וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורע: רותם סלע מצליחה לפדח את אסי עזר מול המצלמות

18.6.2017 / 0:03

האם הזוגיות של אסי עזר ורותם סלע אמיתית גם מאחורי הקלעים? איזה איבר אינטימי בגוף צילם עזר ושלח לרותם - ולמה? ומה הטיפ של דוד דביר לרקדנים מתחילים? לרגל עלייתה מחר ("קשת") של התכנית "רק רוצים לרקוד" יצאנו לברר מי השופט הטוב, מי הרע - ומי עושה פדיחות לאסי

צילום: עידו שחם, עריכה: רן צימט ויוסי אלטר

כאילו לא חסרות תכניות מציאות בחיינו והנה נוספה לה עוד אחת: ריאליטי ריקודים חדש מבית היוצר של טדי הפקות ושידורי קשת, "רק רוצים לרקוד" (יום שני, 19.6, 21:00). את התכנית החדשה ינחו הפאוור-קאפל אסי עזר ורותם סלע. לצידם יככבו ארבעה שופטים (בפורמט החדש הם יכונו "מנהלי להקות"): דוד דביר, אנה ארונוב, עידן שרעבי ועדן שבתאי. השניים האחרונים פחות מוכרים לקהל הרחב, אולם בתעשיית הריקוד הם ותיקים ומחזיקים ברזומה עשיר. עדן שבתאי היא רקדנית היפ הופ וכוריאוגרפית שבעבר עבדה עם כוכבי ענק כגון כריס בראון, סנופ דוג, אריאנה גרנדה ועוד. עידן שרעבי, אף הוא רקדן וכוראוגרף, רקד בלהקת המחול ההולנדית היוקרתית NDT ובלהקת בת שבע הישראלית, ואף זכה בפרס שרת התרבות לביצוע השנה של הרכבים קאמריים.

פורמט התכנית אינו מביא בשורה גדולה, ובעצם, עד כמה כבר אפשר לחדש? כל מתמודד שעבר את הסינון הראשוני והוזמן לאודישן, יעלה על הבמה ויקבל הזדמנות אחת לכבוש את ליבם של מנהלי הלהקות. אלה מצידם יזכו את המתמודד בסימון 'עובר' בצבע כחול, או 'לא עובר' באדום. כחול אחד יכניס את המועמד לתכנית ואילו שני כחולים יקנו למועמד את הפריבילגיה לבחור את מנהל הלהקה המועדף עליו.

לכבוד פתיחת האודישנים יצאנו לראיין את עזר וסלע, לבחון עד כמה עמוקה הזוגיות שלהם מאחורי הקלעים (רמז: היא עמוקה מאוד וזה קשור לישבנו של עזר) , לבדוק מה יעשו כשדוד דביר ישתלח במועמדים (ובכן, תלוי את מי שואלים), ולשמוע מה תעשה סלע במידה ויקראו לה ל"אח הגדול" (רמז: תפסיד הרבה כסף). כל התשובות ועוד בכתבת הווידאו למעלה.

כולם רוצים לרקוד. עידו שחם
הפיוס שאחרי הפדיחה. אסי ורותם/עידו שחם
דוד דביר. צילום יוסי צבקר,
חוזר לחיינו. דוד דביר/צילום יוסי צבקר
אנה ארונוב. רפי דלויה
נותנת טיפים. אנה ארונוב/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully