וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויואלדי בתלת מימד: סיפור חייו של המלחין במופע רב משתתפים

20.6.2017 / 7:15

תלבושות זכוכית, הדמיות תלת מימד ואנימציה מרהיבה במופע המגולל את סיפור חייו של מלחין הבארוק ויואלדי. ההפקה יוצאת הדופן מגיעה לישראל לשתי הופעות בלבד

ויוואלדיאנו – עיר המראות. באדיבות אגואיסט הפקות,
"ויוואלדיאנו – עיר המראות". הפקה מרהיבה/באדיבות אגואיסט הפקות

סיפור של חורף: המופע "ויוואלדיאנו – עיר המראות", יגיע לארץ לשתי הופעות בלבד בתחילת החורף הקרוב. המופע המציג את סיפור חייו של מלחין הבארוק אנטוניו ויואלדי משלב תיאטרון, מחול, מוזיקה קלאסית ופירוטכניקה מרהיבה. זו לא הפעם הראשונה שהמופע מתארח בארץ: לפני כשנה ההפקה נחתה כאן לשלוש הצגות, וכעת הם חוזרים שוב. למי שאינו יודע, ויואלדי הוא בעצם כומר בהכשרתו, מורה וכמובן כנר. בימי חייו הלחין למעלה מ-500 יצירות, כשהמוכרת בהן היא ארבע עונות. הוא חי בשלהיי המאה ה-17 ונפטר במאה ה-18.

ליצירת המופע חברו מספר יוצרים ואמנים מנוסים, בהם המפיק מייקל דבוז'ק, אמן האנימציה היפני קוסוקה סוגימוטה, הכנר ירוסלב סווצ'ני, רקדני בלט ועוד. על מסכי הענק יוקרנו הדמיות תלת מימד בשילוב קריינות של סיפור העלילה. כמו כן לצד מוזיקה קלאסית יהיו גם עיבודי רוק, וכמובן יבוצעו מיצירותיו של המלחין עצמו. כל אלה על רקע האפקטים הוויזואליים. המופע בדיבוב לעברית, מתאים לכל המשפחה ויתקיים ב-3/11 בהיכל התרבות בתל אביב, ב-13:30 וב-20:30. מחיר הכרטיסים 199-449 שקל.

לרכישת כרטיסים

ויוואלדיאנו – עיר המראות. באדיבות אגואיסט הפקות,
"ויוואלדיאנו – עיר המראות". תלבושות זכוכית ותלת מיימד/באדיבות אגואיסט הפקות

"ויוואלדיאנו – עיר המראות". לא רק מוזיקה קלאסית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully