וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכב הלטיני מאלומה יופיע בישראל באוקטובר

6.7.2017 / 8:18

הזמר והיוצר הקולומביאני מאלומה בן ה-23 יופיע בישראל ב-12 באוקטובר בלייב פארק ראשון לציון. מאלומה חתום בין השאר על שיתוף פעולה עם שאקירה בלהיט "Chantaje" ועם ריקי מרטין ב"Vente Pa' Ca", וקליפים שלו זכו למאות מיליוני צפיות כל אחד

יח"צ - חד פעמי
הזמר מאלומה מזמין את הקהל הישראלי לבוא להופעתו בארץ.
מאלומה

הזמר והיוצר הקולומביאני חואן לואיס לונדוניו אריאס, הפועל תחת השם מאלומה וחתום בין השאר על ביצוע משותף עם שאקירה של הלהיט "Chantaje", יופיע בישראל ב-12 באוקטובר בלייב פארק ראשון לציון.

מאלומה בן ה-23 החל את הקריירה המוזיקלית שלו בשנת 2010. לאחר ששירו "Farandulera" הפך ללהיט מקומי הוא הוחתם בסוני מיוזיק בקולומביה והוציא דרכה את אלבום הבכורה שלו, "מאגיה" שמו. הקליפ לשיר מהאלבום, "Obsesion" שמו, זכה עד כה ל-176 מיליון צפיות ביוטיוב. עוד יצאו מהאלבום הסינגלים ""Miss Independent ו- "Pasarla Bien", שזכו להצלחה במצעד המכירות הקולומביאני.

מאלומה פרץ לתודעה רחבה בעולם לאחר הוצאת הסינגל הראשון מאלבומו השני, "La Temperatura", בו שיתף פעולה עם הזמרת אלי פלסיוס. אלבומו השני, "Pretty Boy, Dirty Boy" שמו, יצא בשנת 2015, וקליפים של שיריו
"Borro cassett", "El Perdedor" ו-"Sin Contrato זכו למאות מיליוני צפיות ביוטיוב ונכנסו לרשימת הטופ 10 של השירים הלטיניים במצעד "בילבורד". בשנת 2016 שיתף פעולה עם הזמרים ריקי מרטין (בשיר "Vente Pa' Ca"), טליה ("Desde Esa Noche") ושאקירה (בשיר "Chantaje"). בנוסף, שימש כשופט בגרסה לילדים של "דה וויס" בקולומביה.

את הופעתו בישראל יפיקו איתן ואלון ראובן מחברת ארקנסטון פרודקשנס. מחירי כרטיסים: 279-699 שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • מאלומה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully