וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זאב רווח הטריד אותי שנתיים וחצי מינית ונפשית"

21.6.2017 / 0:04

סערת הריאיון עם זאב רווח, שבו תמך במשה איבגי ובאופק בוכריס, גרמה לקמילה טרגולוב לשתף בתלונה שהגישה בעבר במשטרה בטענה להטרדה מינית מצד רווח. "הוטרדתי במשך שנתיים וחצי. החיים שלי הפכו לגיהנום". רווח: "התלונה נבדקה לפני עשור ולא נמצאה שום ראיה"

עריכת וידאו: אביב אירגז

הסערה בעקבות הריאיון עם זאב רווח שבו תמך במשה איבגי ובאופק בוכריס, החזירה את קמילה טרגולוב, מוזיקאית ומורה לפיתוח קול שבעבר עבדה עם רווח, לחווייתה הקשה מהעבר. לפני כ-12 שנה טרגולוב היתה אחת הנשים שהגישו תלונה במשטרה כנגד השחקן, בטענה שהטריד אותה מינית בעת עבודתם המשותפת. רווח נחקר באזהרה, אולם הפרקליטות החליטה לגנוז את תיק החקירה מחוסר ראיות מספיקות.

כך כתבה קמילה בפוסט שהעלתה ביום שלישי: "כשסיימתי את לימודיי בניסן נתיב, זאב רווח לקח אותי לשחק בהפקה שלו (מפיק, במאי, שחקן ראשי בהפקה). שיחקנו בקאסט קטן של חמישה שחקנים בכל תיאטרון אפשרי בארץ ובחו"ל כמעט כל יום. הוטרדתי במשך שנתיים וחצי ע"י האיש, וכשסוף סוף פניתי למשטרה עברתי חקירות ועימותים במשטרה/ שח"ם/ משרדי עורכי דין עוד שנה שלמה.

"החיים שלי הפכו לגיהנום, שלחתי את אמי לחיות ברוסיה כדי שלא תחווה את הבושה וההשפלה יחד איתי, וכשכל התהליך נגמר ונסגר בפרקליטות עקב חוסר ראיות, זעקתי לאמא חזרה לארץ. הייתי במצב נפשי קשה והתקשורת רק ניסתה לסחוט ממני תגובות לכתבות שמגנות על הנוכל הזה בכל עיתון אפשרי, בו הוא אומר שהוא רק צחק איתי ולא התכוון לשום דבר רע, שהייתי סטודנטית צעירה למשחק וניסיתי בדרך זאת לפתוח לעצמי את הדלתות לשאוביז בארץ, התחלתי והטרדתי אותו מינית כשהוא בן 65 אז.

"באותה תקופה גם איימו עלי בעלי משרד ההפקות שאם לא אמשוך את התביעה המשפטית שלי חזרה, הם יגרמו לכך שלא אשחק על בימות ישראל לנצח, יתר על כן הם יזמו תביעה נגדי על חוסר אחריות בהפקה על רבע מיליון שקל (אגב, נקנסו על ראיות שקר בתביעה הזאת בהמשך, זאביק היה חתום עליה גם) בהפקה הזאת במשך שנתיים נעשו דברים פליליים. אז למרות כל התגובות הרעילות נגד הפוסט של ריקי, בעד זאב רווח (כדאי לקרוא אגב, זה הזוי עד כמה מעוותת החברה הישראלית) אני הדוגמא החיה לשנתיים וחצי של התעללות נפשית מינית מהאיש. בסוף עזבתי את בימות התאטרון וכתבתי על זה אלבום אז הכל טוב!".

קמילה טרגולוב. באדיבות המצולמים
קמילה טרגולוב/באדיבות המצולמים

בשיחה עם וואלה! תרבות הוסיפה טרגולוב: "מבחינתי, כשהלכתי להתלונן, זה בכלל לא היה לי חשוב שאחרי התלונה שלי שהוא ייענש. זאת לא היתה מטרה. הייתי בטוחה שהוא לא ייענש. כי הוא המלך פה. אבל זה עוד גרגר חול בתוך הים הענק הזה של חשיפת עיוות. כל אחד רואה ויודע שהעוצמה והעצמאות של נשים בחברה גדל משנייה לשנייה. אם לפני 12 שנים, כשהייתי בת 27 והתלוננתי, התלונות היו מתקבלות בהמון המון ספקות - נתקלתי בכל כך הרבה השפלה נגדי - אז היום זה פחות ופחות. לנשים יש היום יותר עומס ותעוזה לפתוח דברים. ידעתי שעצם זה שאני התלוננתי, בפעם הבאה לפני שהוא ייגע במישהי הוא פשוט יחשוב פעמיים. וזה מה שהיה לי חשוב".

הפוסט של טרגולוב הופיע כחלק מהסערה בעקבות פרסום חלקים מריאיון עם זאב רווח, אשר יפורסם בסוף השבוע בידיעות אחרונות. במסגרתו יצא רווח להגנת השחקן משה איבגי - שבעקבות תחקיר וואלה! NEWS נחקר במשטרה והיא המליצה להעמיד אותו לדין בחשד לסדרת תקיפות מיניות - ולהגנת אופק בוכריס, שהודה בהתנהגות שאינה הולמת ובבעילה אסורה בהסכמה והורשע ונדון ל-9 חודשי מאסר על תנאי. בריאיון אומר רווח: "אני אוהב לחזר. מה רוצים מאיתנו? לחבק, לנשק, זה לא אומר שאני כבר עושה משהו רע. אופק בוכריס הוא קצין מצטיין ואני מקווה מאוד שלא עשו לו עוול".

בתגובה לכך, כתבה השחקנית ריקי בליך בעמוד הפייסבוק שלה פוסט זועם שבו היא טוענת שזאב רווח מטריד מינית נשים. היא הגדירה אותו כ"אדם עלוב שלא הייתה אישה שעברה לידו ולא הרגישה גועל והטרדה". בליך עצמה לא הוטרדה על ידי רווח, אבל בשיחה עם וואלה! תרבות חזרה על הטענה כי רווח מטריד נשים. "אין אישה שעבדה איתו ולא הוטרדה", אמרה לנו. "זאב רווח הוא כמו משה איבגי. המטומטם הזה, רווח, במקום לשבת בשקט ולסתום את הפה, הולך ואומר בריאיון שבוכריס ואיבגי והוא בעצמו 'מחזרים'?! שיחזרו אחרי הבת שלך ככה, יא חרא! איזה גועל, אני ממש נרעשת מזה. הפחד של שחקניות להסתבך בתוך פרשיות כאלה הוא מאוד ברור. אין מה לעשות, אם את מסכימה לחשוף את השם שלך, השם שלך הוא זה שמהדהד בסוף. כבר קרה לי שנגעו בי בצורה שלא רציתי, במקומות שלא היו אמורים, וזה הולך איתי. ההרגשה הזאת הולכת איתי, היא אף פעם לא עוברת. ואי אפשר להסתכל על שחקנים כאלה בעיניים".

בתגובה לטענותיה של טרגולוב, אמר זאב רווח הערב לוואלה! תרבות: "אשלח תגובה לאחר התייעצות עם עורך הדין שטיפל בתיק. מפאת השעה כרגע לא ניתן להשיג אותו. בכל מקרה, התלונה נבדקה לפני עשור, נדחתה לחלוטין ולא נמצאה שום ראיה". מוקדם יותר, בהתייחס לפוסט של ריקי בליך, מסר לנו רווח בתגובה: "אני מצטער שזו התגובה שלה. עשיתי סרט שאני מאמין שהיה טוב והצליח וזה מה שחשוב. לגבי הדברים האישיים, לא התכוונתי לפגוע באף אחת. אני הגנתי על איבגי כחבר. אני מצטער שהיא מרגישה ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully