וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאל אלוני במיטה עם שתי שחקניות מפורסמות. צפו

9.7.2017 / 0:00

הסרט החדש "ואז היא הגיעה", שיעלה לאקרנים ב-20 ביולי, הוא קומדיה רומנטית על צעיר מאופק (מיכאל אלוני) העומד להתחתן עם חברתו (אפרת דור) אבל מתאהב במלצרית סקסית (חן אמסלם) ונכלא במשולש אהבה מטלטל. צפו בסצנת מיטה משולשת

יח"צ - חד פעמי

הסרט החדש "ואז היא הגיעה", שיעלה לאקרנים ב-20 ביולי, עליו חתומים רועי פלורנטין כבמאי ושי להב כתסריטאי, הוא קומדיה רומנטית בה משתתפים כוכבים רבים, ובהם מיכאל אלוני, חן אמסלם, אפרת דור, שמואל וילוז'ני, גידי גוב בהופעה קולנועית ראשונה מזה 20 שנה, מיקי קם, עינת שרוף ואורנה בנאי.

עלילת הסרט מספרת על דן פרייליך (אלוני), צעיר מאופק ומנומנם, המבלה את ימיו כעורך דין במשרד של אביו שבחיפה ועתיד להתחתן עם חברתו הנצחית תמר (דור). אולם כשדן פוגש את מירב (אמסלם), מלצרית ירושלמית, סוערת וסקסית, תכניותיו משתנות והוא מתאהב עד מעל הראש. בעידודה של מירב, הוא מחליט לחזור לאהבתו הישנה – המוזיקה, אך מכאן הדברים רק הולכים ומסתבכים, ודן מוצא את עצמו כלוא במשולש אהבה מטלטל.

בנוסף לתפקידים הראשיים, ישתתפו בסרט גם שמואל וילוז'ני ומיקי קם בתפקיד הוריו של דן, גידי גוב, עינת שרוף ואורנה בנאי. עבור גוב תהיה זו ההופעה הקולנועית הראשונה מזה 17 שנה. עבור אמסלם, תהיה זו הופעה ראשונה בקולנוע.

צפו בסצנה מהסרט שבו מיכאל אלוני, חן אמסלם ואפרת דור נמצאים בשלישיה במיטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully