וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: תערובת אסקוט הקליטה שיר ראשון מזה 24 שנים. האזינו

29.6.2017 / 6:10

בומבה של קאבר: לראשונה מאז פירוק ההרכב ב-1993, תערובת אסקוט התאחדה להקלטת שיר, גרסת כיסוי ל"יחזקאל" של "החלונות הגבוהים" מתוך אלבומם החוגג 50. זאת במסגרת הפרויקט "התשמע קולי" של גל"צ וגלגלצ. אמדורסקי: "גאה להיות הבן של מפיק האלבום". האזינו בבכורה

צילום סטילס: ראובן קסטרו

פרסום ראשון: להקת תערובת אסקוט התאחדה לצורך הקלטת שיר ראשון מאז פירוק ההרכב ב-1993. שיר האיחוד ההיסטורי הוא גרסה מחודשת לקלאסיקה "יחזקאל" של שלישייה מוזיקלית אחרת - "החלונות הגבוהים", ואתם מוזמנים להאזין לו לראשונה כאן בוואלה! תרבות. ההקלטה בוצעה במסגרת פרויקט "התשמע קולי", מחווה של גלגלצ וגל"צ לאלבומה היחיד של החלונות הגבוהים הנושא את שמה, שציין לפני חודשיים 50 שנים לצאתו.

תערובת אסקוט הם אסף אמדורסקי, ירמי קפלן ועמיר (ג'נגו) רוסיאנו, מלהקות הרוק הבולטות והמשפיעות ברוק הישראלי של תחילת שנות ה-90. עבור אמדורסקי ההקלטה הזאת היא סגירת מעגל מרגשת - אביו, בני אמדורסקי, הפיק את האלבום המקורי: "אנחנו בתור תערובת אסקוט כל כך שמחים לנגן ולהקליט משהו אחרי כל כך הרבה שנים", אמר אמדורסקי. "כל שיר באלבום של החלונות הגבוהים הוא מאסטרפיס שקשה לגעת בו. אני גאה להיות הבן של מי שהפיק את האלבום".

הפרוייקט של גלגלצ וגל"צ כולל 11 גרסאות כיסוי לכל השירים מהאלבום המקורי, בביצועים של דניאלה ספקטור וגבע אלון, התקווה 6, יובל דיין, דיקלה ואחרים. הוא ישודר בגלגלצ מחר (שישי, 30 ביוני) בין השעות 12:00 ל-14:00 בצהריים, בהגשת הדר מרקס ובהשתתפות יואב קוטנר, ג'וזי כץ ויורם טהר-לב.

האזינו לראשונה (מעל) לבומבה של גרסת כיסוי

תערובת אסקוט באולפן וואלה. ראובן קסטרו
תערובת אסקוט באולפן וואלה! NEWS/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully