וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דפנה לוסטיג מקריאה מתוך "דברים שהשתיקה יפה להם" של יונתן שגיב

2.7.2017 / 8:25

במסגרת פרויקט "מעודדים קריאה ישראלית של וואלה! תרבות בשיתוף סטימצקי, מקריאה דפנה לוסטיג מתוך הרומן הקווירי "דברים שהשתיקה יפה להם" של יונתן שגיב. צפו

צילום מסך

"קוראים לי עודד חפר..." אני מחליט להפוך את עלבון השכחה ליתרון, "ואני עובד בארגון דמוקרטיה לכל. בטח שמעתם עלינו, אנחנו ארגון שמתמקד בהפרת זכויות אדם בתוך הקו הירוק," אני מברווזת פני למסיכה של צדקנות כעוסה, אישה שכל צרות העולם תקועות בישבנה. "הארגון שלנו מתעדכן בכל החקירות נגד מיעוטים במדינה ואני פה, ג'יהאד, כדי לדבר איתך על הטיפול המאוד בעייתי של המשטרה ברצח של ראובן שלו."

דפנה לוסטיג בחרה, במסגרת הפרויקט "מעודדים קריאה ישראלית", בספר של יונתן שגיב – "דברים שהשתיקה יפה להם" משום שבעיניה מדובר על ספר מקורי, מצחיק ופוליטי וזה לא משהו שקוראים בכל יום בעברית.

הרומן הגיי הזה הוא השני בסדרה שאותה כתב יונתן שגיב, לאחר "אין סודות בחברה" המוצלח. גם כאן מסופר על הבלש הקווירי עודד חפר, המכונה "החופרת". הפעם סיפורו מתחיל מחקירה של חתול שנעלם לסבתו. מהר מאוד נמצאת גם גופה ואחריה נערמות גופות אחרות ועודד מוצא את עצמו במרכז של פרשיית רצח שעלולה אף לסכן את סבתו. ספר מומלץ מאוד.

וואלה! NEWS בשיתוף סטימצקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully