וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי הסקס: הרגעים הכי לוהטים בתולדות משחקי הכס

11.7.2017 / 0:06

הפעם הראשונה של חאליסי וחאל דרוגו, הרומן בין טיריון לשאי, התשוקה שהתפרצה בין ג'ון סנואו וייגריט: רגע לפני חזרת הסדרה הכי מצליחה בעולם, החלטנו להיזכר ברגעים הכי סקסיים בכל שש העונות

אף שבשתי העונות האחרונות מורגשת ירידה משמעותית בכמות סצנות העירום והמין ב"משחקי הכס", שמה של סדרת הפנטזיה מבית HBO ממשיך ללכת לפניה בכל הנוגע לנועזות על המסך הקטן. בתחילת החודש אף הסתבר שלפחות אחת מכוכבות הסדרה למדה לראשונה על "הציפורים והדבורים" מהנעשה על הסט.

סופי טרנר (סאנסה סטארק) הייתה בת 13 בזמן צילומי הראשונה של הסדרה, שהייתה עמוסה למכביר בסצנות מין ואלימות. "בפעם הראשונה שלמדתי על מין אוראלי, זה קרה כשקראתי את התסריט", סיפרה טרנר בריאיון לסאנדיי טיימס. "אמרתי וואו! אנשים עושים את זה? זה מרתק. אני מניחה שזה היה החינוך המיני שלי, להיות ב'משחקי הכס'".

בעונה חמש עמדה טרנר במרכזה של אחת הסצנות הסוערות בתולדות הסדרה, ובה דמותה נאנסת על ידי רמזי בולטון. באותה תקופה, היא מעידה על עצמה, טרנר לא הבינה את חשיבותה של הסצנה. "תקיפה מינית לא הייתה משהו שהשפיע עליי או על המעגל הקרוב אליי. הייתי די נייטרלית לגבי כל העניין - באופן נאיבי". השחקנית אף הוסיפה שחשבה שלאור הסערה שעוררה הסצנה, ניתן היה לוותר עליה. כיום היא כמובן שינתה את דעתה.

seperator

העונה השביעית של "משחקי הכס" תשודר במקביל לארה"ב החל מה-17 ביולי ב-HOT HBO וב-HOT VOD, וכן ב-yes Oh וב-yes VOD ובסלקום TV. העונה הקרובה תכלול שבעה פרקים, כאשר העונה האחרונה בהחלט שאחריה תכלול שישה נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully