וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה מוכח מדעית: כך תרקדו את הריקוד הסקסי ביותר

21.7.2017 / 1:17

חוקרים באוניברסיטת נורת'ומבריה תיעדו 39 רקדניות ולאחר מכן, באמצעות 300 נבדקים, קבעו שלושה כללים שיעזרו גם לכם לרקוד בצורה מושכת יותר

צילום מסך

כולנו היינו שם: אתם יוצאים למועדון לילה ורוצים לעשות רושם טוב - בואו נודה בזה, בעיקר על בני או בנות המין ההפוך מכם. איך תרקדו? ובפרט, איך תרקדו את הריקוד הסקסי והמשוך ביותר?

לשאלה האחרונה יש כעת תשובה מדעית מוכחת, ואלה שאוהבים לבצע מהלכי ריקוד גרנדיוזיים במיוחד בוודאי לא יאהבו אותה. חוקרים באוניברסיטת נורת'ומבריה קבעו שלושה כללים שבדרך כלל יסייעו לכם במשימה:

1. נענוע רחב של הירכיים
2. להזיז את הרגליים בצורה א-סימטרית
3. לנפנף בזרועות באופן מתון

עוד בנושא:

הרקדנית שתשנה את כל מה שחשבתם עד היום על גוף של בלרינות

כך נראה רקדן טוב

כך נראה רקדן לא טוב

איך הם הגיעו לזה? החוקרים הקליטו מהלכי ריקוד של 39 נשים וגברים (אף אחת מהם לא רקדן מקצוען) שהקשיבו לשיר של רובי וויליאמס. לאחר מכן הם הפכו אותם לדמויות תלת מימד במחשב, (כדי למנוע אפשרות של משיכה מינית) כש-300 איש דירגו את תנועותיהן השונות. המסקנות לפניכם:

החוקרים פיתחו טקסונומיה (סיווג שיטתי של עצמים מאותו תחום) של צעדי הריקוד השונים. הם הבחינו בין שלושה אזורי גוף: מרכז הגוף - הכולל את הצוואר והגו, אזור הרגליים - הכולל את הברכיים, הירכיים והקרסוליים, ואזור הידיים – הכולל את הכתפיים, המרפקים וכפות הידיים. עבור כל רקדן נמדדו זוויות הריקוד וסוגי התנועות שבוצעו בכל אזור – כולל המהירות, גודל התנועות והמגוון שלהן (כיפוף, סיבוב או נענוע).

החוקרים מצאו כי נשים נתנו ציון גבוה יותר לרקדנים שנטו להזיז יותר ובצורה מגוונת את הראש, הצוואר והגו העליון. מהירות הרגליים היוותה גם היא שיקול בקרב נשים, בייחוד כיפוף וסיבוב של הברך הימנית. במה שעשוי להיות חדשות רעות עבור 20 אחוזים מהגברים שהם שמאלים ברגליהם – התגלה כי תנועה של הברך השמאלית אינה משפיעה על הנשים כמו זו של ברך ימין. למעשה, למספר תנועות של רגל שמאל הייתה אפילו השפעה שלילית בקרב הנשים שייחסו אותן ליכולת ריקוד נמוכה ונתנו ניקוד נמוך יותר לגברים שהרבו להזיז את הרגל השמאלית. הממצאים הללו מציעים כי יש משהו באמירה הישנה בעלת הנופך השלילי של "שתי רגלים שמאליות". הפתעה אחרונה נרשמה כאשר התברר כי תנועות של הזרוע לא השפיעו כלל על הנשים והם לא ייחסו אותה ליכולות הריקוד של הגבר.

החוקרים אומרים כי אם מנסים להסיק משהו מהמחקר הזה אל מחוץ לרחבת הריקודים, יתכן כי הממצאים מראים כי לתנועות הריקוד של הגברים יש השפעה על התפיסה בקרב נשים לגבי הבריאות, האיכות הגנטית וההיסטוריה ההתפתחותית של הגבר. יחד עם זאת, מחברי המחקר מדגישים כי יש לבצע מחקר נוסף בכדי לקבוע מסקנות סופיות. בנתים – נסו לא להזיז את רגל שמאל בזמן שאתם רוקדים.

  • עוד באותו נושא:
  • ריקוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully