וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התפטרותו של בועז כהן - שלב נוסף בהרס התחנה האהובה שלנו"

22.6.2017 / 10:57

שדרן 88fm בועז כהן הודיע אמש על התפטרותו. ברחבי הרשת התגובות סוערות: "התפטרותו של בועז כהן היא שלב נוסף בהרס התחנה האהובה שלנו"

בועז כהן. אילן בשור,
"הרס התחנה". בועז כהן/אילן בשור

התגובות ברחבי הרשת סוערות הבוקר (חמישי) בעקבות הודעתו אמש של המגיש והעורך המוזיקלי בועז כהן על התפטרותו מתחנת הרדיו 88fm. ברחבי הרשת מפנים אצבע מאשימה לאלדד קובלנץ, מנכ"ל תאגיד השידור החדש כאן: "האחריות לחורבן מוטלת על כתפיו של מנכ"ל התאגיד", מסרו ב'משמר 88', הגוף הנאבק למען התחנה. "לא היה לו שום סיכוי להביע את עצמו ולזכות בחופש האמנותי הנדרש תחת הדיקטטורה הדורסנית של מנהל גלגלצ לשעבר אלדד קובלנץ, שהפך את כאן 88 למגרש המשחקים הפרטי שלו ועושה בה כבתוך שלו, ללא התחשבות מינימלית ב-300 אלף מאזיני התחנה".

מוזיקאים ואנשי רדיו רבים הביעו אף הם מחאה ותסכול. המוזיקאי שלום גד כתב: "כל מי שאוהב את בועז כהן, שיכריח את עצמו השבוע להקשיב לאלבום של אמן שהוא לא מכיר. לאות הזדהות". איש הרדיו אמיר אשר כתב: "מה שעצוב כאן באמת הוא לא ששדרנים מתפטרים על רקע השינויים בפורמטים של התחנות. זה קורה בכל מקום. אלא זה שאין להם, לנו, מקום ללכת אליו. רדיו המוזיקה הארצי היחיד שיש כאן, מלבד התחנות של קול ישראל, הוא גלגלצ שאליו אי אפשר להתקבל אם אתה לא בן 18 ועברת את הבחינות. בועז, אני בטוח שתיפול על הרגליים, בטח יותר טוב משאני נפלתי".

בועז כהן. בן קלמר
"בטוח שתיפול על הרגליים". בועז כהן/בן קלמר

המוזיקאי ערן זילברברג פנה לראשי התחנה: "מה הבעיה שלכם להודות בטעות? כולם כולל כולם חושבים כך וכואבים". מאזינה נוספת כתבה: "כנראה שמנהלי כאן 88 מחכים שכל השדרנים הוותיקים והעצמאיים ילכו בעקבותיו, ואז יוכלו לשדר להיטים לעוסים ומרדימי תודעה בשקט". גולש נוסף כתב: "בועז כהן, איש אמיץ וגדול, שדרן ענק, הלך עם האמת שלו עד הסוף. כל הכבוד!".

עם סגירת רשות השידור, השתנה הקו המוזיקלי של התחנה, הפועלת כעת תחת שידורי "כאן". לטענת המאזינים, השידורים קיבלו גוון הדומה לזה של גלגלצ. לפני שלושה שבועות התקיימה הפגנה מול משרדי התאגיד, בה קראו לקובלנץ להתפטר מתפקידו. כמו כן, נפתחה עצומה ברשת ועמוד פייסבוק ייעודי הקוראים לשמור על אופייה הייחודי של התחנה, ובה נכתב: "אנחנו, מאזיני התחנה הנאמנים, מוזיקאים, יוצרים ואנשי תקשורת, מסרבים להניח למקבלי ההחלטות להרוס את שמורת הטבע הייחודית הזו, ודורשים לשמור על זהותה של 88, ערכיה והחופש האמנותי שזוכים לו עובדי התחנה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שיר בחזרה, שלום גד והיהלומים. דייב שחר
"להקשיב לאלבום של אמן לא מוכר". שלום גד/דייב שחר
seperator

תגובת תאגיד השידור הציבורי "כאן"

"אנו מודים לבועז על עבודתו המקצועית ותרומתו לכאן 88, מאחלים לו הצלחה רבה בהמשך הדרך ומקווים כי דרכינו יצטלבו בעתיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully