וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הטריילר המלא והמתורגם של "ג'ומנג'י"

29.6.2017 / 16:01

הניינטיז התקשרו והביאו עמם גלגול מחודש ל"ג'ומנג'י", והפעם בכיכובם של דוויין ג'ונסון וג'ק בלאק. צפו בטריילר המלא והמתורגם הראשון

יח"צ - חד פעמי

כל ילד שגדל בניינטיז זוכר את "ג'ומנג'י" מ-1995, אחד הסרטים המהנים של שנות התשעים. בדצמבר הקרוב, יגיע למסכים הגלגול המחודש שלו. הפעם, בלי רובין וויליאמס ועם דוויין "דה רוק" ג'ונסון, ג'ק בלאק, קווין הארט, ניק ג'ונאס ואחרים, ויש להאמין שגם עם אפקטים מתקדמים עוד יותר. בשרביט הבמאי אחז ג'ק קסדן, מי שביים בעבר בין השאר את "מורה רעה".

"ג'ומנג'י" נקרא בשם משחק מחשב מסתורי, הנופל לידיהם של ארבעה תיכוניסטים. הם נשאבים לתוך הג'ונגל שבתוכו, והופכים לדמויות מעולמו:.

הנער הגיימר הופך להרפתקן שרירי (בגילומו של ג'ונסון) מלכת הכיתה הופכת לפרופסור מזדקן (בגילומו של בלאק), כוכב הפוטבול למוח של החבורה (בגילומו של הארט) והנערה עדינת הנפש הופכת לוחמת (בגילומה של קארן גילאן).

מה שהם מגלים הוא שג'ומנג'י הוא לא רק משחק – זו הישרדות. אז כדי לנצח אותו ולחזור לעולם האמיתי, עליהם להבין מה גיבור הסרט המקורי הותיר אחריו לפני עשרים שנה ולשנות את איך שהם תופסים את עצמם – אחרת ייתקעו במשחק לעולמים.

נשמע טוב? בחורף הקרוב נגלה אם זה אכן כך. בינתיים, מוזמנים לצפות בטריילר מלא ומתורגם של "ג'ומנג'י".

ג'ומנג'י.
נתראה בדצמבר. מתוך "ג'ומנג'י"
  • עוד באותו נושא:
  • ג'ומנג'י

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully