וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסון בפסטיבל בספרד: פעלולן נפל אל מותו, הלהקה עלתה לנגן

9.7.2017 / 13:00

במהלך פסטיבל רוק במדריד נפל פעלולן מגובה רב. להקת גרין דיי עלתה להופיע דקות ספורות לאחר שנקבע מותו. צופים רבים עזבו את ההופעה במחאה (תוכן קשה לצפייה)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פדרו מונריו/מערכת וואלה!, צילום מסך

אסון בפסטיבל המוזיקה "מד קול" בספרד: פעלולן נפל אל מותו מול 35 אלף צופים במדריד. הפעלולן פדרו מונרוי בן ה-42 ביצע תרגיל בגובה 30 מטר בכלוב זכוכית, ולעיני הצופים הנדהמים השתחרר מהכלוב ונפל. הצוות הרפואי שהגיע למקום ניסה להחיות אותו, אולם ללא הצלחה. מותו נקבע במקום.

להקת גרין דיי עלתה להופיע דקות ספורות לאחר האסון, ולא ביטלה את הופעתה כמתבקש לאור הנסיבות הטרגיות. צופים רבים שהיו עדים למתרחש, נטשו את ההופעה במחאה.

בתם ההופעה הלהקה העלתה פוסט בו דיווחה שקיבלה את הבשורה כאשר ההופעה הסתיימה: "הרגע ירדנו מהבמה, אל תוך הודעות מטרידות", נכתב בעמוד הפייסבוק של הלהקה. "אמן אמיץ מאוד בשם פדרו קיפח את חייו הלילה בתאונה טרגית". בתגובות להודעה כתב אחד הצופים: "ההופעה התעכבה בשלושים דקות ולא שאלתם למה? אני לא קונה את זה. ומעל הכל, פתחתם עם השיר 'רפסודיה בוהמית' בה שורת הפתיחה היא 'אמא, הרגע הרגתי אדם', זה גורם לי בחילה, זו ההופעה האחרונה שאני צופה בכם ופעם אחרונה שאני מגיע לפסטיבל".

לא כל הלהקות המשיכו כמתוכנן, כך למשל להקת סלאודייב ביטלה את הופעתה לאור האירועים ושלחה תנחומים למשפחת המנוח ולחבריו. ביקורת קשה נשמע גם כלפי מארגני הפסטיבל, שהמשיך כמתוכנן. לאור האירועים פרסמו המארגנים הודעה רשמית באתר האינטרנט שלהם: "הפסטיבל מבכה את המוות הטרגי בתאונה שפקדה את הפעלולן ביום השני לפסטיבל. מטעמי אבטחה הפסטיבל יימשך כמתוכנן. אנחנו שולחים את תנחומינו הכנים למשפחתו". עוד נמסר מההפקה כי יקיימו מופע מחווה לזכרו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

הפעלולן נופל אל מותו. תוכן קשה לצפייה

  • עוד באותו נושא:
  • גרין דיי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully