וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 דברים שאסור לכם לפספס השבוע

13.7.2017 / 6:10

לאיזה סרט מומלץ ללכת בסוף השבוע? לאיזו סדרה כדאי להתחיל להתמכר? ועל איזו הופעה שווה להוציא את הכסף השבוע? וואלה! תרבות מפנקת אתכם מדי יום חמישי עם 5 המלצות תרבותיות שוות במיוחד - ועוד אזהרה ממה כדאי דווקא להתרחק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גאנז אנד רוזס

לגאנז אנד רוזס יש שיר בשם "Oh My God", וזו תגובה הולמת להתרגשות מבואם לארץ מחד, ותגובה נאה למחאת הדתיים מהקדמת המופע שלהם לפני צאת השבת מאידך. בימי בין מיצרים אלה, ככל שאנו אבלים על חורבן בית המקדש, אנו מאושרים מבנייתה מחדש של הלהקה בהרכבה המקודש המקורי. תהיה זאת הופעה ראשונה של גאנז מאז אותו איחוד בין אקסל רוז וסלאש (קודם הופיעו ב-1993 בהרכב המקורי, ולפני 5 שנים בהרכב הלא מקורי). נכון, כל הכרטיסים אזלו, אבל אם לא הספקתם לקנות ואתם מתים ללכת, הנה כמה טיפים איך בכל זאת תצליחו אולי להשיג.

מתי? 15 ביולי

איפה? פארק הירקון

למה? כי אם לא תלכו, תבכו בלילה

גאנז אנד רוזס. יהיה בכי הלילה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לרקוד

בוא נודה באמת: רוב ההורים/סבים/דודים מתייחסים לסרטי הילדים של החופש הגדול כעונש. במקרה הטוב, הם יושבים באולם ומשחקים בסלולרי בזמן שהצאצאים צופים ונהנים, ובמקרה הרע הם פשוט הולכים לישון, או מלכתחילה נשארים מחוץ לקולנוע ואוכלים משהו בקניון עד שהסיוט נגמר.
בדרך כלל, הגישה הזו מוצדקת, אבל סוף כל סוף מגיע סרט לכל המשפחה שבני כל הגילאים יכולים ליהנות ממנו: מדובר ב"לרקוד", להיט אנימציה צרפתי המופץ כאן בגרסה מדובבת בלבד. רונה לי-שמעון מככבת בה, בקולה של יתומה הגדלה בצרפת של שלהי המאה ה-19, ובורחת מבית היתומים כדי להגיע לפריז ולנסות להגשים שם את חלומה ולהפוך לבלרינה. ההרפתקה שלה מצליחה לסחוף גם את הצופים, והתוצאה כל כך מקסימה ומענגת, עד שבסופו של דבר גם הקהל יוצא מן האולם כשהוא מרחף באוויר מרוב עונג ואושר.

מתי? החל ב-13/7

איפה? בתי הקולנוע ברחבי הארץ

למה? כי זה סרט האנימציה היפה והמפתיע של הקיץ

"לרקוד". לרחף החוצה מהאולם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המרגלים של וושינגטון, עונה 4

סדרת המתח "המרגלים של וושינגטון" - המתארת את רשת הריגול האמריקאית בעת המהפכה והמרד בבריטים בקולוניות של אמריקה - אמנם הסתפקה בלהיות בידור מהוקצע ומדוקדק, אבל סיכוי מצוין שהעונה הרביעית והאחרונה שלה תביא את הדברים לשיאים מסעירים, כדרכם של סופים. מעבר לכך, בעידן שבו גוף תקשורת אמריקאי מצייץ את מגילת העצמאות ומקים עליו המוני תומכי טראמפ הסבורים שהם קוראים לאנרכיה ומהפכה, הסדרה הזו הופכת פתאום רלוונטית במיוחד.

מתי? ימי חמישי ב-ב-22:00

איפה? yes Oh

למה? כי מישהו צריך להזכיר לאמריקאים הבורים איך הכל התחיל

"המרגלים מוושינטון". עונה רביעית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רדיוהד

למרות התחרות הקשה מול מופע סטנדאפ של ננסי ברנדס שיתקיים באותו ערב, המופע של רדיוהד צפוי לסחוף המונים ולהיות אירוע המוזיקה המכונן של הקיץ. קשה להגזים בהתרגשות מבואה של הלהקה האגדית אלינו, 20 שנה אחרי צאת אלבום המופת "אוקיי קומפיוטר", 17 שנים אחרי הופעתם הקודמת בישראל, ושנים ספורות לפני בחירתו של טום יורק לתפקיד נשיא המדינה או ראש הממשלה (מה שבטוח יקרה לו רק ירצה בכך).

מתי? 19 ביולי

איפה? פארק הירקון

למה? כי אם יש רק הופעה אחת שאתם יכולים להרשות לעצמכם לראות הקיץ, זו זאת

לרכישת כרטיסים

רדיוהד. בלי הפתעות, הא?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

משחקי הכס, עונה 7

תשמעו סיפור: אישה שמגדלת שלושה דרקונים בוגרים, אח ואחות שמשחקים ברופא וחולה, וגבר שהוא תוצר של רומן סודי מחוץ לנישואים, נלחמים על השליטה בארץ דמיונית - תוך כדי שצבא של מתים-חיים קפואים מסתער על כולם מצפון. אם לא עייפתם מעונות שלמות של אנשים הולכים, אנשים מכריזים על דברים שיעשו, ואנשים הולכים ומכריזים על דברים שיעשו + הופעת אורח של דרקון - היכונו לעונה השביעית של "משחקי הכס". מצד אחד מדובר בעונה מקוצרת של 7 פרקים בלבד, מנגד היא צפויה להיות כל כך ארוכה עד שהחורף בטח יסתיים לפני סופה. בהצלחה לכל הצדדים.

מתי? 17 ביולי לפנות בוקר, בצמוד לשידור בארה"ב

איפה? ב-yes, HOT ו-סלקום TV

למה? כי התחלתם, ועכשיו אתם כבר מחויבים. אה, וגם כי וואלה! תרבות תלווה כל פרק בבלוג מושקע במיוחד.

"משחקי הכס". בקרוב כולכם תדברו על זה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

LP

טוענים שלזמרת לורה פרגוליצי, היא LP, שמגיעה בשבוע הבא לשתי הופעות רצופות בבארבי תל אביב, יש שירים שהם לא "Lost On You". אפילו אם זה נכון, הוא לבדו מצדיק חרם על ההופעה שלה - שיר מעצבן ומעיק שלא מרפה מרגע ששומעים אותו. לעזאזל, הוא נדבק למוח אפילו מעצם העובדה שכתבנו את שמו. וגם למה את קוראת לעצמך LP, למען השם? בכוח לנג'ס?

למה לא? כי לפעמים גם ה-BDS צודק

LP. שוב פעם השיר הזה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully