וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב בריטי נפל ממפל ונלכד במשך שלושה ימים - כשניסה לעשות סלפי

19.7.2017 / 12:43

מפל גובה קורבנות בקוסמוי משך אליו השבוע את שחקן "איסטאנדרס", פול ניקולס, שניסה לעשות סלפי מעליו, נפל ונלכד בסלע למרגלות המפל במשך שלושה ימים. הוא חולץ משם עם שבר חמור ברגל - אבל הסיוט שלו לא נגמר שם

צילום מסך

חייו של השחקן האנגלי פול ניקולס עברו מספר טלטלות מאז ימי התהילה שלו באופרת הסבון של ה-BBC "איסטאנדרס". הוא סבל מהתמכרות קשה לאלכוהול וסמים, כמו גם מדיכאון, ונאלץ להיאבק בגידול שפיר במיתרי הקול שמנע ממנו לדבר במשך חודשים. כל זה ודאי הכין אותו לנורא מכל: תאונת סלפי קשה שכמעט עלתה לו בחייו. בן ה-38 יצא לחופשה באי קוסמוי, תאילנד, וניסה לעשות סלפי על אחד ממפלי קון סי שבאי האקזוטי. בזמן שהתעסק עם המצלמה, איבד את שיווי המשקל ונפל מראש המפל לתוך בריכת סלעים, נלכד תחת אחד מהם ונאלץ לשרוד במשך שלושה ימים עד שנמצא וחולץ.

בנפילה שבר ניקולס את רגלו וייאלץ לעבור שחזור מלא של הברך שלו. בדייילי מייל דווח שהוא נמצא ביום שני האחרון, שלושה ימים לאחר שנפל ונפצע, בזכות תושב המקום שהבחין באופנוע נטוש והודיע למשטרה. בקטע שצולם ממבצע ההצלה שלו, נראה פול בוכה מכאבים כששירותי החירום חילצו אותו מתחת לסלע והניחו אותו בזהירות על האלונקה. הסיוט של ניקולס לא נגמר שם. הוא הובהל לבית החולים הבינלאומי של קוסמוי כשהוא בהכרה חלקית, רגלו שבורה והוא סובל מהיפותרמיה וזיהום טרופי שנוצר מהפצעים הפתוחים שלו. בשל המיקום המרוחק של בית החולים, הוא נאלץ להמתין עוד שעתיים עד שהגיע לבית החולים וכשכבר הגיע לשם, פונה משם לבית חולים אחר לאחר שנאמר לו שעלות הטיפול ללילה עומדת על 13 אלף ליש"ט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פול ניקולס נמצא בחיים אחרי שלושה ימים שנלכד בסלע/מערכת וואלה!, צילום מסך

גורם נוסף סיפר שנאמר לו כי עלות הניתוח בקוסומוי עומדת על 90 אלף ליש"ט ולכן בשגרירות הבריטית שוקלים להטיס אותו בחזרה לבריטניה כדי שיעבור שם את הניתוח. בשגרירות ממתינים לחוות דעת הרופאים כדי לוודא שניתן יהיה לדחות את הניתוח בעוד כמה שעות טיסה. "יש לי מזל שאני בחיים", סיפר ניקולס בשיחה עם "הסאן", "זה לקח כל כך הרבה זמן למצוא אותי. זו לא הייתה סיטואציה נעימה, בלשון המעטה". ניקולס סיפר ששלושת ימי הגיהנום שעבר היו יכולים להיחסך ממנו אם הטלפון שלו לא היה נופל למים. הוא התייחס גם לפציעות הקשות שגרמו לו לכאבים בלתי נסבלים, "יש לי רגל שבורה ואיבדתי ברך. אני זקוק לשחזור מלא".

עוד באותו נושא

צילמה סלפי במוזיאון - והרסה תערוכה בשווי 200 אלף דולר

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פול ניקולס הועבר לבית החולים ומשם לבית חולים אחר/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאז עזב את הסדרה "איסטאנדרס" בספטמבר 1997, הופיע ניקולס בתיאטרון, שיחק בסדרות "וידוייה הסודיים של זונת צמרת", "הוליבי סיטי" ו"חוק וסדר: בריטניה" וקיבל תפקיד אורח בסרט "ברידג'ט ג'ונס: עובדות החיים". בשנה שעברה הוא שיחק בהפקת "חומות של תקווה" בתיאטרון רויאל וינדזור. התאונה הקשה בקוסמוי הגיעה חודש אחרי שתייר בן 28 בשם ג'ופרי מאווי נהרג מנפילה מאותו מפל בדיוק. הרשויות בתאילנד דיווחו על עוד שני מקרי מוות, ופציעות של שלושה תיירים שאירעו במקום לפני האסון של מאווי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסלפי שכמעט עלה לו בחייו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פול ניקולס ייאלץ לעבור ניתוח לשחזור ברך/מערכת וואלה!, צילום מסך
פול ניקולס. ערוץ 4, צילום מסך
פול ניקולס בימים טובים יותר/צילום מסך, ערוץ 4
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ככה אולי אתם זוכרים אותו: פול ניקולס בסדרה "איסטאנדרס"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully