וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוקו אונו תקבל קרדיט כתיבה על השיר "Imagine" של ג'ון לנון

15.6.2017 / 12:28

46 שנה לאחר שג'ון לנון הוציא את הקלאסיקה "Imagine", נראה כי אלמנתו יוקו אונו תקבל קרדיט ככותבת שותפה של השיר. כך הוכרז באירוע של ארגון המו"לים האמריקאיים, לצד הצגת וידאו שבו לנון אומר כי אונו ראויה לקרדיט בשל השפעתה והשראתה על השיר

ג'ון לנון (שמאל) יוקו אונו (ימין) בשנת 1969. GettyImages
ג'ון לנון ויוקו אונו, 1969/GettyImages

יוקו אונו תקבל קרדיט של כתיבה על הקלאסיקה "Imagine" משנת 1971 - כך מדווח (חמישי) המגזין "וראייטי". ההודעה על כך נמסרה אמש באירוע השנתי של NMPA, הארגון האמריקאי הארצי למוציאים לאור של מוזיקה שהתקיים בניו יורק. באירוע קיבלו אונו ושון לנון, בנה המשותף לה ולג'ון לנון, את פרס שיר המאה ("Centennial Song") על הקלאסיקה.

מנכ"ל הארגון הציג באירוע וידאו משנת 1980 שבו ג'ון לנון אומר כי אונו ראויה לקרדיט ככותבת "Imagine" בשל השפעתה והשראתה על השיר. לדבריו, אונו תצורף ככותבת משותפת בהתאם לרצון בעלה המנוח. מנכ"ל הארגון אמר ל"וראייטי" כי תהליך הוספת הקרדיט לאונו אמנם עוד לא אושר אולם נמצא בעיצומו. עם זאת, הוא ציין כי המהלך עשוי להיתקל בהתנגדות.

אונו בת ה-84 עלתה לבמה לקבל את הפרס בכסא גלגלים, שאותו הוביל שון. היא ציינה כי העובדה שחלתה - לא היה ברור מדבריה מהי מחלתה – גרמה לה להעריך יותר את השיר ודברים נוספים בחיים. "זה הזמן הטוב ביותר של החיים שלי", אמרה, וזכתה לתשואות הקהל. לאחר מכן, ביצעה הזמרת פטי סמית' את השיר.

עוד באותו נושא

יוקו אונו טוענת שג'ון לנון היה דו-מיני

לכתבה המלאה

ריאיון עם ג'ון לנון ל-BBC, בדצמבר 1980

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully