וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאל נייקוויסט ("נערה עם קעקוע דרקון") הלך לעולמו

27.6.2017 / 23:55

השחקן השוודי, שכיכב בגרסה המקורית של "נערה עם קעקוע דרקון" וב"משימה בלתי אפשרית 4: קוד הצללים" הלך לעולמו והוא בן 56 בלבד

imdb

(בסרטון: הטריילר של "משימה בלתי אפשרית 4", בו השתתף נייקוויסט)

שחקן הקולנוע השוודי מיכאל נייקוויסט הלך הלילה (שלישי) לעולמו, והוא בן 56 בלבד. לפי משפחתו, הכוכב הסקנדינבי מת לאחר מאבק ממושך בסרטן הריאות.

נייקוויסט היה מוכר בעיקר הודות להופעתו בגרסה השוודית המקורית ל"הנערה עם קעקוע דרקון" ו"הנערה ששיחקה באש", שם גילם את דמותו של העיתונאי מיכאל בלומקוויסט, אותו שיחק דניאל קרייג בעיבוד ההוליוודי.

נייקוויסט הופיע גם כאיש הרע ב"משימה בלתי אפשרית 4: קוד הצללים" וכיכב בצד קיאנו ריבס ב"ג'ון וויק", בסדרה "קוד 100" וכיוצא בכך. בשנה האחרונה הצטלם לעוד כמה הפקות בינלאומיות שלמרבה הצער כבר לא יזכה לראות את הפרמיירות שלהן בחייו, למשל המותחן "Hunter Killer" בו משתתפים גם ג'רארד בטלר, ווילם דפו, גרי אולדמן ואחרים.

בקולנוע השוודי, הופיע השחקן המוערך ב"ביחד" של לוקאס מודיסון משנת 2000 וב"כמו גן עדן" מ-2004, שהיה מועמד לאוסקר בקטגוריית הסרט הזר. במולדתו הוא זכה לפרסים רבים, ונחשב לאחד השחקנים השוודים המצליחים והאהודים של דורו. במותו, הותיר אחריו אשה ושני ילדים.

"התשוקה של מיכאל ושמחת החיים שלו היו מדבקות. כל מי שהיה לו את העונג לעבוד איתו, הוקסם מן הכריזמה שלו ומן האהבה שלו לאמנויות", מסרה משפחתו האבלה בהצהרה רשמית.

מיכאל נייקוויסט. GettyImages
יהי זכרו ברוך. מיכאל נייקוויסט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully