וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עולם המוזיקה נפרד מצ'סטר בנינגטון: "הכישרון הכי מרשים בהופעה חיה"

21.7.2017 / 7:20

הסולן שהתאבד בביתו שבלוס אנג'לס, עומד במרכז הקליפ "Talking to myself" ששחררה הלהקה. אמנים ומוזיקאים הביעו את צערם ברשתות החברתיות: "התאבדות היא השטן שהולך על האדמה שלנו"

תעשיית המוזיקה קיבלה בתדהמה את הידיעה על התאבדותו של צ'סטר בנינגטון, סולן לינקין פארק, אתמול (חמישי) בלוס אנג'לס. מוזיקאים ומעריצים הביעו את כאבם ברשתות החברתיות, ובראשם מייק שינודה, חברו של בנינגטון ללהקה והסולן הנוסף שלה.

"שבור לב והמום, אבל זה נכון", כתב שינודה. "הודעה רשמית מטעם הלהקה תצא ברגע שתהיה לנו אחת". בשלב זה הצהרה שכזו טרם פורסמה, אך מחווה נוגעת ללב אחרת דווקא כן נרשמה. הלהקה העלתה לעמוד היוטיוב הרשמי שלה את הקליפ לשיר "Talking to Myself", הכולל חומרי ארכיון מהופעות והקלטות שביצעה הלהקה, בכיכובו של בנינגטון. השיר לקוח מהאלבום "One More Light" ששוחרר רק לפני חודשיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

מעריצי הלהקה העלו ליוטיוב תיעוד מההופעה האחרונה של בנינגטון ולינקין פארק, שהתקיימה בבירמינגהאם, בריטניה. בקטע נראה הסולן מבצע את שני השירים האחרונים בהופעה: "Papercut" ו-"Bleed it Out".

התגובות מעמיתיו של בנינגטון המשיכו לזרום לרשתות החברתיות. ריהאנה פרסמה תמונה של הסולן בעמוד האינסטגרם שלה, עם הכיתוב: "מילולית הכישרון המרשים ביותר שאי פעם ראיתי בהופעה חיה!". בעמוד הטוויטר הרשמי של להקת וואן ריפבליק נכתב: "אלוהים אדירים. זה שובר את ליבנו. התאבדות היא השטן שמהלך על האדמה שלנו". גם בריאן אדאמס, דוויין ג'ונסון ואבריל לאבין פרסמו הודעות תנחומים מטעמם.

כזכור, אתמול נמצא צ'סטר בנינגטון ללא רוח חיים אחרי שתלה את עצמו בביתו שבלוס אנג'לס. גופתו נמצאה בשעות הבוקר על ידי אחד מעובדי המשק בבית. בנינגטון (41) היה נשוי ואב לשישה ילדים משתי נשים שונות. להקתו הייתה אמורה להופיע בניו יורק בשבוע הבא במסגרת קונצרט רוק גדול. עד כה לא נמסרה סיבת ההתאבדות של בנינגטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully