וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדרות, סרטים, הופעות שאסור לפספס

6.7.2017 / 0:02

לאיזה סרט מומלץ ללכת בסוף השבוע? לאיזו סדרה כדאי להתחיל להתמכר? ועל איזו הופעה שווה להוציא את הכסף השבוע? וואלה! תרבות עם 5 המלצות תרבותיות שוות במיוחד - ועוד אזהרה ממה כדאי דווקא להתרחק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל תיאטרון הפרינג' באר שבע

תיאטרון פרינג' נקשר משום מה לתחושה מחניקה שלפנינו יצירה לא ברורה לחובבי תיאטרון בלבד. אולם בשנים האחרונות סצנת הפרינג' בארץ היא בעיקר מקלט ליצירות שהתיאטרון הממוסד פספס ופעמים רבות מדובר בפספוס טרגי. תיאטראות הפרינג' מסוגלים לתת במה פוליטית וחצופה, יצירתית וניסיונית ובעיקר כזו שמכוונת לבטן הרכה בכל הכוח. זו זכות לעסוק בפרינג', בעיקר כי אין שם תקציבים והעוסקים במלאכה נדרשים לא אחת להקרבה. כבר שבע שנים שבבאר שבע חוגגים את הזכות הזו, ומפיקים את פסטיבל תיאטרון הפרינג'. והשנה לראשונה מתארחות גם הצגות תוצרת חוץ. יהיה חם ואחר.

מתי? 11-13 ביולי

איפה? באר שבע

למה? כי שוליים זה המרכז החדש

לרכישת כרטיסים

פסטיבל הפרינג' הבינלאומי בבאר שבע. יש גם מוזיקה

seperator
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שרף אורנים, אביב גדג'

אביב גדג' לא מתראיין. אביב גדג' גם לא נעזר באנשי יחסי ציבור. מי שמדברת אצלו היא המוזיקה - ורק היא. גדג' הוא אחד היוצרים המוכשרים והמופלאים שקמו בישראל, והאמת היא שגדג' כלל לא זקוק לקדם את עצמו בראיונות או במסעות יחסי ציבור: מאחוריו עומד גדוד מעריצים נאמן שנוהה אחריו באש ובמים, ובעזרתו הוא ממלא בקלות כל אולם שבו הוא מופיע. הרבה אמנים מעולים פועלים בישראל, מתי מעט מצליחים לגעת כל כך עמוק בנפש של מי שמאזינים לשיריהם. גדג' הוא דוגמא נדירה לאמן גאון שמצליח לטלטל, להמם ולרגש. אלבומו החדש, "שרף אורנים", זכה לפני כשבועיים בפרס אלבום השנה של אקו"ם אבל גם מי שכבר התמכר לאלבום יעיד כי החוויה האמיתית אצל גדג' היא ההופעה החיה שלו.

מתי? 12 ביולי

איפה? מועדון בארבי תל אביב

למה? דברו איתנו אחרי ההופעה ותבינו

לרכישת כרטיסים

אביב גדג'. "שרף אורנים". נוהים אחריו

seperator
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה נסגר

ערוצי טלוויזיה משקיעים מיליונים בהפקות, מגייסים את הטאלנטים הכי לוהטים, מעסיקים את הכותבים הכי שנונים - ובסופו של דבר אנחנו מקבלים "שמחות". לפני כמה שנים חשב ערוץ 10 מחוץ לקופסה, השקיע מעט מאוד כסף, גייס טאלנט מגניב (רועי בר נתן המבריק) - ויצר את הדבר הכי טוב שקורה היום בטלוויזיה. "מה נסגר" הצליחה במהלך כל עונותיה להיות עוקצנית, רעה, יצירתית, מפתיעה ובעיקר מצחיקה עד דמעות. היא הפכה דמויות טלוויזיוניות לקאלט (ביוש, הרב פנגר. היוש, טל מן) ולא קלטה שהיא עצמה הפכה לקאלט של ממש.

מתי? ימי שבת, 22:25

איפה? ערוץ 10

למה? כי היא לונה פארק של טרלול מטורף וקורע

טרלול מטורף. "מה נסגר". מה, לא תבואו?

רועי בר נתן. עודד קרני,
רועי בר נתן/עודד קרני
seperator
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הופעת רוק של יהודה פוליקר בבארבי

בתחילת השנה נפוצה שמועה ברשתות החברתיות שיהודה פוליקר נלחם על חייו, ועיתון אחד אפילו חשב שנדרשת ידיעה לדווח כי הדבר אינו נכון. ביום שישי נקבל הוכחה נוספת לכך שיהודה פוליקר עדיין חי - ובועט, במופע אנרגטי בבארבי עם רוקנרול לפנים אל מול פנים. זהו מופע עמידה, בליווי 9 נגנים, אחת מהופעות הרוק המהודקות ביותר שרצות בשנים האחרונות במועדון. בעבר מופע זה של פוליקר בבארבי נמשך מעל לשעתיים, אחר כך קוצר לפחות משעתיים, כי בכל זאת חלק גדול מהקהל כבר בגיל העמידה וקשה לו העמידה.

מתי? 7 ביולי, פתיחת דלתות: 21:30

איפה? מועדון בארבי, תל אביב

למה? כי מגיע לכולנו פרס פוליקר!

לרכישת כרטיסים

seperator
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקיר

מי שפספס את פסטיבל דוק אביב השנה, מי שטרם התעדכן בסרטים הזוכים, ומי שמבקש להעשיר את זמנו, מוזמן לסינמטק תל אביב להקרנה נוספת של "הקיר", סרטה של היוצרת מורן איפרגן. הסרט עוקב אחרי התפרקות חיי הנישואין שלה דרך שיחות עם הנשים החשובות בחייה. אל מול הקרקע הרועדת הזו, היא מוצאת מפלט בכותל המערבי ומציגה תיעוד של המתרחש שם. "האישי הוא הפוליטי" אמרה מי שאמרה, כזהו סרטה של איפרגן.

מתי? 6 ביולי, 18:30 ובמהלך השבוע

איפה? סינמטק תל אביב

למה? כי זה ממש לא רק סרט על האקס אסף גרניט

"הקיר" מורן איפרגן. האישי הוא הפוליטי

seperator
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"שמחות"

זה לא קו העלילה המשעמם שנדמה שהועתק מדף הוראות של איקאה וגם לא המשחק המוגזם. זה בעיקר הצחוקים המוקלטים, המעייפים, הטרחניים, המאולצים, המיותרים והמיושנים, שאמורים היו להיעלם מהעולם יחד עם צ'יקו ודיקו והפקס ומשום מה שרדו את המיליניום. שנות השמונים התקשרו. הן ביקשו את ההומור שלהן חזרה.

למה לא? כי עדיף "סברי מרנן". הנה, אמרנו את זה

לא שמח בכלל. "שמחות"

שמחות. אילנית דואניאס,
שמחות/אילנית דואניאס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully