וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובלנץ עומד על שלו: "88 לא תחזור לעולם להיות מה שהייתה"

22.6.2017 / 12:08

אחרי התפטרות בועז כהן, המאבק על רדיו 88FM עולה שלב: ב"משמר 88" ציטטו דברים מישיבה עם מנכ"ל התאגיד, שאמר לדבריהם כי "המקצוענות שלכם היא לשדר את הקו החדש שערכו לכם, גם אם הוא לא לטעמכם". התאגיד: "מסמך רצוף השמצות, הגזמות ואי דיוקים"

צילום: יח"צ

לאחר ההתפטרות הסוערת אמש (רביעי) של השדרן הוותיק בועז כהן מ-88FM, היום פירסמו חברי "משמר 88" - המנהלים את המחאה נגד השינוי בקו המוזיקלי שעבר על התחנה מאז הקמת התאגיד וסגירת רשות השידור – פרטים אודות לכאורה ישיבת מערכת שנערכה לפני כשבועיים. בישיבה לטענתם, קובלנץ אמר לעורכים ולשדרנים של התחנה: "תקשיבו לי היטב: 88 לא תחזור לעולם להיות מה שהייתה. המקצוענות שלכם היא לשדר את הקו החדש שערכו לכם, גם אם הוא לא לטעמכם".

כזכור, בשבועות האחרונים אירעו מספר מהלכים שהובילו לכינוס הישיבה המיוחדת, ביניהם: פיטורי שדרנים ועורכים מוזיקליים, הסרת חלק מהתוכניות הוותיקות, דחיקת תכניות לשעות מאוחרות - ולטענת משמר המחאה של 88, "הטיפול האישי המסור שזוכה לו כל שדר ושדר מידיו של אביעד רוזנבוים, הקומיסר החדש של 88, שמבקש להטביע את התחנה בשטף להיטים מוכרים. חפשו במילון את המלים 'השפלה' ו'דיכוי'. כך מתארים אנשי 88 את תחושותיהם הקשות ואת האווירה העכורה בתחנה", נכתב בפוסט.

לטענתם, "קובלנץ הגיע לכאורה להקשיב לאנשי התחנה. למעשה, הוא בא להעביר מסר. על כל תלונה וטענה הגיב ב"אני לא מסכים". למה הוא לא מסכים? לא ברור. זו היתה השיטה בישיבה, במופע האימים שרקח לו קובלנץ במטרה לחנך, לאלף, לרסן, ובעיקר לייאש את המורדים. השדרים הביעו כאב אמיתי, ניסו לדבר על ליבו, כמעט התחננו בדמעות שיניח להם, אך הוא בשלו. אטום. אדיש. קיר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המאבק נמשך/מערכת וואלה!, צילום מסך

"זה שלכם נמאס זה לא אומר שלמאזינים נמאס"

בפוסט הם מצטטים מתוך הדברים שנאמרו לכאורה בישיבה, לפיהם נאמר - שדר: "מה אתה מנסה לעשות, מי קהל היעד שאתה מכוון אליו?". קובלנץ: "אני עוד לא יודע. לא הגדרנו. נדע בעוד שנה". שדר נוסף: "אי אפשר לטחון את המאזינים עם אותם שירים שוב ושוב". קובלנץ: "זה שלכם נמאס זה לא אומר שלמאזינים נמאס. המאזינים אוהבים שירים מוכרים, ועד כמה שאני יודע, לא עברת בין כל המאזינים בין קריית שמונה לאילת ושמעת מה נמאס להם ומה לא". שדר אחר: "מה שאתה עושה לנו זה בדיוק מה שנתניהו וביטן ניסו לעשות לתאגיד. אתה כמוהם, אתה עושה לנו מה שטענת שמנסים לעשות לך".

חברי המשמר טוענים כי "זה היה הרגע שבו, טוענים הנוכחים, נסדק השיריון. קובלנץ, כך נראה, איבד את שלוות רוחו וגילה סימני אי נוחות פיזיים ברורים. למחרת, טוענים בתחנה, הלחץ מכיוונו של רוזנבוים רק הלך וגבר. אם אתם רוצים להבין מדוע בועז כהן עזב אמש את כאן 88, אפשר להניח שזרעי הפורענות נזרעו בישיבה ההיא, ברגעים ההם. אחרי מופע האימים של קובלנץ, זה היה רק עניין של זמן עד שאחד משדרי ועורכי התחנה יגיד, לא במלים, במעשים, שהוא לא יכול יותר, שנמאס לו ממשטר הרודנות".

לסיכום נכתב, "בהזדמנות זו, כדאי להתעכב על תגובת הנהלת התאגיד לפרישה המהדהדת של בועז. בכל גוף שידור מתוקן היו מגיבים למכתב ההתפטרות שלו בטלפון בהול אליו ובבקשה להיפגש מיידית כדי לשכנע אותו להישאר. הרי מדובר באחד העוגנים של התחנה, כוכב רדיו מוערך ואהוב שלתכניתו מאזינים למעלה מ-300 אלף איש מדי בוקר. תחנת שידור סבירה לא היתה מוותרת על בועז כהן בקלות. קובלנץ כן. תגובתו הלקונית נותנת תחושה שהוא רק חיכה לרגע הזה, אולי אפילו ייחל אליו. התכנית שהגה, לנקות את התחנה מקיני ההתנגדות, לחסל את 88 ולהחליף אותה בגלגלצ 2, עובדת. מי יהיה המתפטר הבא? או שהשאלה היא בכלל אחרת: מי יעצור את קובלנץ?".

עוד באותו נושא

מאזיני 88FM לא מוותרים: הפגנה ותביעה ייצוגית בעקבות שינוי צביונה של התחנה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הגזמות ואי דיוקים". קובלנץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

התאגיד: "מודים לבועז כהן על עבודתו"

"ביטוי לאווירת הדורסנות והדיכוי שהביאו המנהלים האמיתיים של 88 החדשה שמשפילים כל דבר שמזוהה עם התחנה הישנה"

בזאת לא תם המאבק. בתחילת השבוע התרחשה תקרית יוצאת דופן, כאשר מנהל התחנה משה מורד נאלץ להגיש תוכנית בעצמו במשך שעתיים, זאת, כך על פי גורמים בתחנה, מכיוון שהמגיש הקבוע לא היה יכול להגיע, וכל שדרן שפנו אליו דרש שהוא זה שיערוך את המוסיקה - ולא יהיה כפוף לעריכה של יוצאי גלגלצ. דרישה שמנהלי התאגיד סירבו לה. גורם המעורה בפרטים טוען כי "לכאורה זה משהו טכני אבל בפועל האירוע הזה הוא עוד ביטוי לאווירת הדורסנות והדיכוי שהביאו המנהלים האמיתיים של 88 החדשה שמשפילים כל דבר שמזוהה עם אושיות התחנה הישנה".

מהתאגיד נמסר בתגובה: "אנו מודים לבועז כהן על עבודתו המקצועית ותרומתו לכאן 88, מאחלים לו הצלחה רבה בהמשך הדרך ומקווים כי דרכינו יצטלבו בעתיד. בעניין המסמך המופץ ברשתות מדובר במסמך רצוף השמצות, הגזמות ואי דיוקים, שנועד לעורר פרובקציה. מנכ"ל התאגיד, אלדד קובלנץ, יזם ישיבה עם עובדי כאן 88 במהלכה התקיים שיח מקצועי בין עובדי התחנה למנכ"ל ובמטרה לשמוע את מגוון התחושות והציפיות. כאן 88 תמשיך להיות תחנה בעלת אופי יחודי ומואזנת אף יותר מבעבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully