וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקי בליך על זאב רווח: "איש עלוב. כל אישה שעברה לידו הוטרדה"

20.6.2017 / 11:11

אחרי שבריאיון שיפורסם בסוף השבוע יוצא השחקן זאב רווח להגנתם של משה איבגי ואופק בוכריס, פרסמה השחקנית ריקי בליך פוסט בפייסבוק שבו כתבה: "מי שמגן על אופק בוכריס, אנס שהודה והורשע, דמו מותר מבחינתי". בליך לוואלה! תרבות: "אין אישה שעבדה איתו ולא הוטרדה"

עריכת וידאו: אביב אירגז
זאב רווח. נמרוד סונדרס
"דמו מותר". רווח/נמרוד סונדרס

ריקי בליך נגד זאב רווח: הבוקר התפרסמו חלקים מריאיון עם השחקן זאב רווח אשר יפורסם בסוף השבוע ב"ידיעות אחרונות", שבו יצא להגנתם של משה איבגי ואופק בוכריס. בתגובה כתבה השחקנית ריקי בליך בעמוד הפייסבוק שלה פוסט זועם שבו היא טוענת שזאב רווח מטריד מינית נשים.

"על הבוקר להוציא לי את הוריד במצח?", כתבה. "אדם עלוב שלא הייתה אישה שעברה לידו ולא הרגישה גועל והטרדה. הלוואי שתצאו כולכן מהארון ותספרו על זאב רווח הדוחה והמטריד, וכך על כל אחד ואחד מכם עלובי הנפש, עד שתיעלמו לנו לנצח מהעיניים ומהמקצוע. מי שמגן על אופק בוכריס, אנס שהודה והורשע, דמו מותר מבחינתי ואפשר להתחיל לספר גם עליו כמה סיפורים לא נעימים. מי ראשונה? גועל".

כאמור, בריאיון שיתפרסם בסוף השבוע, אומר השחקן והבמאי זאב רווח: "אני אוהב לחזר. מה רוצים מאתנו? לחבק, לנשק, זה לא אומר שאני כבר עושה משהו רע. אופק בוכריס הוא קצין מצטיין ואני מקווה מאוד שלא עשו לו עוול".

ריקי בליך. רפי דלויה
"להוציא לי את הווריד במצח?!". בליך/רפי דלויה
"רווח, במקום לשבת בשקט ולסתום את הפה, הולך ואומר בריאיון שבוכריס ואיבגי והוא בעצמו 'מחזרים'?! שיחזרו אחרי הבת שלך ככה, יא חרא! איזה גועל, אני ממש נרעשת מזה"

"אין אישה שעבדה איתו ולא הוטרדה", אמרה בליך לוואלה! תרבות. "עד כדי כך. אני אשמח להוכיח שאמת דיברתי, אם הוא יחשוב בכלל להגיב אליי איכשהו, החצוף הזה. הוא מודה בעצמו בכתבה שהוא מחבק ומנשק נשים. זה גם בסדר מבחינתו, זה מה שהביא לי את הסעיף על הבוקר. לשמחתי לא עבדתי איתו אף פעם ולכן לא הוטרדתי. אבל בתאטרון אומרים עליו את הדברים האלו.

"זאב רווח הוא כמו משה איבגי. אין בחורה שלא ידעה על איבגי. אף אחד בתעשייה הרי לא הרים גבה. ההפתעה הייתה שלא קמו הרבה יותר נשים. המטומטם הזה, רווח, במקום לשבת בשקט ולסתום את הפה, הולך ואומר בריאיון שבוכריס ואיבגי והוא בעצמו 'מחזרים'?! שיחזרו אחרי הבת שלך ככה, יא חרא! איזה גועל, אני ממש נרעשת מזה. הפחד של שחקניות להסתבך בתוך פרשיות כאלה הוא מאוד ברור. אין מה לעשות, אם את מסכימה לחשוף את השם שלך, השם שלך הוא זה שמהדהד בסוף.

"זה מאוד קשה לקחת הימור כזה. וגם בשביל מה? בסוף הם מקבלים איזה עונש של בוכריס כזה. את אומרת לעצמך, בשביל מה אני אעשה עכשיו את המאמץ הנפשי המטורף, הנוראי הזה, ובסוף מה? בסוף לא עושים להם כלום. בסוף הוא מתראיין בעיתון ואומר שאיבגי הוא בנאדם טהור לב, שרק 'מחזר'? כבר קרה לי שנגעו בי בצורה שלא רציתי, במקומות שלא היו אמורים, וזה הולך איתי. ההרגשה הזאת הולכת איתי, היא אף פעם לא עוברת. ואי אפשר להסתכל על שחקנים כאלה בעיניים".

כנגד רווח הוגשו בעבר תלונות במשטרה בטענות להטרדה מינית, הוא נחקר באזהרה, אולם הפרקליטות החליטה לגנוז את תיק החקירה מחוסר ראיות מספיקות.

seperator

זאב רווח מסר בתגובה: "אני מצטער שזו התגובה שלה. עשיתי סרט שאני מאמין שהיה טוב והצליח וזה מה שחשוב. לגבי הדברים האישיים, לא התכוונתי לפגוע באף אחת. אני הגנתי על איבגי כחבר. אני מצטער שהיא מרגישה ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully