וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 80 מיליון אלבומים, עובדת תחנת רדיו "גילתה" את אנני לנוקס

2.7.2017 / 10:55

אחת הזמרות המצליחות בהיסטוריה קיבלה הודעה מעובדת תחנת רדיו בלוס אנג'לס, שמזמינה אותה לשלוח את הסינגל החדש שלה להשמעת מבחן. "אם יאהבו את המוזיקה שלך, הם יכסו את כל הוצאות השיווק שלך", נכתב בהודעה. לנוקס המשועשעת פרסמה את הדברים בעמוד הפייסבוק שלה

אנני לנוקס. GettyImages
"התגלתה" בגיל 62. אנני לנקוס/GettyImages

כיף לגלות שגם אחרי מכירות של 80 מיליון עותקים מהאלבומים שלכם, יהיה מי שיושיט לכם יד ויציע לכם להתחיל מחדש. אנני לנוקס קיבלה את המחווה הביזארית הזאת השבוע, כשעובדת תחנת רדיו מלוס אנג'לס בשם קיילי שלחה לה הודעה, וסיפרה ש"גילתה את המוזיקה שלה" וגם "אהבה מאוד את מה ששמעה". בהמשך ביקשה קיילי מלנוקס להעביר אליה את הסינגל האחרון שלה בפורמט MP3, כדי שתוכל להציע אותו לשיקולם של השדרנים בתחנה.

"אני רק שואלת מכיוון שאנחנו מחוברים לחברת פיתוח אמנים, שיכולה לסדר לך השמעה ב-150 תחנות רדיו ברחבי העולם, לספק תמיכה בקידום, ביצירת וידאו וברישיונות", נכתב בהודעה. "החלק הטוב ביותר הוא שאם הוא יאהבו את המוזיקה שלך, הם יכסו את כל הוצאות השיווק שלך".

לנוקס הסקוטית (62), סולנית להקת Eurythmics ובעלת קריירת סולו מצליחה, זכתה ב-8 פרסי האקדמיה הבריטית למוזיקה (יותר מכל זמרת אחרת בהיסטוריה), בארבעה פרסי גראמי ובגלובוס הזהב. מטבע הדברים היא הייתה משועשעת במיוחד מהמחווה, ופרסמה את ההודעה שקיבלה בעמוד הפייסבוק שלה, כששם התחנה בה עובד "מגלת הכישרונות" מושחר כדי שלא ניתן יהיה לזהות אותה. "אני חושבת שיש לי סיכוי?!!!", הוסיפה באירוניה לצד צילום המסך.

לצד השעשוע ב"גילויה" של אחרת הזמרות המצליחות בהיסטוריה, נותר רק לקוות שלנוקס החליטה לזרום עם המחווה, ולבדוק אם המוזיקה שלה תעבור את המבחן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אנני לנוקס. GettyImages
חושבים שיש לה סיכוי?/GettyImages
אנני לנוקס. GettyImages
תודה על ההזדמנות/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully