וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת "משחקי הכס": "לא קיבלתי תפקידים כי סרבתי לפלרטט"

8.7.2017 / 18:50

לנה הידי, המגלמת את סרסיי לאניסטר, סיפרה בריאיון: "פעם אמר לי מלהק: 'הגברים לוקחים את קלטות האודישנים הביתה, צופים בהם ושואלים את עצמם את מי היו רוצים לזיין"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"שמחה בגיל בו היא נמצאת". סרסיי לאניסטר, לנה הידי/מערכת וואלה!, צילום מסך

כוכבת "משחקי הכס" לנה הידי, המגלמת את סרסיי לאניסטר, סיפרה בריאיון למגזין האופנה "נט-א-פורטה" על חוויותיה כשחקנית בתחילת הדרך, ועל הסקסיזם בהוליווד: "כשהייתי בשנות העשרים לחיי, צילמתי לא מעט קלטות אודישנים, ופעם אמר לי מלהק: 'הגברים לוקחים את הקלטות האלה הביתה, צופים בהם ושואלים את עצמם את מי היו רוצים לזיין". עוד היא הוסיפה שלא נענתה לחוקים האלה: "מעולם לא הסכמתי לפלרטט בכדי לקבל אודישן. אף פעם לא עשיתי את זה".

הידי בת ה-43 אמרה שהיא שמחה להגיע לגיל בו היא נמצאת ולעבוד במקצוע שלה: "כעת כשאני מעט יותר מבוגרת, אני יכולה לשחק נשים שלא מצפים מהן להיות יפות. ירד ממני לחץ, אני יכולה להיות שחקנית 'מעניינת'". היא הוסיפה שיש כיום לחץ גדול על נשים להיות יפות ורזות והן עומדות בפני מכשולים רבים בדרך לכבוד לו הן ראויות. "שוחחתי על זה עם קולגה שחקנית, אמרתי לה שהרבה פעמים אני צריכה להגיד משהו פעם אחר פעם בכדי שיקשיבו לי, בעוד ששחקן גבר, אומר את אותו הדבר פעם אחת ומקשיבים לו".

העונה השביעית של "משחקי הכס" תשודר במקביל לארה"ב החל מה-17 ביולי ב-HOT HBO וב-HOT VOD, וכן ב-yes Oh וב-yes VOD ובסלקום TV. העונה הקרובה תכלול שבעה פרקים, כאשר העונה האחרונה בהחלט שאחריה תכלול שישה נוספים. וואלה! תרבות תלווה את העונה השביעית בבלוג מיוחד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא פלירטטה. הידי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריילר העונה ה-7 של משחקי הכס. רק עוד רגע וזה כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully