וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הישרדות": את המשחק הזה חייבים לשחק כל הזמן

בפעם המי-סופר-כבר לעונה זו, שוב מוכיחים המתמודדים המניאקים לכל מי שחושב שהוא בא ל"הישרדות" כדי להדגים ערכים מהם - שהוא התבלבל בפורמט. שני טיפים קטנים למנגיסטו: אל תשאב השראה מלוזרים ואל תפסיד בכוונה משימות חסינות שבטיות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא ראה את התרגיל מגיע. מנגיסטו יחד עם ענבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא. זה לא שידור חוזר. הם באמת עשו למנגו את אותו תרגיל שעשו בשבוע שעבר לאלון. בפעם המי-סופר-כבר לעונה זו, שוב מוכיחים המתמודדים המניאקים לכל מי שחושב שהוא בא ל"הישרדות" כדי להדגים ערכים מהם, שהוא התבלבל בפורמט. זה קרה לאלון, שרוח המפקד שלו הפכה לרוח רפאים על אי המתים. ועכשיו זה קרה ליורש העצר שלו מנגיסטו, במהלך משוכפל שבוצע לעילא על ידי אמיר, מעיין ושגיא. וזה יקרה בקרוב מאוד גם לענבר, אם היא לא תפסיק להיבהל ולהימלט תוך שהיא צווחת סיסמאות רוחניקיות חלולות כל אימת שמישהו מנסה לדבר איתה על בריתות. זאתי רק אומרים לה ברית והיא מגיבה בהיסטריה השמורה לתינוק בן 8 ימים שנתקל במוהל.

יחד, שלושת ה"דחויים" שהיו הסרח העודף של אוטופיית בוהאיי הצליחו להניע מהלך גאוני ולשכנע את ארבעת חברי הברית החזקה מנגיסטו, טניטה, ענבר ורזהבי לכתוב את השם של מעיין במועצת השבט. טוב, אולי לשכנע זו מילה חזקה מדי, כי הם די התפרצו לדלת פתוחה בקטע הזה. מעיין הצליחה מעל ומעבר למשוער ביצירת אנטגוניזם כלפיה עוד הרבה לפני שבוהאיי ידעו שהם בדרך למועצת שבט. ובכל זאת, גם כשנדמה היה ששוב הכל אבוד, כשמנגיסטו זכה בשרשרת החסינות ואמיר התחיל לגמגם לגבי הצלתה של מעיין בעזרת פסלון החסינות שלו, מכבש הלחצים והתושייה של מעיין לא נכנע. היא רתמה את כל המניפולטיביות וחדות הלשון והמחשבה שלה וגם את שגיא (אבל בעיקר את המניפולטיביות שלה), ויחד הם הצליחו לטפטף שמן על אוזניו של אמיר עם דיבורים על איחוד וחמישיית גמר שכוללת אותם ואת בני בריתם שמעבר לקווי האויב – יוסי ובר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצלה הירואית. אמיר ומעיין/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבל אמיר גם הוא אינו קוטל קנים. ועד הרגע האחרון הוא לא מוותר על חלומו הגדול להתיז את ראשו של מנגיסטו. אף על פי שהלז מסתובב עם שרשרת קונכיות הגנה על צווארו. בעדינות ואיפוק ראויים לציון הוא ומעיין מפזרים רמזים במקומות הנכונים, שמספיקים כדי לזרוע ספק בלבו של מנגיסטו לגבי עתידה של בת הברית הכי חזקה שנותרה לו במשחק – טניטה. אומרים שצדיקים מלאכתם נעשית בידי אחרים. אבל כנראה שלא רק הם זוכים לעזרה. הודות לאסטרטגיה הזאת, מעיין ואמיר לא צריכים להתאמץ כדי לגרום למנגיסטו לחשוש לעתידה של טניטה, בשביל זה יש את רזהבי. הוא כבר יצעק בגמלוניות את המילים שהם רוצים לומר: "עובדתית – טניטה גם על הגריל".

המשפט הזה של זהבי מספיק בשביל לגרום למנגיסטו להתחיל להזיע מלחץ ולשאול את עצמו "מה אלון היה עושה?". מיד הוא עוטה על עצמו את גלימת אביר הערכים ומעביר לטניטה את שרשרת החסינות שלו. טיפ קטן: אל תשאב השראה מלוזרים. כעת הדרך של אמיר, מעיין ושגיא לממש את כל הפנטזיות הרטובות שלהם סלולה ואף סוגה בשושנים. רגע לפני ספירת הקולות, אמיר נותן למעיין את פסל החסינות שלו, וגם הקול הכפול של רזהבי כבר לא יעזור פה לאף אחד. חמש הצבעות למעיין נזרקות לפח, ומנגיסטו וערכיו הנעלים מודחים בהצבעה של שלושה קולות.

עוד בוואלה! תרבות

בריכת הסולטן: ריאיון עם ניב סולטן, הכוכבת המלבבת של הקיץ

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המשימה שבדיעבד לא עזרה בכלום/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלא שמנגיסטו הוא לא אלון. בעוד שהשני יצא בסנטר מורם, תוך שהוא חולק מחמאות ג'נטלמניות למדיחיו על מהלך אסטרטגי נאה ומאחל הצלחה לכוווולם, הראשון מתגלה כמי שלא יודע להפסיד בחן. המרמור עולה לו והוא תוקף את אמיר, על האופן שבו הוא משחק את המשחק. זה אמנם שייך לפרק הקודם, אבל חשוב מאוד להזכיר פה, אולי גם למנגיסטו, שגם הוא לכלך ידיים במשחק הזה. הוא הרי זה שהביא אותם למועצת השבט הזאת במו ידיו, כשחיבל במשימת החסינות השבטית. התכנית שלו הייתה להגיע למועצת השבט כדי לשלוח הביתה את מעיין ושגיא אחד אחרי השני, כנקמה על הדחת אלון בידי בני בריתם.

וכאן בדיוק טמון ההבדל – מי שרוצה לשחק את המשחק הזה חייב לשחק אותו כל הזמן. אי אפשר להיות חצי בהריון ואי אפשר להיות חצי ערכי. או שאתה משחק או שלא. ואם כבר פתחת במהלך, כדאי מאוד שתשחק אותו עד הסוף. בכל אופן, לו ולאלון יהיה די פנאי להפיק לקחים מהסיפור הזה כשיפלו זה על צווארו של זה באי המתים.

כמו בשבט היריב, גם בבוהאיי יצטרכו אמיר, מעיין ושגיא להתמודד עם ההשלכות של המהלך שלהם. המהלך הגאוני של היום הוא העיסה הבאושה של מחר שבתוכה יצטרכו להמשיך ולנווט בתקווה להגיע לאיחוד השבטים. וזה לא יהיה קל באווירת אי האמון והחשדנות שנוצרה שם. אמיר במיוחד יהיה חייב למצוא דרכים מקוריות להגן על עצמו, כי גם בברית הנוכחית שלו הוא נשאר האאוטסיידר. הוא הצלע השלישית של הפאוור קאפל מעיין ושגיא, וגם אם ישרוד איתם עד לאיחוד, הוא יהיה הגלגל החמישי לרביעיה שלהם עם יוסי ובר. ועכשיו כבר אין לו פסל חסינות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצליחה מעבר למשוער לעורר אנטגוניזם כלפיה. מעיין/מערכת וואלה!, צילום מסך

חכמת השבט

דף עד: "אני רק מחכה להגיד לאנשים 'אתם לא עברתם את מה שאני עברתי'" (ניקולה מסכמת ונפרדת).

אממממ... הוא ערבי: "משהו לא יושב לי עם אמיר. לא יודע להסביר את זה…" (שגיא).

דרוויניזם: :משימות כאלה לא בנויות לבבונים כמוני" (אמיר)

הבעיה היתה במינונים: "העבודה שלי פה היא כמו וטרינר. אני מרדים פה את כולם ועוקץ כשיש אפשרות" (אמיר הווטרינטור)

ארוך מדי לכרטיס ביקור: "הייתי במשך 16 שנה ממלא מקום יושב ראש איגוד הדוברים במדינת ישראל" (רזהבי)

  • עוד באותו נושא:
  • הישרדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully