וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיים הסודיים של יוצר "וונדר וומן" נחשפים בסרט חדש

19.7.2017 / 9:02

דרמה ביוגרפית המבוססת על סיפור חייו של ויליאם מולטון מרסטון, האיש שהמציא את גיבורת העל, תגיע לבתי הקולנוע בחורף הקרוב. הסרט יעסוק במערכת היחסים הסודית שניהל מרסטון עם אשתו ואישה נוספת, ושהשפיעה משמעותית על הדמות שיצר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסיפור הסודי שמאחורי גיבורת העל. רבקה הול ובלה הית'קוט מתוך "Professor Marston & the Wonder Women"/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההצלחה העצומה של "וונדר וומן" ברחבי העולם ממשיכה לעורר הדים ועניין סביב דמות ובסיפורה. אחרי שהסרט בכיכובה של גל גדות גרף 766 מיליון דולר ברחבי העולם, נכנסו התוכניות לסרט ההמשך של עלילות וונדר וומן להילוך גבוה. עוד לפני כן תופיע גל גדות ב"ליגת הצדק" בנובמבר, אבל כאן, מסתבר, לא נגמרים הסרטים שעוסקים בגיברת העל השנה.

"פרופסור מורסטון ונשות הפלא" (Professor Marston & the Wonder Women), דרמה המבוססת על הסיפור האמיתי של ממציא הקומיקס של וונדר וומן, ויליאם מולטון מרסטון, תגיע לבתי הקולנוע בארה"ב בנובמבר הקרוב. הסרט, בבימויה של אנג'לה רובינסון, יעסוק בסיפור חייו הסוער של מרסטון והשפעותיו על הדמות שיצר - פרטים שמטבע הדברים הושמטו מהגרסה הקולנועית.

מרסטון (לוק אוונס, "היפה והחיה"), פרופסור לפסיכולוגיה ומי שהיה שותף לימים המצאת הפוליגרף, חי חיים פוליאמריים סודיים עם צמד נשים: אשתו, אליזבת מולטון מרסטון (רבקה הול, "יוקרה"), והמרצה לפסיכולוגיה, אוליב ביירן (בלה הית'קוט), ששימשה כמאהבת של השנים. היחסים בין השלושה עירבו גם אלמנטים סאדו-מזוכיסטיים מהפנטזיות של מרסטון, שזלגו לאחר מכן גם להרפתקאותיה של הגיבורה שיצר. הסרט יעסוק בעיקר בהתמודדות של מרסטון עם חייו הסודיים.

הסרט ייצא לאקרנים ב-27 באוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully