וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברי Moon Duo בוחרים את האלבומים שהשפיעו עליהם

20.6.2017 / 0:00

הרכב הפסיכדליה המוערך חוזר להופעה נוספת בישראל, אחרי שביקר כאן בהצלחה רבה ב-2010. רגע לפני שהם עולים על הבמה, ביקשנו מהם לספר לנו על האלבומים שהיוו להם השראה. האזינו לבחירות

Link Wray & His Ray Men - Jack the Ripper

שמעתי את זה לראשונה באוסף של LINK WRAY, שיצא בSWAN RECORDS שקניתי לפני שנים. הסטייל והסאונד שלו היו השראה בשבילי. במיוחד איכות ההפקה והבוסריות שלה.

Les Rallizes Dénudés - Now Is Forever

להקה אגדית ומסתורית מיפן. כששמעתי אותם לראשונה, חשבתי שהם להקת הרוק המושלמת. לא חשבתי שמישהו יוכל אי פעם להתעלות עליהם וזה עדין ככל הנראה נכון.

13th Floor Elevators - Slip Inside This House

מהאלבום Easter Everywhere, שהוא כנראה אחד מחמשת אלבומי הרוק הפסיכדלי המועדפים עלי. עם סאונד קלאוסטרופובי ואנרגיה עקשנית שקצת מטרידה. אלבום טריפי לא רע, אבל קצת מאיים.

Velvet Underground - Sister Ray (Live at the Boston Tea Party)

וזה היה הדבר הכי קרוב לרוקנרול מושלם עד ששמעתי Les Rallizes Dénudés. הקלטות הלייב שלהם הן המועדפות עלי, כשהם מותחים את זה ומג'מג'מים. הם להקת דאנס שממעיטים בערכה.

Vermonster - Ecstatic State of Human Elevation

ורמונסטר היו אחת מלהקות האנדרגראונד ששמרו את הפסיכדליה בחיים בתחילת ה-90', למרות שלא הרבה אנשים שמעו עליהם. הם בגדול לא היו חלוצים, אבל אני אוהב אותם.

Angus MacLise - Heavenly Blue Pts 4 & 5

אנגוס היה המתופף הראשון של הולווט אנדרגראונד והוא השתתף עם ג'ון קייל בלהקה של לאמונטה יאנג - Theater of Eternal Music. נראה שהקהל המינימליסטי הזה היווה השראה חשובה על הולווט. אני מת על ההקלטות של הופעות הסולו שלו. הוא היה איש בונגו פרוע.

Träd Gräs & Stenar - Sommarlåten

הייתי סוג של אובססיבי עם הלהקה השוודית הזאת, והם באמת גרמו לי להתחיל לנגן מוזיקה חיה עוד הפעם, אחרי שפחות או יותר ויתרתי. אני אוהב את התחושה המשוחררת של הרצועה הארוכה הזאת ואת ההדדיות בין חברי הלהקה.

seperator

Moon Duo יופיעו בבארבי תל אביב מחר (ה-21 ביוני). עלות כרטיס ליחיד: 129 ש"ח.

  • עוד באותו נושא:
  • Moon Duo

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully