וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדרות, סרטים, הופעות: 5 דברים שאסור לכם לפספס השבוע

22.6.2017 / 0:01

לאיזה סרט מומלץ ללכת בסוף השבוע? לאיזו סדרה כדאי להתחיל להתמכר? ועל איזו הופעה שווה להוציא את הכסף השבוע? וואלה! תרבות מפנקת אתכם מדי יום חמישי עם 5 המלצות תרבותיות שוות במיוחד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שלום חנוך ושלומי שבן מארחים את מתי כספי ושלמה גרוניך בקיסריה

קשה לחשוב על ערב יותר שלם מערב עם שלום (חנוך), שלומי (שבן), שלמה (גרוניך) וגם מתי כספי למרות שהשורש ש.ל.ם לא נמצא בשמו. ארבעה ענקי תרבות בערב אחד שכולל שני מופעים. הראשון: מפגש מרגש בין שלום חנוך למתי כספי, הראשון מאז האייטיז. לניים דרופינג המרשים נוסיף את יוסי פיין המוכשר שינהל מוזיקלית את העסק. השני: שלומי שבן מארח את שלמה גרוניך במופע של שני פסנתרים. האמת? אנחנו כבר מקנאים בקהל.

מתי? 22 ביוני

איפה? אמפי קיסריה

למה? כי אולי בסוף הערב נחזה באיחוד נוסף בין כספי לגרוניך.

לרכישת כרטיסים

מחכים לשבן, גרוניך וכספי. שלום חנוך והאורקסטרה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מיזם אמנות רב-תחומי בדיזנגוף סנטר

דיזנגוף סנטר הוא קניון שתמיד הולכים בו לאיבוד. מחפשים דבר אחד ומוצאים דבר אחר. יש שרואים בזה סחרחורת, אנחנו רואים בזה קסם מפתיע. גם מיזם האמנות הרב תחומי "IN D ART IN THE CENTER" מזמין אתכם ללכת לאיבוד. האירוע שיתקיים היום, והכניסה אליו חופשית, כולל עשרות אמנים במיצגי מוזיקה, וידאו ארט, אנימציה, מחול, תיאטרון, ספוקן וורד, צילום, גרפיטי ועוד. יהיו שם אפרת גוש, משפחת אלייאב, ריקי בליך ועוד רבים ומוכשרים.

מתי? 22/6, 17:00

איפה? דיזינגוף סנטר, בניין B

למה? כי ממילא נלך שם לאיבוד מתישהו, אז לפחות שיהיה מעניין בדרך

תלך לאיבוד איתכם בסנטר. אפרת גוש - תמיד כשאתה בא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרק אחרון: "פארגו"

בשנה שבה מושגים כמו "עובדות אלטרנטיביות" ו"פייק ניוז" הגיעו לרמות מיאוס של פוקימון גו, הצליחה "פארגו" להפוך אותם לסיפור מסעיר והזוי - כולל ביקורים בגן עדן, מסע בלתי נשכח בלוס אנג'לס של שנות השבעים ואפילו שיחות עם היהודי הנודד. הפרק האחרון שלה נועל את המסע המופלא הזה באמנות, מותיר טעם של עוד וגורם לנו להתגעגע אליה כבר מעכשיו.

מתי? 22/6, 22:00

איפה? HOT HBO

למה? כי ככה אנחנו אוהבים את הטלוויזיה שלנו. מצוינת. ובעיקר כי נמאס לנו מריאליטי

פארגו - טריילר לעונה 3. וזה הסוף חברים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טום ג'ונס בישראל

משעשע להיזכר שאנגלברט הומפרדינק, שהופיע השבוע בישראל, נחשב לפני כמה עשורים כמתחרה של טום ג'ונס, שיופיע כאן בשבוע הבא. לאחר שבאלבומיו האחרונים חזר לשורשיו המוזיקליים (גוספל, בלוז וקאנטרי), ג'ונס עושה עכשיו "טיול שורשים" לישראל, ויופיע פה זו הפעם השלישית ב-20 השנה האחרונות. אתם מוזמנים לחזות בוויאגרה אנושית. ג'ונס אמנם פספס את הלהיט "בדרכי שלי" של סינטרה, אבל אתם - אל תפספסו את הדרך למופע שלו.

מתי? יום רביעי, 28 ביוני

איפה: היכל הספורט ביד אליהו

למה? כי כמה אגדות עוד נותרו על הבמות?

לרכישת כרטיסים

דלילה, מיי מיי דלילה. בקרוב ביד אליהו. טום ג'ונס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"לעבור את הקיר"

ממש בימים אלה, "לעבור את הקיר" של רמה בורשטיין עושה מספרים יפים בקופות ארצות הברית. למעשה, הוא מצליח שם עוד יותר מאשר שהצליח בישראל, אולי כי שמו האמריקאי, "The Wedding Plan" מושך יותר מן השם המקורי והמעט סתום שלו. אז אם גם אתם פספסתם אותו במקרה כשהציג כאן על המסך הגדול בסתיו-חורף האחרון, תוכלו להשלים עכשיו את הפערים הודות ל-VOD של HOT ו-yes. כדאי לעשות כזאת ולצפות בדרמה הקומית-רומנטית, בה מגלמת נועה קולר צעירה חוזרת בתשובה שסימנה וי על כל המשימות שלה לפני החתונה - חוץ מאשר על מציאת החתן. הבטחה שלנו: בתום הצפייה, אתם תצאו עם אור בעיניים.

מתי? בימים אלה

איפה? VOD ב-HOT ו-yes

למה? כי גם לכם מגיע ליהנות כמו הקהל בניו יורק ובלוס אנג'לס כרגע.

לעבור את הקיר, הטריילר. אל תסתפקו בו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"רק רוצים לרקוד"

קצת כמו רוטב שמנת שתמיד מצליח, "רק רוצים לרקוד" עשויה מכל המרכיבים הנכונים. וקצת כמו רוטב שמנת, הצרבת עולה עוד לפני שנהנים מהטעם. ערוצים 2 ו-10 מתעקשים לשדר ריאליטי בפריים טיים, לדחוף לנו אותו במורד הגרון, ולפזר מעל קצת אסי עזר. נכון, אנחנו יודעים שפיזרנו מחמאות על "רק רוצים לרקוד", והיא באמת כיפית ומרעננת, אבל רבאק - בכל העולם מפגין הריאליטי פרפורי גסיסה, אז למה אצלנו לא מוכנים לוותר?

כשלרצות לרקוד היה בסך הכל שיר. עומר אדם ומשה פרץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully