וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטלה הופעתם של הצמד מקלמור וראיין לואיס בישראל

14.6.2017 / 17:50

הופעתם, שתוכננה ל-18 ביולי במסגרת פסטיבל "פלייליסט", בוטלה. גורמים בתעשיית המוזיקה לוואלה! תרבות: "הסיבה - מכירות דלות". מההפקה נטען כי הסיבה היא "בעיות לו"ז בלתי צפויות". הופעת הזמרת LP, שהיתה אמורה להתקיים בפסטיבל, תעבור לבארבי

הצמד מקלמור וריאן לואיס. Creative Commons
מקלמור וראיין לואיס/Creative Commons

בוטלה הופעתם של הצמד מקלמור וראיין לואיס, שהייתה אמורה להתקיים ב-18 ביולי בלייב פארק ראשון לציון, במסגרת פסטיבל "פלייליסט", שהתבטל אף הוא. את ההופעה היו אמורים להפיק שוקי וויס, חברת זאפה וחברת 2BVIBES. גורמים בתעשיית המוזיקה אמרו לוואלה! תרבות כי הסיבה לכך היא מכירות כרטיסים דלות. מההפקה נמסר: "לצערנו עלינו לבטל את הופעת מקלמור וראיין לואיס בישראל ב-18 ביולי, בשל בעיות לו"ז בלתי צפויות. מקלמור וראיין לואיס מביעים את התנצלותם הכנה ומקווים לפצות את המעריצים".

הצמד מסיאטל הוקם בשנת 2008, והוא מורכב מהראפר והמוזיקאי בן האגרטי, המכונה בשם הבמה מקלמור, ומהמפיק המוזיקלי והדי ג'יי ראיין לואיס. בשנת 2012 הוציאו את אלבומם המשותף הראשון, "The Heist" שמו, שקטף את פרס הגראמי כאלבום הראפ הטוב ביותר, ובין שיריו שזכו להצלחה מתוכו: "Thrift Shop", "Can`t Hold Us" ו-"Same Love". בשנה שעברה הוציאו את אלבומם השני, " This Unruly Mess I've Made" שמו, שכלל את הלהיטים "Downtown" ו-"Growing Up".

בתוך כך, נמסר כי הופעתה של הזמרת LP, שהיתה צפויה להתקיים במסגרת פסטיבל "פלייליסט", תעבור למועדון בארבי בתל אביב באותו תאריך. מיחסי הציבור של המופע נמסר כי רוכשי הכרטיסים יזוכו על ידי חברת זאפה לאמצעי התשלום עמו רכשו, שאמורה ליצור קשר עם כל הרוכשים בשבוע הקרוב. המכירות למופע LP בבארבי ייפתחו ביום ראשון (18 ביוני) באתר בארבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully