וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב לימור עוזב את תכנית הבוקר של קשת; ניב רסקין יחליפו

19.7.2017 / 16:01

פרסום ראשון: אחרי שש שנים בתפקיד מגיש תכנית הבוקר של קשת יואב לימור ביקש לסיים את תפקידו - כך נודע לוואלה ברנז'ה. לימור צפוי להגיש בקשת תכנית פוליטית שבועית ואת תכנית הבוקר בימי שישי. ניב רסקין יגיש את רצועת הבוקר החדשה של הזכיינית

יואב לימור. יחצ,
יואב לימור/יחצ

אחרי שש שנים בתפקיד מגיש תכנית הבוקר של קשת, יואב לימור ביקש לסיים את תפקידו, זאת על רקע המעבר ל-7 ימי שידור - כך נודע לוואלה ברנז'ה. לימור צפוי להגיש בקשת תכנית פוליטית שבועית ואת תכנית הבוקר בימי שישי.

הוא החל להגיש את התכנית בשנת 2012, תחילה לצד דליה מזור, ובהמשך לצד גלית גוטמן. בחודשים האחרונים מיכל אנסקי החליפה את גוטמן כמנחת התכנית לצד לימור.

מאוחר יותר היום (רביעי) הזכיינית הודיעה כי ניב רסקין יגיש את רצועת האקטואליה החדשה של הבוקר בערוץ החדש של קשת החל מנובמבר. רסקין מצטרף לקשת, יישאר לעבוד במקביל בערוץ הספורט אך יעזוב את גל"צ.

רסקין החל את דרכו בתקשורת כששירת בגלי צה"ל, כאשר היום הוא מגיש את רצועת הבוקר של התחנה. בנוסף, הוא משדר את משחקי מכבי ת"א ביורוליג ואת משחקי ליגת העל בכדורסל ומנחה את "יציע העיתונות". בעבר הנחה גם את "המושכים בחוטים" בערוץ HOT בידור ישראלי, ואת התכנית "תיק תקשורת" בטלוויזיה החינוכית.

לימור אישר את הפרטים ומסר: "אחרי שש שנים הגיעה העת להחזיר את השעון הביולוגי למצב נורמלי".

חיליק שריר, סמנכ"ל התכניות של קשת, אמר: "ניב רסקין הוא עיתונאי מצוין ומראיין מעולה. כישוריו ויכולותיו, בשילוב עם המתכונת החדשה אותה אנו מתכננים, יהפכו את חדשות הבוקר בקשת לאלטרנטיבה הרלוונטית ביותר עבור הצופים עם המעבר לערוץ 12".

ניב רסקין. אביב חופי
ניב רסקין/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully