וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל בעיות רפואיות: אדל ביטלה שתי הופעותיה האחרונות

1.7.2017 / 11:49

הזמרת הבריטית הודיעה ששתי הופעותיה האחרונות, שתוכננו להתקיים הערב ומחר באיצטדיון וומבלי בלונדון, מבוטלות. "בעצת הרופא לא אוכל להופיע", כתבה. "אני הרוסה מזה"

אדל, גראמי 2017. GettyImages
"הרוסה". אדל/GettyImages

הזמרת הבריטית אדל ביטלה את שתי ההופעות האחרונות שלה לסיבוב ההופעות הנוכחי שהיו אמורות להתקיים באצטדיון וומבלי בלונדון בגלל בעיה במיתרי הקול. במכתב מרגש שפרסמה אמש (שישי) בעמוד הטוויטר שלה כתבה למעריצים שהיא שבורה מההחלטה: "לומר שאני הרוסה מההחלטה הזו יהיה לשון המעטה". להופעות היו אמורים להגיע גם מאות ישראלים שיקבלו ביחד עם עשרות אלפי המעריצים את כספם חזרה.

הזמרת בת ה-29 כתבה ששתי הופעותיה מוקדם יותר השבוע באצטדיון היו "הגדולות והטובות ביותר" בחייה, אך סיפרה כי היא מתמודדת עם בעיה רפואית. "מסתבר שפגעתי במיתרי הקול. הרופא יעץ לי לא להופיע יותר בסוף השבוע. אני הרוסה, אנא סלחו לי".

אדל הייתה אמורה להופיע הערב ומחר מול כ-200 אלף מעריצים שהגיעו מכל רחבי העולם, גם מישראל כאמור. לאחר סיבוב הופעות עולמי מצליח שהתקיים במהלך השנה וחצי האחרונות - היא החליטה לקיים את ארבע ההופעות האחרונות בלונדון. בהופעתה מוקדם יותר השבוע באצטדיון נכחו 98 אלף איש, שיא של כל הזמנים להופעה בבריטניה. במהלך ההופעה היא רמזה שייתכן ותפרוש מהבמה: "אולי לא אראה אתכם בהופעה חיה יותר. אבל בטוח אזכור את זה כל חיי".

בחודש פברואר האחרון עשתה אדל היסטוריה כשהפכה לאמנית הראשונה שזוכה בשלושת הפרסים הכי חשובים בטקס היוקרתי של תעשיית המוזיקה: שיר השנה, אלבום השנה וסינגל השנה. אדל עשתה היסטוריה נוספת גם כשאלבומה השלישי, "25" הוכתר לטוב ביותר, וזאת לאחר שאלבומה השני, "21", זכה בתואר אף הוא לפני כמה שנים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אדל, גראמי 2017. GettyImages
אדל בטקס פרסי הגראמי/GettyImages
אדל. GettyImages
מאות מעריצים ישראלים מאוכזבים. אדל/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • אדל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully