לכל אחד ואחת מאיתנו.

לירן ורדיאל מצייר את גל גדות. באדיבות המצולמים
לירן ורדיאל מצייר את גל גדות/באדיבות המצולמים

"עם הציור הזה, החלטתי לאתגר את עצמי ולצייר את הציור הכי גדול שלי בעפרונות צבעוניים עד היום. קצת חששתי, העבודה בצבעים מורכבת ביותר ואין הרבה אפשרויות לתקן, אבל שמתי לעצמי את פס הקול מתוך הסרט של ופשוט נשאבתי לכל פרט, לכל גוון, לכל חתיכה מדמותה של וונדרוומן. אחרי ציור בגודל הזה בעפרונות הרגשתי שהפכתי לוונדרמן - רגע שבו אתה מלא סיפוק וגאווה שהצלחת לעמוד באתגר שהצבת לעצמך. זה שווה יותר מכל. כשנעמדתי מול הציור במרחק של מטר, הרגשתי שאני עומד באמת מול וונדרוומן".

הציור בצבעי עיפרון על בסיס שעווה, פסטל, גירים ופנדה.
גודל הציור 100/70 ס"מ, 300 גרם.


לירן ורדיאל הוא צייר ואמן. צפו בעוד עבודות בעמוד האינסטגרם שלו

לירן ורדיאל
  • עוד באותו נושא:
  • גל גדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully