וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "וונדר וומן 2" יתרחש בשלהי המלחמה הקרה

11.7.2017 / 12:13

סרט ההמשך בכיכובה של גל גדות מתחיל לקרום עור וגידים. על פי גורמים מתוך ההפקה, "וונדר וומן 2" יתרחש בשנות השמונים, ויציב את הגיבורה בחזית המאבק בקומוניזם

יח"צ - חד פעמי

ברקע ההצלחה הקופתית המרשימה של "וונדר וומן" ברחבי העולם, מתקדמות באולפני וורנר ההכנות לקראת סרט ההמשך לקורותיה של גיברת העל. יש לציין שבשלב זה במאית הסרט הראשון, פטי ג'נקינס, עדיין לא חתמה על הסכם לשוב לסרט ההמשך, וגם טיוטת תסריט רשמית עדיין לא נכתבה. יחד עם זאת, דיווחים מתוך הפקת הסרט מלמדים על הקווים הכלליים של "וונדר וומן 2".

אתר Screen Rant מדווח כי גם סרט הסולו השני בכיכובה של גל גדות, יתרחש בעבר ולא בימינו. הפעם הכוונה היא להציב את וונדר וומן בדמדומי המלחמה הקרה בשנות השמונים. באופן טבעי, הנבלים בקו העלילתי הזה צפויים להגיע מהצד הסובייטי של הסכסוך. התסריטאי ג'ף ג'ונס מפתח את הסיפור בצוותא עם ג'נקינס, שמנהלת במקביל מו"מ על הצטרפותה כבמאית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מהשוחות של מלחמת העולם הראשונה למלחמה הקרה? גל גדות מתוך "וונדר וומן"/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההחלטה להתמקד בתקופת המלחמה הקרה נראית כמו צעד הגיוני של האולפנים. המסגור ההיסטורי סייע לוונדר וומן להפוך לסרט מצליח, ובאותה מידה גם להתרחק מהעולם האפל והקודר יתר על המידה של זאק סניידר. פרט מעניין נוסף מתוך ההפקה הוא שכריס פיין (סטיב טרבור) חתום על חוזה לסרט נוסף, זאת על אף שדמותו, הקריבה את עצמה, כזכור, בסיום הסרט הראשון. סביר להניח שהשימוש בטרבור ייעשה באמצעות פלאשבקים שיזכירו את האהבה הגדולה שאבדה לדיאנה פרינס.

בשלב זה לא ידוע עדיין מתי "וונדר וומן 2" יגיע לבתי הקולנוע. גל גדות, לעומת זאת, תחזור ממש בקרוב לנעלי הדמות במסגרת "ליגת הצדק" שיגיע ב-17 בנובמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully